Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Грушевського Михайла, будинок 168б |
Контактна особа: |
Анастасія Пустовойт +380462660499 chgb2_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 62 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору; або гарантії – безвідкличної, безумовної банківської, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам замовника, із зобов’язанням банку у разі невиконання переможцем умов договору, відшкодувати на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради 5 відсотків вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на UA063052990000026000016300849 в АТ КБ «ПриватБанк» м. Чернігів, МФО 305299, одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради, код ЄДРПОУ 14233274. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, вид _______, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______ (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 20 робочих днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань переможця за Договором. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 15:56 |
Тендерна документація.doc | |
26 січня 2024 15:56 |
ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
26 січня 2024 15:56 |
ДОДАТОК 5 ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ.docx | |
26 січня 2024 15:56 |
ДОДАТОК 5 ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-14-000028 ● 303610751e114afb833e8c0d27e6ea91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2024 № 11-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2024-01-26-013332-a 26.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 17:51:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023 - 37654 - Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом)», очікуваною вартістю 62 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-26-013332-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо))?
2. Надати пояснення щодо наступних невідповідностей вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель:
- останнім абзацом пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено «Пропозиція, що не відповідає умовам ДОДАТКУ 3 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена на підставі п.п.4 частини 1 п. 47 Особливостей». При цьому, згідно з абзацом другим підпункту другого пункту 44 Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
- підпунктом четвертим пункту 5.2 розділу 5 тендерної документації Замовником передбачено «У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та Особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та пункту 49 Особливостей». При цьому, відповідно до підпункту третього пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей;
- абзацом четвертим пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовником передбачено «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації». При цьому, згідно з пунктом 17 Особливостей «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей». У свою чергу, частина друга статті 41 Закону, яка передбачала, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, не застосовується відповідно до пункту 17 Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі);
- абзацом першим пункту 6.4 розділу 6 тендерної документації Замовником передбачено «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей». При цьому, відповідно до пункту 17 Особливостей «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей».
3. Також, просимо пояснити невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
вимогами абзацу тринадцятого пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено «…Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, крім порожніх сторінок…». Проте, під час подання своєї тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» завантажені статут ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» та опис до нього у формі PDF, які не містять електронного підпису та не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці документа, чим порушено вимогу абзацу тринадцятого пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
4. У зв’язку з чим Замовником не надано учаснику ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 13:24:44
Відповідь
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради, на запит про надання пояснень Північному офісу Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель 2024-02-15 о 17:52 за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023 - 37654 - Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-26-013332-a) надає наступні пояснення.
1. Відповідно до пункту 14 Особливостей та статті 4 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Для забезпечення діяльності нашої лікарні в умовах воєнного стану, виникла необхідність у закупівлі системи магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наших потреб та запланованих поточних завдань. Нами здійснено аналіз ринку під час якого використовувалася, зокрема, загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту обладнання, яка міститься у відкритих джерелах. Тендерна документація сформована відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель), у тому числі і медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Так, з урахуванням медичної практики лікарні, мети застосування обладнання, що закуповується, а також вищевказаних вимог законодавства у сфері публічних закупівель, нами сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги щодо його технічних і функціональних характеристик. Слід зазначити, що система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом входить до Переліку медичного обладнання для забезпечення потреб сфери охорони здоров'я в умовах воєнного стану, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09 травня 2022 року № 761, а отже може закуповуватися в умовах воєнного стану для забезпечення потреб лікарні. Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля на ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023 - 37654 - Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-26-013332-a).
2. Невідповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель на момент подання є технічною помилкою, і зумовлена великою кількістю змін у сфері закупівель.
3. Під час подання своєї тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» завантажені статут ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» та опис до нього у формі PDF що є скан-копією оригіналу документу та містять підпис уповноваженої особи засновника "ПРОТЕК-СОЛЮШНЗ ШВЕЙЦАРІЯ" АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО, резидентство: Швейцарія, Місцезнаходження: Швейцарія, КАНТОН ЦУГ ВУЛИЦЯ ГОТХАРД 20, а також відбиток печатки і підпис приватного нотаріуса Арестович – Корнійчук О.М. Також згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Опис формальних помилок:
До формальних помилок відноситься: 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Чинним законодавством обов'язкові вимоги до Статуту зазначені у ст. 88 ЦК України, ч. 4 ст. 57 ГК України, та у ст. 11 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
Цими або іншими нормами діючого законодавства України підпис на кожній сторінці Статуту не передбачено.
Тому, Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. У сукупності з нашою відповіддю на питання №3, повідомляємо, що Замовником подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа, а саме Статуту та Опису, вважається формальною помилкою незначного характеру, що пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, і відповідно не є підставою для надання 24 годин для виправлення помилок згідно пункту 43 Особливостей, отже не було підстав вимагати від учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» усунення недоліків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважену особу Анастасію ПУСТОВОЙТ, з огляду на встановлені порушення, у подальшому зобов’язано здійснювати заходи, направлені на недопущення встановленого порушення, більш детально відстежувати та опрацьовувати зміни законодавчої бази у сфері публічних закупівель та буде направлено на курси підвищення кваліфікації.
2024-03-04 17:18:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
61 990 000,00
UAH з ПДВ
|
61 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Переможець |
61 990 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2024 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 15:58
|
7. Підписаний договір №197 із ТОВ Протек Солюшнз Україна.pdf | укладений |
14 березня 2024 15:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023 - 37654 - Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (Система магнітно - резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) | 1 | комплект |
61 990 000,00
UAH з ПДВ
|