Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія)
Очікувана вартість
2 307 500,00 UAH
UA-2024-01-26-014116-a ● 175ba4573ec146bf9c01b5cd6a5815ba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гончарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 03081565 |
Місцезнаходження: | 15558, Україна , Чернігівська обл., смт. Гончарівське, вул. Танкістів, 11 |
Контактна особа: |
Оксана Мельник +380983064749 goncharivske_rada@gsr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 11:57 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 11:57 |
Очікувана вартість: | 2 307 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
355000 Кіловат-година
Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2024 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 15:53 |
Додаток 5 в нов ред.docx | |
31 січня 2024 15:53 |
ТД в нов ред.doc | |
31 січня 2024 15:53 |
IMG_0001.pdf | |
26 січня 2024 16:27 |
Додаток 2.docx | |
26 січня 2024 16:27 |
Додаток3.docx | |
26 січня 2024 16:27 |
Додаток 4 .docx | |
26 січня 2024 16:27 |
Додаток1.doc |
31 січня 2024 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2024 15:53 |
Додаток 5 в нов ред.docx
|
|||
31 січня 2024 15:53 |
ТД в нов ред.doc
|
|||
31 січня 2024 15:53 |
IMG_0001.pdf
|
|||
26 січня 2024 16:27 |
Додаток 2.docx
|
|||
26 січня 2024 16:27 |
Додаток3.docx
|
|||
26 січня 2024 16:27 |
Додаток 4 .docx
|
|||
26 січня 2024 16:27 |
Додаток1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вилучення незаконних вимог з тендерної документації щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників, що суперечить п. 29 Особливостей
Дата подання: 29 січня 2024 10:33
Дата відповіді: 30 січня 2024 17:28
В тендерній документації (У ДОДАТКУ 5 ЗІ СЛІВ «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою…» ДО КІНЦЯ ДОДАТКУ 5 до пункту 5) ви встановили вимоги про надання документів, які фактично відповідають кваліфікаційним вимогам за п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» , що суперечить положенням п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електроенергії замовнику заборонено встановлювати деякі кваліфікаційні критерії та заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД.
Незаконні вимоги тендерної документації повністю підпадають під визначення п.1 та п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», які заборонено встановлювати у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей. ТОБТО, В УКАЗАНИХ ВИМОГАХ ВИ ФАКТИЧНО ВИМАГАЄТЕ ПІДТВЕРДИТИ НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ПЕВНИХ ПРАЦІВНИКІВ.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації вищезазначені незаконні вимоги, а саме повністю вилучити всі вимоги у ДОДАТКУ 5 ЗІ СЛІВ «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою…» ДО КІНЦЯ ДОДАТКУ 5 до пункту 5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, уважно розглянувши ваше питання звертаємо увагу на те, що : Додаток 5 сформований відповідно до пункту 3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, що ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказана в Додатку 1 до Тендерної документації де чітко та ясно все розписано. Стосовно вашого зауваження «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою» звертаємо вашу увагу на п 8.3.3 Правил роздрібного ринку «8.3.3. Під час здійснення своєї діяльності, зокрема розгляду отриманих від споживачів звернень (скарг/претензій), учасники роздрібного ринку мають дотримуватися розроблених стандартів/вимог/процедур. Стандарти/вимоги/процедури, які розробляються учасниками роздрібного ринку, мають відповідати таким вимогам:
1) бути викладені зрозумілою та доступною мовою;
2) надавати можливість споживачу подавати звернення/скарги/претензії в усній формі (за допомогою телефону або під час особистого прийому відповідальному працівнику учасника роздрібного ринку) та/або письмовій формі (включаючи засоби електронного зв'язку);
3) надавати можливість споживачам з обмеженими можливостями отримувати інформацію, подавати звернення/скарги/претензії у зручний для них спосіб. Для забезпечення такої можливості учасники роздрібного ринку мають розробити інструкцію з урахуванням вимог, визначених законодавством;
4) чітко описувати поетапні заходи (алгоритм), які вживає учасник роздрібного ринку в ході розгляду звернення (скарги/претензії), отриманої від споживача, а також порядок особистого прийому споживачів;
5) описувати рішення, які може приймати учасник роздрібного ринку за результатами розгляду звернення (скарги/претензії) (вибачення, надання роз'яснень, повідомлення про здійснені заходи щодо усунення порушень, повідомлення про відшкодування збитків/компенсації тощо).» Відповідно до Тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів. Тому не вважаємо за потрібне вносити зміни.
1) бути викладені зрозумілою та доступною мовою;
2) надавати можливість споживачу подавати звернення/скарги/претензії в усній формі (за допомогою телефону або під час особистого прийому відповідальному працівнику учасника роздрібного ринку) та/або письмовій формі (включаючи засоби електронного зв'язку);
3) надавати можливість споживачам з обмеженими можливостями отримувати інформацію, подавати звернення/скарги/претензії у зручний для них спосіб. Для забезпечення такої можливості учасники роздрібного ринку мають розробити інструкцію з урахуванням вимог, визначених законодавством;
4) чітко описувати поетапні заходи (алгоритм), які вживає учасник роздрібного ринку в ході розгляду звернення (скарги/претензії), отриманої від споживача, а також порядок особистого прийому споживачів;
5) описувати рішення, які може приймати учасник роздрібного ринку за результатами розгляду звернення (скарги/претензії) (вибачення, надання роз'яснень, повідомлення про здійснені заходи щодо усунення порушень, повідомлення про відшкодування збитків/компенсації тощо).» Відповідно до Тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів. Тому не вважаємо за потрібне вносити зміни.
Тендерна документація складена не у відповідності до положень чинного законодавства
Дата подання: 30 січня 2024 20:31
Дата відповіді: 31 січня 2024 15:53
В підпункті 1 пункту 1 Додатку 5 ви вимагаєте надати довідку «Довідку про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів». Далі у підпункті 1.1 ви вимагаєте надати «Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів)». В підпункті 2 є вимога: «Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу». В підпунктах 2.1 та 2.2 містяться вимоги ще підтверджуючі документи на підтвердження зазначеної інформацію. Аналогічно далі незаконно вимагається багато документів щодо матеріально-технічної бази та технологій аж до підпункту 5 Додатку 5. Тобто, ви з незрозумілих причин свідомо незаконно вимагаєте надати документи про ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ, що передбачено п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». При тому, що у п.29 Особливостей чітко і ясно визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, тобто не можна вимагати будь-які документи про обладнання, матеріально-технічну базу, технології, та працівників. Це прописано конкретно щодо закупівель саме електроенергії. Таким чином, ця тендерна документація складена не у відповідності до положень чинного законодавства. Ви бажаєте накладення штрафу на уповноважену особу з боку Державної аудиторської служби України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії учасники ринку,якими ви являєтесь, у вас має бути або Центр обслуговування клієнтів що підтверджується положенням або Структурний підрозділ, має бути кол-ценрт, що також підтверджується положенням, також ви маєте мати сайт та особистий кабінет відповідно до законодавства. Це все вказано в Правилах роздрібного ринку, тому відношення до матеріально технічної бази данні вимоги не мають. Щоб ви могли надати хоч якийсь документ ми прибрали деякі пункти. Якщо відповідно до законодавства ви не повинні мати жоден з вище наведених центрів надайте лист пояснення відповідно до умов тендерної документації.
Незаконні вимоги тендерної документації про надання документів з персональними данами осіб, які не мають жодного відношення до цієї закупівлі
Дата подання: 30 січня 2024 20:43
Дата відповіді: 31 січня 2024 15:53
В п.п.4.1, 4.2, 4.3 в Додатку 5 тендерної документації є вимоги надати «4.1. РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ, ЗА ФОРМОЮ ВСТАНОВЛЕНОЮ ДОДАТКОМ 4 ДО «ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЇХ НЕДОТРИМАННЯ», ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375, ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
4.2. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 12-НКРЕКП- МОНІТОРИНГ-ПОСТАЧАННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ПРО ЦІНИ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ З МОНІТОРИНГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 450 ВІД 29.03.2019 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.
4.3. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 14-НКРЕКП-ПОСТАЧАНННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 374 ВІД 12.06.2018 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.»
Дані документи є внутрішніми документами діяльності постачальника та не підлягають передачі третім особам, оскільки містять персональні дані споживачів, які не мають жодного відношення до вас та цієї закупівлі. В цих реєстрах містяться ПІБ, точки розподілу, адреси приватних осіб, зокрема, адреси їх помешкань у які здійснюється постачання електроенергії. Яка мета отримання вами цих реєстрів? Ви хочете незаконно втручатись у приватне життя звичайних фізичних осіб та у їх квартири? Це є серйозним порушенням і якщо хтось з постачальників вам радить включити таке в тендерну документацію, то це не є добре. Особливо якщо хтось з споживачів, чиї персональні дані незаконно оприлюднює цей постачальник, звернеться в НКРЕКП зі скаргою на цього постачальника. А це обов’язково відбудеться рано чи пізно. Радимо вам вилучити цю нісенітницю з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, щодо вашого питання будуть внесенні деякі зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
1 725 300,00
UAH з ПДВ
|
1 562 269,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 906 345,74
UAH з ПДВ
|
1 562 269,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
1 562 269,79
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2024 12:25
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:11
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 16:39
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 12:50
|
IMG_0001.pdf | укладений |
15 лютого 2024 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 3134478 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 3134478 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 3134478 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |