Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 42)
Очікувана вартість
3 515 900,00 UAH
UA-2024-01-26-014505-a ● 68f8232f2d5e4c41b215213cb42147b7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство молоді та спорту України |
Код ЄДРПОУ: | 38649881 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЕСПЛАНАДНА, будинок 42 |
Контактна особа: |
Меньшикова Ольга 380442896676, 380954302550 menshikova@mms.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 14:47 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 14:47 |
Очікувана вартість: | 3 515 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 579,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3%: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 105477 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 17:24 |
Додаток_1_нова редакція.docx | |
29 січня 2024 17:24 |
+ТД закупівля клінінг_ ММС_нова редакція_2.rtf | |
29 січня 2024 17:24 |
Перелік змін 29.01.2024_новий.docx | |
29 січня 2024 10:27 |
Перелік змін 29.01.2024.docx | |
29 січня 2024 10:27 |
+ТД закупівля клінінг_ ММС_нова редакція.rtf | |
29 січня 2024 10:27 |
Проєкт договору клінінг_ ММС_нова редакція.rtf | |
26 січня 2024 16:55 |
+ТД закупівля клінінг_ ММС.doc | |
26 січня 2024 16:55 |
Проєкт договору клінінг_ ММС.rtf |
29 січня 2024 17:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2024 17:24 |
Додаток_1_нова редакція.docx
|
||||||
29 січня 2024 17:24 |
+ТД закупівля клінінг_ ММС_нова редакція_2.rtf
|
||||||
29 січня 2024 17:24 |
Перелік змін 29.01.2024_новий.docx
|
||||||
29 січня 2024 10:27 |
Перелік змін 29.01.2024.docx
|
||||||
29 січня 2024 10:27 |
+ТД закупівля клінінг_ ММС_нова редакція.rtf
|
||||||
29 січня 2024 10:27 |
Проєкт договору клінінг_ ММС_нова редакція.rtf
|
||||||
26 січня 2024 16:55 |
+ТД закупівля клінінг_ ММС.doc
|
||||||
26 січня 2024 16:55 |
Проєкт договору клінінг_ ММС.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 7 до тендерної документації Проєкт Договору
Дата подання: 27 січня 2024 20:47
Дата відповіді: 29 січня 2024 10:23
Шановний Замовнику!
Внесіть будь ласка зміни в ТД Додаток № 7до тендерної документації (Проєкт Договору)
ХІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ:
"12.2. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору про закупівлю і повинно бути дійсним до 31.12.2023." на 31.12.2024рік
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі!
Наразі розглядається питання щодо внесення змін в ТД.
Наразі розглядається питання щодо внесення змін в ТД.
уточнення
Дата подання: 27 січня 2024 23:32
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:47
Шановний Замовнику!
згідно ТД , а саме Додатка 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід),для робітника з благоустрою треба надати копію диплому, що підтверджує кваліфікацію за напрямком.
Підскажіть будь ласка , чи може як варіант бути диплом з аграрного ліцею ,де зазначено професію "ОЗЕЛЕНЮВАЧ". Адже в Тендерній документації не вказано , що повинен буди диплом з вищого навчального закладу.
Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлени.й до даної закупівлі.
До розгляду буде прийматися пропозиція Учасника про наявність працівника, який має необхідні знання та досвід для робітника з благоустрою, що підтверджує кваліфікацію за даним напрямком з дипломом аграрного ліцею, де зазначено професію "ОЗЕЛЕНЮВАЧ"
До розгляду буде прийматися пропозиція Учасника про наявність працівника, який має необхідні знання та досвід для робітника з благоустрою, що підтверджує кваліфікацію за даним напрямком з дипломом аграрного ліцею, де зазначено професію "ОЗЕЛЕНЮВАЧ"
акону України № 1818-IX "Про енергетичну ефективність"
Дата подання: 29 січня 2024 12:15
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:50
Добрий день Замовнику!
Згідно Тендерній документації ,“ЗАТВЕРДЖЕНО”Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями ,О. В. Меньшикова, Додаток № 1 (Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.),п.2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) :
"На підтвердження наданої інформації надати документи:
-для інженера-енергетика надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, кваліфікаційний сертифікат, диплом...
Хочемо довести до Вашого відома, що згідно Закону України № 1818-IX "Про енергетичну ефективність" від 13 листопада 2021 року ("Закон"),зі змінами від 09.11.2023р. ,
Згідно закону:
1)Енергетичний аудит може здійснюватися ЕНЕРГЕТИЧНИМ АУДИТОРОМ, що перебуває у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією, в якій здійснюється енергетичний аудит, крім випадків, коли проведення енергетичного аудиту є однією з умов отримання державної підтримки. Тобто ,згідно Закону аудит проповодиться ніяк не ІНЖЕНЕРОМ-ЕНЕРГЕТИКОМ.
2)Основна вимога до енергоаудиторів – наявність кваліфікаційного атестату. Це та норма, яка засвідчує що фахівець володіє необхідним досвідом для обстеження та достатньою інформацією для виконання послуги.
У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників та порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель вважаємо за необхідне зазначити наступне.:Просимо Вас внести зміни до тендерної документації ,та викласти в наступній редакції:
"На підтвердження наданої інформації надати документи:
-для Енергетичного АУДИТОРА надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, диплом..."
"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі.
Ваше запитання розглянуто, та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
Ваше запитання розглянуто, та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
кваліфікаційний сертифікат,
Дата подання: 29 січня 2024 14:49
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:49
Шановний Замовнику!
Згідно ТД вказано по працівникам (Додаток 1):для інженера-енергетика надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, кваліфікаційний сертифікат, диплом, документ, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з Учасником/субпідрядником, документи, що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V.
Хочемо зауважити, що ті інженери-енергетики,які проходили атестацію до 01.12.2020 року отримували кваліфікаційний атестат, термін дії якого 5 років.
А кваліфікаційний сертифікат почали отримувати З 1-го грудня 2020 року ,особи у яких закінчився термін дії кваліфікаційного атестату. Тобто ,якщо кваліфікаційний атестат у інженера-енергетика на теперішній час дійсний, він не може отримати кваліфікаційний сертифікат, так як він йде замінником .( Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України, опубліковано 01 грудня 2020 року).
Просимо внести зміни згідно законодавства України та для інженера-енергетика змінити по тексту на : надати кваліфікаційний атестат на право проведення аудиту енергетичної ефективності будівель АБО кваліфікаційний сертифікат, диплом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до даної закупівлі.
Ваше запитання розглянуто, та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
Ваше запитання розглянуто, та повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-26-014505-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2789403470
Дата подання: 13 лютого 2024 19:16
Від «13» лютого 2024 року вих. №1-24
Номер оголошення про: UA-2024-01-26-014505-a
проведення процедури закупівлі
Ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. ,ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (надалі- Учасник) не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2024-01-26-014505-a, виходячи з наступного:
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 07.02.2024р. ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
«Учасником закупівлі в складі пропозиції надані витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації віх.02/02-1 від 02.02.2024 для даних посад працівників, але не надані відповідні посвідчення на працівників ( відповідно до посади працівника), що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V групи, наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) , проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.69-13. Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань: Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду.
Враховуючи вищевикладене, для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати Замовнику у строк, визначений в п. 3 прозділу V Тендерної документації, перелік інформації та/або копії документів з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, а саме: - копії відповідних посвідчень працівників, що пройшли відповідне навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
А після того ,як було дозавантажено 08 лютого 2024 року посвідчення Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Царалунга ,згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. вказавши ,що:
«Відповідно до наданого витягу з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 комісія перевірила знання вимог НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів – (ПБЕЕС) та 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів -ПЕЕЗ. На підтвердження перевірених знань ПБЕЕС та ПЕЕЗ в протоколі проставлена позначка «знає», дата наступної перевірки «31.01.2025» та видані відповідні посвідчення. Також в наданому документі про проходження навчання в стовпчику «Тема перевірки» зазначено «ПУЕ», однак комісією не зазначено, що проводилась перевірка знань правил улаштування електроустановок (ПУЕ), не проставлені позначка «знає» та дата наступної перевірки. Виходячи з вищенаведеного - витяг з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 та надані посвідчення не підтверджують проходження навчання фахівцями Учасника правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Наданий Учасником витяг з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 не може свідчити про проходження навчання правил улаштування електроустановок (ПУЕ), оскільки, відповідно до законодавства України, а саме Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91 та Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017), пункт 2.20, Перевірку знань проводить комісія за участю представника Держенергонагляду. В наданому Учасником документі про перевірку знань в складі комісії такий представник Держенергонагляду не зазначений. Такі невідповідності в наданому саме Учасником, а не ТОВ НВК «Профосвіта» витязі з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024, можуть свідчити про недостовірність наданої інформації.»
Звертаємо увагу, що враховуючи вищесказане ,Замовником було не враховано та не озвучені всі невідповідності в тендерній документації, чим порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі».
2) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що на підтвердження перевірених знань в Витязі з протоколу № 2024/012-Б від 31.01.2024р. не проставлена позначка «знає» та дата наступної перевірки «31.01.2025» навпроти ПУЕ на працівників Михальченко І.В., Гуков С.М. та Канєв В.О. Хоча в посвідченнях на даних співробітників проставлено позначка «знає» та дата наступної перевірки «31.01.2025».
Як підтвердження того, що дані співробітники дійсно проходили навчання з правил улаштування електроустановок (далі- ПУЕ) надаємо лист №26 від 13.02.2024р. від ТОВ «НВК ПРОФОСВІТА». А помилки даного виду є формальними та визначені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Також Замовником було зазначено, що в наданому Учасником документі про перевірку знань в складі комісії такий представник Держенергонагляду, не зазначений. Такі невідповідності в наданому саме Учасником, а не ТОВ НВК «Профосвіта» витязі з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024, можуть свідчити про недостовірність наданої інформації.
Хочемо зауважити ,що В Положенні про спеціальне навчання не фігурують представники енергонагляду.Спеціальне навчання з охорони праці та електробезпеці регламентується Типовим положенням про навчання з питань охорони праці в якому прописано, що членами комісії по перевірці знань є представники Держпраці, які зазначаються наказам по Управлінню Держпраці. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text ). ФОП Царалунга було надано Витяг з протоколу №2024/012-Б від 31.01.2024р., де зазначений саме начальник Центрально-Західного міжрегіонального управління державної служби з питань праці – Подорожній В.О.
ФОП Царалунга повідомляє, що в пошуках підтвердження або в разі наявності вагомих сумнівів щодо достовірності наданої Учасником інформації Законом України «Про публічні закуплі» (надалі- Закон), надано право Замовнику звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для уточнення наданої інформації. В зв’язку з цим можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями О. В. Меньшикова, протоколом № 11 від 29 січня 2024 року , (UA-2024-01-26-014505-a).
3) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що:
Учасником було надано Додаткову угоду № 1 від 02.01.2024 р до Договору від 29.12.2023 р № 29/12-1 (надалі Угода), в якій внесено зміни в п. IV ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ, де зазначено щоденне прибирання паркінгу площею 2000,00 кв. м. Водночас, паркінг – це великі інженерні споруди, або будівля (частина будинку, споруди), або спеціальний відкритий майданчик, призначений для тимчасового чи постійного зберігання транспортних засобів і не може братися до уваги як аналогічний договір, тому що суперечить вимогам підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме з прибирання офісних приміщень відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Також в Угоді не відображено внесення змін в Додаток № 1 до Договору № 29/12-1від 29.12.2023 р, який було надано з оновленим переліком надання послуг, що не відповідає змісту Угоди в частині п. 3. «Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання».
ФОП Царалунга , було завантажено Додаткову угоду № 1 від 02.01.2024 р. до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. де зазначено не тільки досвід про надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., з зазначенням Переліку послуг, що надавались за договором, а саме надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території, за яким надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, а й ще ДОДАТКОВИЙ ДОСВІД прибирання паркінгу площею 2000,00 кв. м. Всі вимоги , стосовно Додатку №1 до тендерної документації (Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям),п.2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)) виконані, згідно Додатковій угоді № 1 від 02.01.2024 р до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. це:
1. Загальна площа щоденного прибирання нежитлових приміщень -9102 кв. м.
2. Загальна площа щоденного прибирання прибудинкової території - 8600 кв. м,
3. Загальна площа щоденного прибирання паркінгу- 2000,00 кв.м.
Також хочемо зауважити ,що згідно ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 1 від «02» січня 2024 р. пункту 1 вказано:
«У зв’язку з закінченням ремонтних робіт на Об’єкті та з початком запуску опалення, з 05.01.2024р.,в нежитлових приміщень та паркінгу, внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 29/12-1 про закупівлю послуг (експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані) від 29.12.2023р.».
Враховуючи вище сказане , відображено внесення змін в Додаток № 1 до Договору
№ 29/12-1від 29.12.2023 р., а також було надано Додаток 1 до Договору «Перелік надання послуг», який повністю співпадає з Додатком 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації та Додатком 7 (Проєкт договору,Додаток1) до тендерної документації. Також в Додатковій угоді № 1 від 02.01.2024 р. до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. , в пункті 3. Фраза: «Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання», малось на увазі ,що «Предмет договору», «Ціна договору та порядок розрахунків», «Термін дії договору» та інше не змінюються , а сторони несуть свої зобов’язання».
В зв’язку з цим можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
4) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що:
Учасником було надано сертифікати на миючі засоби, проте перелік надано з усіма розхідними матеріалами для прибирання. Також в наданому переліку відсутні МОП для швабри, серветки для протирання меблів з мікрофіброю, серветки універсальні (для прибирання), губки кухонні (не менше 5 шт в упаковці), господарське мило, освіжувач повітря, гумові рукавички, поліроль для меблів, засіб для миття паркетної підлоги, засіб для глибокої чистки поверхонь.
Хочемо зауважити ,що згідно тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями О. В. Меньшикова, протоколом № 11 від 29 січня 2024 року , (UA-2024-01-26-014505-a), Додатком 3 до тендерної документації Замовником було надано:
- «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць»;
- «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на 10 місяців» ;
- «Орієнтовний перелік інструментів, що можуть бути використанні під час надання послуг»;
А Додатком 6 до тендерної документації ,пунктом 3 зазначено надати :
«екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень».
Тобто Замовником, не було визначено , згідно якого ОРІЄНТОВНОГО ПЕРЕЛІКУ повиннен був Учасник надати список миючих та розхідних матеріалів. Тому ФОП Царалунга надав Довідку перелік миючих №07/02-2 від 07.02.2024р. з власним переліком миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Також ФОП Царалунга Віктор Олександрович повідомляв ,що має повний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання та що наведений перелік може бути доповнений відповідно до виробничих вимог Замовника. Всі екосертифікати ,згідно переліку, які були вказані в наданій Довідці №07/02-2 були завантажені.
Тому можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника та його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга Віктора Олександровича. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 07.02.2024р. ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
«Учасником закупівлі в складі пропозиції надані витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації віх.02/02-1 від 02.02.2024 для даних посад працівників, але не надані відповідні посвідчення на працівників ( відповідно до посади працівника), що підтверджують групу допуску з електробезпеки не нижче V групи, наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) , проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.69-13. Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань: Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду.
Враховуючи вищевикладене, для усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати Замовнику у строк, визначений в п. 3 прозділу V Тендерної документації, перелік інформації та/або копії документів з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, а саме: - копії відповідних посвідчень працівників, що пройшли відповідне навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
А після того ,як було дозавантажено 08 лютого 2024 року посвідчення Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Царалунга ,згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. вказавши ,що:
«Відповідно до наданого витягу з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 комісія перевірила знання вимог НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів – (ПБЕЕС) та 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів -ПЕЕЗ. На підтвердження перевірених знань ПБЕЕС та ПЕЕЗ в протоколі проставлена позначка «знає», дата наступної перевірки «31.01.2025» та видані відповідні посвідчення. Також в наданому документі про проходження навчання в стовпчику «Тема перевірки» зазначено «ПУЕ», однак комісією не зазначено, що проводилась перевірка знань правил улаштування електроустановок (ПУЕ), не проставлені позначка «знає» та дата наступної перевірки. Виходячи з вищенаведеного - витяг з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 та надані посвідчення не підтверджують проходження навчання фахівцями Учасника правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Наданий Учасником витяг з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024 не може свідчити про проходження навчання правил улаштування електроустановок (ПУЕ), оскільки, відповідно до законодавства України, а саме Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91 та Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017), пункт 2.20, Перевірку знань проводить комісія за участю представника Держенергонагляду. В наданому Учасником документі про перевірку знань в складі комісії такий представник Держенергонагляду не зазначений. Такі невідповідності в наданому саме Учасником, а не ТОВ НВК «Профосвіта» витязі з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024, можуть свідчити про недостовірність наданої інформації.»
Звертаємо увагу, що враховуючи вищесказане ,Замовником було не враховано та не озвучені всі невідповідності в тендерній документації, чим порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі».
2) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що на підтвердження перевірених знань в Витязі з протоколу № 2024/012-Б від 31.01.2024р. не проставлена позначка «знає» та дата наступної перевірки «31.01.2025» навпроти ПУЕ на працівників Михальченко І.В., Гуков С.М. та Канєв В.О. Хоча в посвідченнях на даних співробітників проставлено позначка «знає» та дата наступної перевірки «31.01.2025».
Як підтвердження того, що дані співробітники дійсно проходили навчання з правил улаштування електроустановок (далі- ПУЕ) надаємо лист №26 від 13.02.2024р. від ТОВ «НВК ПРОФОСВІТА». А помилки даного виду є формальними та визначені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Також Замовником було зазначено, що в наданому Учасником документі про перевірку знань в складі комісії такий представник Держенергонагляду, не зазначений. Такі невідповідності в наданому саме Учасником, а не ТОВ НВК «Профосвіта» витязі з протоколу № 2024/012- Б від 31.01.2024, можуть свідчити про недостовірність наданої інформації.
Хочемо зауважити ,що В Положенні про спеціальне навчання не фігурують представники енергонагляду.Спеціальне навчання з охорони праці та електробезпеці регламентується Типовим положенням про навчання з питань охорони праці в якому прописано, що членами комісії по перевірці знань є представники Держпраці, які зазначаються наказам по Управлінню Держпраці. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text ). ФОП Царалунга було надано Витяг з протоколу №2024/012-Б від 31.01.2024р., де зазначений саме начальник Центрально-Західного міжрегіонального управління державної служби з питань праці – Подорожній В.О.
ФОП Царалунга повідомляє, що в пошуках підтвердження або в разі наявності вагомих сумнівів щодо достовірності наданої Учасником інформації Законом України «Про публічні закуплі» (надалі- Закон), надано право Замовнику звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для уточнення наданої інформації. В зв’язку з цим можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями О. В. Меньшикова, протоколом № 11 від 29 січня 2024 року , (UA-2024-01-26-014505-a).
3) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що:
Учасником було надано Додаткову угоду № 1 від 02.01.2024 р до Договору від 29.12.2023 р № 29/12-1 (надалі Угода), в якій внесено зміни в п. IV ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ, де зазначено щоденне прибирання паркінгу площею 2000,00 кв. м. Водночас, паркінг – це великі інженерні споруди, або будівля (частина будинку, споруди), або спеціальний відкритий майданчик, призначений для тимчасового чи постійного зберігання транспортних засобів і не може братися до уваги як аналогічний договір, тому що суперечить вимогам підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме з прибирання офісних приміщень відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Також в Угоді не відображено внесення змін в Додаток № 1 до Договору № 29/12-1від 29.12.2023 р, який було надано з оновленим переліком надання послуг, що не відповідає змісту Угоди в частині п. 3. «Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання».
ФОП Царалунга , було завантажено Додаткову угоду № 1 від 02.01.2024 р. до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. де зазначено не тільки досвід про надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., з зазначенням Переліку послуг, що надавались за договором, а саме надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території, за яким надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, а й ще ДОДАТКОВИЙ ДОСВІД прибирання паркінгу площею 2000,00 кв. м. Всі вимоги , стосовно Додатку №1 до тендерної документації (Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям),п.2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)) виконані, згідно Додатковій угоді № 1 від 02.01.2024 р до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. це:
1. Загальна площа щоденного прибирання нежитлових приміщень -9102 кв. м.
2. Загальна площа щоденного прибирання прибудинкової території - 8600 кв. м,
3. Загальна площа щоденного прибирання паркінгу- 2000,00 кв.м.
Також хочемо зауважити ,що згідно ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 1 від «02» січня 2024 р. пункту 1 вказано:
«У зв’язку з закінченням ремонтних робіт на Об’єкті та з початком запуску опалення, з 05.01.2024р.,в нежитлових приміщень та паркінгу, внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 29/12-1 про закупівлю послуг (експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані) від 29.12.2023р.».
Враховуючи вище сказане , відображено внесення змін в Додаток № 1 до Договору
№ 29/12-1від 29.12.2023 р., а також було надано Додаток 1 до Договору «Перелік надання послуг», який повністю співпадає з Додатком 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації та Додатком 7 (Проєкт договору,Додаток1) до тендерної документації. Також в Додатковій угоді № 1 від 02.01.2024 р. до Договору № 29/12-1 від 29.12.2023 р. , в пункті 3. Фраза: «Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання», малось на увазі ,що «Предмет договору», «Ціна договору та порядок розрахунків», «Термін дії договору» та інше не змінюються , а сторони несуть свої зобов’язання».
В зв’язку з цим можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
4) Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. Замовником було вказано, що:
Учасником було надано сертифікати на миючі засоби, проте перелік надано з усіма розхідними матеріалами для прибирання. Також в наданому переліку відсутні МОП для швабри, серветки для протирання меблів з мікрофіброю, серветки універсальні (для прибирання), губки кухонні (не менше 5 шт в упаковці), господарське мило, освіжувач повітря, гумові рукавички, поліроль для меблів, засіб для миття паркетної підлоги, засіб для глибокої чистки поверхонь.
Хочемо зауважити ,що згідно тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями О. В. Меньшикова, протоколом № 11 від 29 січня 2024 року , (UA-2024-01-26-014505-a), Додатком 3 до тендерної документації Замовником було надано:
- «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць»;
- «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на 10 місяців» ;
- «Орієнтовний перелік інструментів, що можуть бути використанні під час надання послуг»;
А Додатком 6 до тендерної документації ,пунктом 3 зазначено надати :
«екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень».
Тобто Замовником, не було визначено , згідно якого ОРІЄНТОВНОГО ПЕРЕЛІКУ повиннен був Учасник надати список миючих та розхідних матеріалів. Тому ФОП Царалунга надав Довідку перелік миючих №07/02-2 від 07.02.2024р. з власним переліком миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Також ФОП Царалунга Віктор Олександрович повідомляв ,що має повний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання та що наведений перелік може бути доповнений відповідно до виробничих вимог Замовника. Всі екосертифікати ,згідно переліку, які були вказані в наданій Довідці №07/02-2 були завантажені.
Тому можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника та його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 19 від 09 лютого 2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга Віктора Олександровича. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 16:45
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
1. На виконання вимоги про усунення порушення стосовно надання документів (посвідчення), що підтверджують наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Учасником надані посвідчення на Міхальченко І. В. та Гукова С. М., в яких відповідно до наданих витягів з протоколів про проходження навчання № 2024/012-Б від 31.01.2024 та № 2024/012- Т від 31.01.2024 міститься підтвердження проходження навчання та перевірки знань вимог НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів – (ПБЕЕС) та 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів -ПЕЕЗ.
Однак, надані копії посвідчення не є підтвердженням проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ), оскільки відповідно до наданих протоколів таке навчання не проводилось.
Тому Учасник на виконання вимоги про усунення такого порушення мав надати або посвідчення, що підтверджує проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ) разом з протоколом про проходження саме такого типу навчання, оформлене відповідно до вимог чинного законодавства або до раніше наданого посвідчення потрібно було надати ще один протокол, який би засвідчив, що фахівці Міхальченко І. В. та Гуков С. М. пройшли навчання та перевірку знань з правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Враховуючи вищезазначене, Замовник на виконання вимоги частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» чітко визначив в чому полягає невідповідність. Учасник не виправив невідповідність, а саме не підтвердив належним чином проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Також, хочемо зауважити, що спеціальне навчання з охорони праці та електробезпеки регламентується не тільки Типовим положенням про навчання з питань охорони праці, а також Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91 та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України від 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017), зокрема пунктом 2.20 визначено, що перевірку знань проводить комісія за участю представника Держенергонагляду.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовник керувався виключно вимогами чинного законодавства України, саме тому у Замовника не було необхідності звертатись до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для уточнення наданих Учасником документів.
2. З метою підтвердження досвіду надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., а саме з утримання приміщень та прибудинкової території, за якими надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації, основною вимогою Замовника до Учасника було надати підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо фактичного надання зазначених послуг саме протягом періоду 2020-2023 років, зазначених в "Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" із зазначенням переліку послуг, що надавались за договором(ами)з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів) та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Учасник на виконання вимоги про усунення такого порушення не надав за вказаний період, а саме протягом 2020-2023 років наявність документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо фактичного надання зазначених послуг з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів), та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації.
3. Додатком 6 до тендерної документації, пунктом 3 визначено необхідність надання наступних документів:
«екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень».
Однак, на виконання вимоги про усунення невідповідності щодо надання довідки з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень, Учасник надав сформований на власний розсуд перелік всіх миючих, дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень, а не повний перелік необхідних засобів та розхідних матеріалів для надання послуг згідно вимог Додатку 3, зазначених в таблицях «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць»; «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на 10 місяців»; «Орієнтовний перелік інструментів, що можуть бути використанні під час надання послуг».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
1. На виконання вимоги про усунення порушення стосовно надання документів (посвідчення), що підтверджують наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Учасником надані посвідчення на Міхальченко І. В. та Гукова С. М., в яких відповідно до наданих витягів з протоколів про проходження навчання № 2024/012-Б від 31.01.2024 та № 2024/012- Т від 31.01.2024 міститься підтвердження проходження навчання та перевірки знань вимог НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів – (ПБЕЕС) та 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів -ПЕЕЗ.
Однак, надані копії посвідчення не є підтвердженням проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ), оскільки відповідно до наданих протоколів таке навчання не проводилось.
Тому Учасник на виконання вимоги про усунення такого порушення мав надати або посвідчення, що підтверджує проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ) разом з протоколом про проходження саме такого типу навчання, оформлене відповідно до вимог чинного законодавства або до раніше наданого посвідчення потрібно було надати ще один протокол, який би засвідчив, що фахівці Міхальченко І. В. та Гуков С. М. пройшли навчання та перевірку знань з правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Враховуючи вищезазначене, Замовник на виконання вимоги частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» чітко визначив в чому полягає невідповідність. Учасник не виправив невідповідність, а саме не підтвердив належним чином проходження навчання з правил улаштування електроустановок (ПУЕ).
Також, хочемо зауважити, що спеціальне навчання з охорони праці та електробезпеки регламентується не тільки Типовим положенням про навчання з питань охорони праці, а також Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91 та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України від 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017), зокрема пунктом 2.20 визначено, що перевірку знань проводить комісія за участю представника Держенергонагляду.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовник керувався виключно вимогами чинного законодавства України, саме тому у Замовника не було необхідності звертатись до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для уточнення наданих Учасником документів.
2. З метою підтвердження досвіду надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території площею не менше 8000 кв.м., а саме з утримання приміщень та прибудинкової території, за якими надавались послуги з комплексного обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації, основною вимогою Замовника до Учасника було надати підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо фактичного надання зазначених послуг саме протягом періоду 2020-2023 років, зазначених в "Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" із зазначенням переліку послуг, що надавались за договором(ами)з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів) та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Учасник на виконання вимоги про усунення такого порушення не надав за вказаний період, а саме протягом 2020-2023 років наявність документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо фактичного надання зазначених послуг з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів), та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, які підтверджують факт оплати за надані послуги), що відповідає переліку послуг, зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації.
3. Додатком 6 до тендерної документації, пунктом 3 визначено необхідність надання наступних документів:
«екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень».
Однак, на виконання вимоги про усунення невідповідності щодо надання довідки з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень, Учасник надав сформований на власний розсуд перелік всіх миючих, дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень, а не повний перелік необхідних засобів та розхідних матеріалів для надання послуг згідно вимог Додатку 3, зазначених в таблицях «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць»; «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на 10 місяців»; «Орієнтовний перелік інструментів, що можуть бути використанні під час надання послуг».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
3 040 000,00
UAH з ПДВ
|
3 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" |
3 428 000,00
UAH з ПДВ
|
3 428 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Відхилено |
3 040 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 12:47
|
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" #38388773 |
Переможець |
3 428 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 09:26
|
29_11_24.pdf | укладений |
28 лютого 2024 09:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані | 10 | місяць |
342 800,00
UAH
|