Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 42)
Очікувана вартість
3 515 900,00 UAH
UA-2024-01-26-014505-a 68f8232f2d5e4c41b215213cb42147b7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меньшикова Ольга

380442896676
380954302550
menshikova@mms.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство молоді та спорту України
Код ЄДРПОУ: 38649881
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЕСПЛАНАДНА, будинок 42
Контактна особа: Меньшикова Ольга
380442896676, 380954302550
menshikova@mms.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2024 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2024 14:47
Початок аукціону: 05 лютого 2024 14:47
Очікувана вартість: 3 515 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 579,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3%: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 105477 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 16:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3%: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Сума забезпечення: 105477 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська Гарантія
Вимоги до документу: надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська Гарантія
Вимоги до документу: Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
29 січня 2024 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2024 10:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2024 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2024 17:24
Додаток_1_нова редакція.docx
29 січня 2024 17:24
+ТД закупівля клінінг_ ММС_нова редакція_2.rtf
29 січня 2024 17:24
Перелік змін 29.01.2024_новий.docx
29 січня 2024 10:27
Перелік змін 29.01.2024.docx
29 січня 2024 10:27
+ТД закупівля клінінг_ ММС_нова редакція.rtf
29 січня 2024 10:27
Проєкт договору клінінг_ ММС_нова редакція.rtf
26 січня 2024 16:55
+ТД закупівля клінінг_ ММС.doc
26 січня 2024 16:55
Проєкт договору клінінг_ ММС.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток № 7 до тендерної документації Проєкт Договору
Дата подання: 27 січня 2024 20:47
Дата відповіді: 29 січня 2024 10:23
Шановний Замовнику! Внесіть будь ласка зміни в ТД Додаток № 7до тендерної документації (Проєкт Договору) ХІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ: "12.2. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору про закупівлю і повинно бути дійсним до 31.12.2023." на 31.12.2024рік
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі!
Наразі розглядається питання щодо внесення змін в ТД.
уточнення
Дата подання: 27 січня 2024 23:32
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:47
Шановний Замовнику! згідно ТД , а саме Додатка 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід),для робітника з благоустрою треба надати копію диплому, що підтверджує кваліфікацію за напрямком. Підскажіть будь ласка , чи може як варіант бути диплом з аграрного ліцею ,де зазначено професію "ОЗЕЛЕНЮВАЧ". Адже в Тендерній документації не вказано , що повинен буди диплом з вищого навчального закладу. Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлени.й до даної закупівлі.
До розгляду буде прийматися пропозиція Учасника про наявність працівника, який має необхідні знання та досвід для робітника з благоустрою, що підтверджує кваліфікацію за даним напрямком з дипломом аграрного ліцею, де зазначено професію "ОЗЕЛЕНЮВАЧ"
акону України № 1818-IX "Про енергетичну ефективність"
Дата подання: 29 січня 2024 12:15
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:50
Добрий день Замовнику! Згідно Тендерній документації ,“ЗАТВЕРДЖЕНО”Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями ,О. В. Меньшикова, Додаток № 1 (Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.),п.2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) : "На підтвердження наданої інформації надати документи: -для інженера-енергетика надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, кваліфікаційний сертифікат, диплом... Хочемо довести до Вашого відома, що згідно Закону України № 1818-IX "Про енергетичну ефективність" від 13 листопада 2021 року ("Закон"),зі змінами від 09.11.2023р. , Згідно закону: 1)Енергетичний аудит може здійснюватися ЕНЕРГЕТИЧНИМ АУДИТОРОМ, що перебуває у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією, в якій здійснюється енергетичний аудит, крім випадків, коли проведення енергетичного аудиту є однією з умов отримання державної підтримки. Тобто ,згідно Закону аудит проповодиться ніяк не ІНЖЕНЕРОМ-ЕНЕРГЕТИКОМ. 2)Основна вимога до енергоаудиторів – наявність кваліфікаційного атестату. Це та норма, яка засвідчує що фахівець володіє необхідним досвідом для обстеження та достатньою інформацією для виконання послуги. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників та порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель вважаємо за необхідне зазначити наступне.:Просимо Вас внести зміни до тендерної документації ,та викласти в наступній редакції: "На підтвердження наданої інформації надати документи: -для Енергетичного АУДИТОРА надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, диплом..." "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі.
Ваше запитання розглянуто, та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
кваліфікаційний сертифікат,
Дата подання: 29 січня 2024 14:49
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:49
Шановний Замовнику! Згідно ТД вказано по працівникам (Додаток 1):для інженера-енергетика надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, кваліфікаційний сертифікат, диплом, документ, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з Учасником/субпідрядником, документи, що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V. Хочемо зауважити, що ті інженери-енергетики,які проходили атестацію до 01.12.2020 року отримували кваліфікаційний атестат, термін дії якого 5 років. А кваліфікаційний сертифікат почали отримувати З 1-го грудня 2020 року ,особи у яких закінчився термін дії кваліфікаційного атестату. Тобто ,якщо кваліфікаційний атестат у інженера-енергетика на теперішній час дійсний, він не може отримати кваліфікаційний сертифікат, так як він йде замінником .( Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України, опубліковано 01 грудня 2020 року). Просимо внести зміни згідно законодавства України та для інженера-енергетика змінити по тексту на : надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель АБО кваліфікаційний сертифікат, диплом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі.
Ваше запитання розглянуто, та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-26-014505-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2789403470
Дата подання: 13 лютого 2024 19:16
Від «13» лютого 2024 року вих. №1-24 Номер оголошення про: UA-2024-01-26-014505-a проведення процедури закупівлі
Ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. ,ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (надалі- Учасник) не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2024-01-26-014505-a, виходячи з наступного:
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 07.02.2024р. ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
«Учасником закупівлі в складі пропозиції надані витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації віх.02/02-1 від 02.02.2024 для даних посад працівників, але не надані відповідні посвідчення на працівників ( відповідно до посади працівника), що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V групи, наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) , проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.69-13. Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань: Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду.
Враховуючи вищевикладене, для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати Замовнику у строк, визначений в п. 3 прозділу V Тендерної документації, перелік інформації та/або копії документів з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, а саме: - копії відповідних посвідчень працівників, що пройшли відповідне навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
А після того ,як було дозавантажено 08 лютого 2024 року посвідчення Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Царалунга ,згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. вказавши ,що:
«Відповідно до наданого витягу з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 комісія перевірила знання вимог НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів – (ПБЕЕС) та 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів -ПЕЕЗ. На підтвердження перевірених знань ПБЕЕС та ПЕЕЗ в протоколі проставлена позначка «знає», дата наступної перевірки «31.01.2025» та видані відповідні посвідчення. Також в наданому документі про проходження навчання в стовпчику «Тема перевірки» зазначено «ПУЕ», однак комісією не зазначено, що проводилась перевірка знань правил улаштування електроустановок (ПУЕ), не проставлені позначка «знає» та дата наступної перевірки. Виходячи з вищенаведеного - витяг з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 та надані посвідчення не підтверджують проходження навчання фахівцями Учасника правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Наданий Учасником витяг з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 не може свідчити про проходження навчання правил улаштування електроустановок (ПУЕ), оскільки, відповідно до законодавства України, а саме Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91 та Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017), пункт 2.20, Перевірку знань проводить комісія за участю представника Держенергонагляду. В наданому Учасником документі про перевірку знань в складі комісії такий представник Держенергонагляду не зазначений. Такі невідповідності в наданому саме Учасником, а не ТОВ НВК «Профосвіта» витязі з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024, можуть свідчити про недостовірність наданої інформації.»
Звертаємо увагу, що враховуючи вищесказане ,Замовником було не враховано та не озвучені всі невідповідності в тендерній документації, чим порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі».
2) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що на підтвердження перевірених знань в Витязі з протоколу № 2024/012-Б від 31.01.2024р. не проставлена позначка «знає» та дата наступної перевірки «31.01.2025» навпроти ПУЕ на працівників Михальченко І.В., Гуков С.М. та Канєв В.О. Хоча в посвідченнях на даних співробітників проставлено позначка «знає» та дата наступної перевірки «31.01.2025».
Як підтвердження того, що дані співробітники дійсно проходили навчання з правил улаштування електроустановок (далі- ПУЕ) надаємо лист №26 від 13.02.2024р. від ТОВ «НВК ПРОФОСВІТА». А помилки даного виду є формальними та визначені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Також Замовником було зазначено, що в наданому Учасником документі про перевірку знань в складі комісії такий представник Держенергонагляду, не зазначений. Такі невідповідності в наданому саме Учасником, а не ТОВ НВК «Профосвіта» витязі з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024, можуть свідчити про недостовірність наданої інформації.
Хочемо зауважити ,що В Положенні про спеціальне навчання не фігурують представники енергонагляду.Спеціальне навчання з охорони праці та електробезпеці регламентується Типовим положенням про навчання з питань охорони праці в якому прописано, що членами комісії по перевірці знань є представники Держпраці, які зазначаються наказам по Управлінню Держпраці. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text ). ФОП Царалунга було надано Витяг з протоколу №2024/012-Б від 31.01.2024р., де зазначений саме начальник Центрально-Західного міжрегіонального управління державної служби з питань праці – Подорожній В.О.
ФОП Царалунга повідомляє, що в пошуках підтвердження або в разі наявності вагомих сумнівів щодо достовірності наданої Учасником інформації Законом України «Про публічні закуплі» (надалі- Закон), надано право Замовнику звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для уточнення наданої інформації. В зв’язку з цим можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями О. В. Меньшикова, протоколом № 11 від 29 січня 2024 року , (UA-2024-01-26-014505-a).
3) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що:
Учасником було надано Додаткову угоду № 1 від 02.01.2024 р до Договору від 29.12.2023 р № 29/12-1 (надалі Угода), в якій внесено зміни в п. IV ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ, де зазначено щоденне прибирання паркінгу площею 2000,00 кв. м. Водночас, паркінг – це великі інженерні споруди, або будівля (частина будинку, споруди), або спеціальний відкритий майданчик, призначений для тимчасового чи постійного зберігання транспортних засобів і не може братися до уваги як аналогічний договір, тому що суперечить вимогам підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме з прибирання офісних приміщень відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Також в Угоді не відображено внесення змін в Додаток № 1 до Договору № 29/12-1від 29.12.2023 р, який було надано з оновленим переліком надання послуг, що не відповідає змісту Угоди в частині п. 3. «Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання».
ФОП Царалунга , було завантажено Додаткову угоду № 1 від 02.01.2024 р. до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. де зазначено не тільки досвід про надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., з зазначенням Переліку послуг, що надавались за договором, а саме надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території, за яким надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, а й ще ДОДАТКОВИЙ ДОСВІД прибирання паркінгу площею 2000,00 кв. м. Всі вимоги , стосовно Додатку №1 до тендерної документації (Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям),п.2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)) виконані, згідно Додатковій угоді № 1 від 02.01.2024 р до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. це:
1. Загальна площа щоденного прибирання нежитлових приміщень -9102 кв. м.
2. Загальна площа щоденного прибирання прибудинкової території - 8600 кв. м,
3. Загальна площа щоденного прибирання паркінгу- 2000,00 кв.м.

Також хочемо зауважити ,що згідно ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 1 від «02» січня 2024 р. пункту 1 вказано:
«У зв’язку з закінченням ремонтних робіт на Об’єкті та з початком запуску опалення, з 05.01.2024р.,в нежитлових приміщень та паркінгу, внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 29/12-1 про закупівлю послуг (експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані) від 29.12.2023р.».
Враховуючи вище сказане , відображено внесення змін в Додаток № 1 до Договору
№ 29/12-1від 29.12.2023 р., а також було надано Додаток 1 до Договору «Перелік надання послуг», який повністю співпадає з Додатком 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації та Додатком 7 (Проєкт договору,Додаток1) до тендерної документації. Також в Додатковій угоді № 1 від 02.01.2024 р. до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. , в пункті 3. Фраза: «Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання», малось на увазі ,що «Предмет договору», «Ціна договору та порядок розрахунків», «Термін дії договору» та інше не змінюються , а сторони несуть свої зобов’язання».

В зв’язку з цим можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.

4) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що:
Учасником було надано сертифікати на миючі засоби, проте перелік надано з усіма розхідними матеріалами для прибирання. Також в наданому переліку відсутні МОП для швабри, серветки для протирання меблів з мікрофіброю, серветки універсальні (для прибирання), губки кухонні (не менше 5 шт в упаковці), господарське мило, освіжувач повітря, гумові рукавички, поліроль для меблів, засіб для миття паркетної підлоги, засіб для глибокої чистки поверхонь.
Хочемо зауважити ,що згідно тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями О. В. Меньшикова, протоколом № 11 від 29 січня 2024 року , (UA-2024-01-26-014505-a), Додатком 3 до тендерної документації Замовником було надано:
- «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць»;
- «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на 10 місяців» ;
- «Орієнтовний перелік інструментів, що можуть бути використанні під час надання послуг»;
А Додатком 6 до тендерної документації ,пунктом 3 зазначено надати :
«екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень».
Тобто Замовником, не було визначено , згідно якого ОРІЄНТОВНОГО ПЕРЕЛІКУ повиннен був Учасник надати список миючих та розхідних матеріалів. Тому ФОП Царалунга надав Довідку перелік миючих №07/02-2 від 07.02.2024р. з власним переліком миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Також ФОП Царалунга Віктор Олександрович повідомляв ,що має повний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання та що наведений перелік може бути доповнений відповідно до виробничих вимог Замовника. Всі екосертифікати ,згідно переліку, які були вказані в наданій Довідці №07/02-2 були завантажені.
Тому можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника та його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга Віктора Олександровича. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 16:45
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:

1. На виконання вимоги про усунення порушення стосовно надання документів (посвідчення), що підтверджують наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Учасником надані посвідчення на Міхальченко І. В. та Гукова С. М., в яких відповідно до наданих витягів з протоколів про проходження навчання № 2024/012-Б від 31.01.2024 та № 2024/012- Т від 31.01.2024 міститься підтвердження проходження навчання та перевірки знань вимог НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів – (ПБЕЕС) та 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів -ПЕЕЗ.
Однак, надані копії посвідчення не є підтвердженням проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ), оскільки відповідно до наданих протоколів таке навчання не проводилось.
Тому Учасник на виконання вимоги про усунення такого порушення мав надати або посвідчення, що підтверджує проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ) разом з протоколом про проходження саме такого типу навчання, оформлене відповідно до вимог чинного законодавства або до раніше наданого посвідчення потрібно було надати ще один протокол, який би засвідчив, що фахівці Міхальченко І. В. та Гуков С. М. пройшли навчання та перевірку знань з правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Враховуючи вищезазначене, Замовник на виконання вимоги частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» чітко визначив в чому полягає невідповідність. Учасник не виправив невідповідність, а саме не підтвердив належним чином проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Також, хочемо зауважити, що спеціальне навчання з охорони праці та електробезпеки регламентується не тільки Типовим положенням про навчання з питань охорони праці, а також Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91 та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України від 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017), зокрема пунктом 2.20 визначено, що перевірку знань проводить комісія за участю представника Держенергонагляду.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовник керувався виключно вимогами чинного законодавства України, саме тому у Замовника не було необхідності звертатись до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для уточнення наданих Учасником документів.

2. З метою підтвердження досвіду надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., а саме з утримання приміщень та прибудинкової території, за якими надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації, основною вимогою Замовника до Учасника було надати підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо фактичного надання зазначених послуг саме протягом періоду 2020-2023 років, зазначених в "Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" із зазначенням переліку послуг, що надавались за договором(ами)з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів) та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).

Учасник на виконання вимоги про усунення такого порушення не надав за вказаний період, а саме протягом 2020-2023 років наявність документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо фактичного надання зазначених послуг з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів), та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації.

3. Додатком 6 до тендерної документації, пунктом 3 визначено необхідність надання наступних документів:
«екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень».
Однак, на виконання вимоги про усунення невідповідності щодо надання довідки з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень, Учасник надав сформований на власний розсуд перелік всіх миючих, дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень, а не повний перелік необхідних засобів та розхідних матеріалів для надання послуг згідно вимог Додатку 3, зазначених в таблицях «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць»; «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на 10 місяців»; «Орієнтовний перелік інструментів, що можуть бути використанні під час надання послуг».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 3 040 000,00
UAH з ПДВ
3 040 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" 3 428 000,00
UAH з ПДВ
3 428 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 лютого 2024 10:41
Електронний підпис
08 лютого 2024 10:26
ЕКО сертифікати.pdf
02 лютого 2024 13:53
Електронний підпис
02 лютого 2024 13:51
Електронний підпис
02 лютого 2024 13:45
Копія виписки 2020.pdf
02 лютого 2024 13:45
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
02 лютого 2024 13:45
661.pdf.p7s.zip
02 лютого 2024 13:45
Витяг з ЄДР.pdf.xml.zip
02 лютого 2024 13:45
Документи працівники.pdf
02 лютого 2024 13:45
Технічне (Додаток 3).pdf

Публічні документи

22 лютого 2024 18:41
Електронний підпис
22 лютого 2024 18:40
522 ІНВАЙТ СИСТЕМС (1).PDF
22 лютого 2024 18:40
Електронний підпис
22 лютого 2024 18:40
522 ІНВАЙТ СИСТЕМС (1).PDF
19 лютого 2024 12:01
Електронний підпис
19 лютого 2024 12:00
ІНВАЙТ п. 47_1.pdf
19 лютого 2024 12:00
п.47 ІНВАЙТ СИСТЕМС_1.pdf
16 лютого 2024 18:05
Електронний підпис
16 лютого 2024 18:03
п.47 ІНВАЙТ.pdf
16 лютого 2024 18:03
Протокол №2.pdf
16 лютого 2024 18:03
п.47 ІНВАЙТ СИСТЕМС.pdf
16 лютого 2024 18:03
Довідка - 2024-02-16T172326.872.zip
16 лютого 2024 18:03
Довідка - 2024-02-16T172256.771.zip
16 лютого 2024 18:03
Довідка - 2024-02-16T172110.663.zip
16 лютого 2024 18:03
Довідка - 2024-02-16T172154.586.zip
15 лютого 2024 09:36
Електронний підпис
01 лютого 2024 17:07
Електронний підпис
01 лютого 2024 17:04
3. Довідка працівники.pdf
01 лютого 2024 17:04
5. ІНВАЙТ п. 47.pdf
01 лютого 2024 17:04
16. Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2024 17:04
3.6. Слюсар-сантехнік.pdf
01 лютого 2024 17:04
4.4. дод угода 3 до 3_17_23.pdf
01 лютого 2024 17:04
4.5. дод угода 4 до 3_17_23.pdf
01 лютого 2024 17:04
13. Довідка санкції.pdf
01 лютого 2024 17:04
1. Довідка маттех база.pdf
01 лютого 2024 17:04
3.7. Наказ.pdf
01 лютого 2024 17:04
4.2. дод угода 1 до 3_17_23.pdf
01 лютого 2024 17:04
3.10. Адміністратор.pdf
01 лютого 2024 17:04
3.3.2. Барщик наказ.pdf
01 лютого 2024 17:04
20. Протокол №2.pdf
01 лютого 2024 17:04
3.4. Столяр.pdf
01 лютого 2024 17:04
4.1. Договір 3_17_23.pdf
01 лютого 2024 17:04
Лист-Згода_09.02.2023 (5) (2).pdf
01 лютого 2024 17:04
3.9. Розумна А. О.pdf
01 лютого 2024 17:04
9. Установчі документи.pdf
01 лютого 2024 17:04
6. ІНВАЙТ СИСТЕМС 47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2789403470
Відхилено 3 040 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2024 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 12:47
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"
#38388773
Переможець 3 428 000,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2024 14:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 15:02

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 2 Додатку №1 до Тендерної документації 1.2. Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників, які мають необхідний досвід для надання послуг з підтверджуючими копіями документів, а саме на підтвердження наданої інформації надати документи: - для інженера-енергетика або іншого спеціаліста надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель або сертифікату енергетичного аудитора будівель, диплом, документ, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з Учасником/субпідрядником, документи, що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V; - для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування надати документ (посвідчення), що підтверджує наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) - документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, копія диплому, копія документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівником; - слюсаря-сантехніка, документи які підтверджують отримання кваліфікацію за професією слюсар-сантехнік, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.69-13. Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань: Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду; Учасником закупівлі в складі пропозиції надані витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації віх.02/02-1 від 02.02.2024 для даних посад працівників, але не надані відповідні посвідчення на працівників ( відповідно до посади працівника), що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V групи, наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) , проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.69-13. Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань: Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду. 1.2. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вимагалося надати довідку з інформацією щодо виконання протягом 2020- 2023 договору(ів). про надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., з зазначенням Переліку послуг, що надавались за договором(ами), а саме надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території, за яким надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, копії аналогічного(их) договору(ів) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів), та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Учасником закупівлі, надано інформаційну довідку від 02.02.2024 № 02/02-2 про наявність досвіду виконання аналогічного договору укладеного з ТОВ «Центр електробезпеки та гігієни» та копію вищевказаного договору, який набрав чинності з 28.12.2023 та діяв до 31.12.2024, тобто послуги надавались протягом січня 2024 року за період з 01.01.2024 по 31.01.2024 року. Надана копія договору містить перелік прослуг, що надавались за даним договором серед яких відсутні такі послуги: технічне обслуговування шлагбаумів; технічне обслуговування турнікетів, повірка манометрів; проведення розвантажувально-навантажувальних робіт. Однією з вимог тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору є вимога відповідно до переліку послуг, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, це наявність досвіду гідравлічних випробувань бойлерів опалення та наладка під зимове навантаження, повірка манометрів. Наданий учасником закупівлі договір не підтверджує досвід виконання таких послуг, оскільки період дії договору – січень 2024 року. Підготовка до опалювального сезону не може здійснюватися безпосередньо під час опалювального сезону. Також в наданій копії даного договору площа прибирання прибудинкової території Об’єкту становить 8600 кв. м. і лише 502 кв. м. приміщень в адмінбудинку, що значно відрізняється від площі обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, зазначених в Додатку 3, відсутня калькуляція вартості найменування послуг. До того ж, серед переліку послуг є видалення трави зі швів тротуарної плитки, але вказаний період надання даної послуги – січень 2024 року, що не відповідає порі року. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку №6 до Тендерної документації Учасник повинен надати екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень В складі пропозиції не надано довідку з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Враховуючи вищевикладене, для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати Замовнику у строк, визначений в п. 3 прозділу V Тендерної документації, перелік інформації та/або копії документів з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, а саме: - копії відповідних посвідчень працівників, що пройшли відповідне навчання та перевірку знань з питань охорони праці; - оновлену інформаційну довідку про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору та копію нового аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, яка має містити інформацію про виконання договору про надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., з зазначенням Переліку послуг, що надавались за договором(ами), а саме надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території, за яким надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації за період 2020- 2023рр.; - довідку з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень.

Документи

09 лютого 2024 14:44
Електронний підпис
05 лютого 2024 15:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвайт Сиситемс» (далі Учасник), виявлено наступні відповідності: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку №6 до Тендерної документації Учасник повинен надати екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень В складі пропозиції Учасником було надано довідку з переліком миючих, дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень не в повному обсязі. 2. Відповідно до п. 2 додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, замовником вимагалося надати для: інженера телекомунікацій копії диплома інженера електрозв’язку або інженера телекомунікаційного зв’язку, копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівником; маляра - копію диплому підтверджуючого кваліфікацію маляра, копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівником. В складі тендерної пропозиції було надано необхідний пакет документів по вищевказаним працівникам. Однак при перегляді файлів: 3.7. Диплом інженер електрозвязку.pdf та 3.9. Штукатур маляр_Розумна_Інвайт.pdf файли не читаються. Враховуючи вищевикладене, для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати Замовнику у строк, визначений в п. 3 прозділу V Тендерної документації, наступні документи: - копії відповідних дипломів працівників : інженера телекомунікацій та маляра; - довідку з переліком всіх миючих, дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень з відповідними документами.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2024 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"
#38388773
3 428 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2024 09:26
29_11_24.pdf укладений
28 лютого 2024 09:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані 10 місяць 342 800,00
UAH