Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Спеціальна школа № 1", вул. Героїв-рятувальників, 26-д, в м. Кропивницький"
Очікувана вартість
3 996 000,00 UAH
UA-2024-01-26-013299-a ● cf6c768d02084d3d85c2a058502d4de8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 996 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1.Місце знаходження замовника: Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону
3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації
5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону
3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації
5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Спеціальна школа № 1", вул. Героїв-рятувальників, 26-д, в м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні тримісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 15:53 |
2.1 Додаток № 6.pdf | |
26 січня 2024 15:53 |
2. ТД Кап. рем.приміщень під укриття КЗ Спеціальна школа № 1, вул. Героїв-рятувальників, 26.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відомість матеріалів
Дата подання: 30 січня 2024 11:01
Дата відповіді: 31 січня 2024 13:21
З метою здійснення коректного розрахунку пропозиції просимо надати для довідки "Підсумкову відомість матеріальних ресурсів" або надати відомість обсягів робіт з урахуванням матеріальних ресурсів та обладнання яке необхідно врахувати під час розрахунку вартості.
Відповідь: Доброго дня. В додатку № 6 до тендерної документації передбачено достатньо інформації (відомостей) для подачі потенційними Учасниками своєї тендерної пропозиції. Також відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації передбачено, що Переможець має право звернутися до замовника для отримання затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-26-013299-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 30 січня 2024 10:35
відповідно постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності.
Шановний Замовник, тендерна документація містить некоректну вимогу, що не відповідає чинному законодавству України щодо здійснення господарської діяльності у сфері будівництва. Зокрема вимога пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації підпункт 3 «3) Нотаріально авірені копії ліцензій необхідних для проведення робіт відповідно до Додатку 6 діючу на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме: 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення. -1.045.00 - зведення монолітних бетонних та залізобетонних конструкцій;- 1.12.00 – монтаж технологічного устаткування; Виконання пусконалагоджувальних робіт:-1.13.03 – систем вентиляції та кондиціонування повітря;-1.13.09 – водопостачання та водовідведення; Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання - 2.01.01 – водопостачання та водовідведення; - 2.01.06 – електропостачання і електроосвітлення - 2.01.02 – опалення; - 2.01.03 – вентиляція і кондиціювання повітря; - 2.01.07 – засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж. Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання - 2.02.01 – водопостачання та водовідведення; - 2.02.05 - електропостачання і електроосвітлення. Ліцензія учасника (ліцензія субпідрядника(ів) у разі залучення учасником) повинна відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256;" Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. .(клас наслідку об’єкта – СС2)»
У відповідності до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання НА ПІДСТАВІ безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Послуги, щодо яких оголошена дана закупівля не відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, тому Учасник має законодавче право здійснювати свою діяльність відповідно до ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Декларація про провадження господарської діяльності містить перелік видів господарської діяльності відповідно до КВЕД. В чинному КВЕД відсутні такі найменування робіт, як: -Будівельні та монтажні роботи загального призначення; зведення монолітних бетонних та залізобетонних конструкцій; монтаж технологічного устаткування; Виконання пусконалагоджувальних робіт, Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання.
Тобто відповідно даної постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності.
Наше підприємство має дозвільні документи для виконання робіт цієї закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. АЛЕ за чинної редакції вимог тендерної документації прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають «ліцензію необхідну для проведення робіт, а саме: Будівельні та монтажні роботи загального призначення; зведення монолітних бетонних та залізобетонних конструкцій; монтаж технологічного устаткування; Виконання пусконалагоджувальних робіт, Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;», ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШИХ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ РЕАЛЬНОГО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, але не відповідають надмірним та дискримінаційним вимогам замовника.
Враховуючи викладене та зазначені вище умови Документації, Замовник порушує вимоги Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені Законом, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства та внести зміни до тендерної документації в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підпункт 3: «Наявність ліцензії або декларації про провадження господарської діяльності, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, якщо отримання ліцензії/дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством».
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання НА ПІДСТАВІ безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Послуги, щодо яких оголошена дана закупівля не відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, тому Учасник має законодавче право здійснювати свою діяльність відповідно до ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Декларація про провадження господарської діяльності містить перелік видів господарської діяльності відповідно до КВЕД. В чинному КВЕД відсутні такі найменування робіт, як: -Будівельні та монтажні роботи загального призначення; зведення монолітних бетонних та залізобетонних конструкцій; монтаж технологічного устаткування; Виконання пусконалагоджувальних робіт, Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання.
Тобто відповідно даної постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності.
Наше підприємство має дозвільні документи для виконання робіт цієї закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. АЛЕ за чинної редакції вимог тендерної документації прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають «ліцензію необхідну для проведення робіт, а саме: Будівельні та монтажні роботи загального призначення; зведення монолітних бетонних та залізобетонних конструкцій; монтаж технологічного устаткування; Виконання пусконалагоджувальних робіт, Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;», ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШИХ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ РЕАЛЬНОГО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, але не відповідають надмірним та дискримінаційним вимогам замовника.
Враховуючи викладене та зазначені вище умови Документації, Замовник порушує вимоги Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені Законом, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства та внести зміни до тендерної документації в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підпункт 3: «Наявність ліцензії або декларації про провадження господарської діяльності, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, якщо отримання ліцензії/дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством».
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2024 13:42
Доброго дня. Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, а саме: Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний висновок, даний об’єкт належить до будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. У зв’язку з цим зазначені БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, а саме до видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану.
Також зазначаємо, що Учасникам, які мають намір приймати участь в зазначеній закупівлі, слід готувати свої тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації. У разі якщо Учасник не може виконати ту чи іншу вимогу тендерної документації з законодавчих причини то такий Учасник повинне надати пояснення складене на фірмовому бланку (у разі наявності) з зазначенням причин не виконання вимоги тендерної документації, а також з законодавчим обґрунтуванням та/або посиланням на відповідні відомості чи норми.
Відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний висновок, даний об’єкт належить до будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. У зв’язку з цим зазначені БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, а саме до видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану.
Також зазначаємо, що Учасникам, які мають намір приймати участь в зазначеній закупівлі, слід готувати свої тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації. У разі якщо Учасник не може виконати ту чи іншу вимогу тендерної документації з законодавчих причини то такий Учасник повинне надати пояснення складене на фірмовому бланку (у разі наявності) з зазначенням причин не виконання вимоги тендерної документації, а також з законодавчим обґрунтуванням та/або посиланням на відповідні відомості чи норми.
Номер вимоги: UA-2024-01-26-013299-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 30 січня 2024 10:52
щодо нотаріального посвідчення документів
Шановний Замовник, тендерна документація містить некоректну вимогу, що не відповідає чинному законодавству України щодо здійснення публічних закупівель. Зокрема вимога пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підпункт 2 та 3 «2)НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНІ КОПІЇ дозволів (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт та на експлуатацію всіх механізмів (у разі застосування) з підвищеної небезпеки, діючих на момент розкриття тендерних….» «3)НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНІ КОПІЇ ліцензій необхідних для проведення робіт ….».
Прошу зауважити, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та інші відповідні документи, що вимагаються замовником у цій тендерній документації та завантажується у PDF форматі. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Враховуючи викладене та зазначені вище умови Документації, Замовник порушує вимоги Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені Законом, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
ПРОСИМО ПІДТВЕРДИТИ МОЖЛИВІСТЬ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ШЛЯХОМ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПУНКТУ 6 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА РОЗДІЛУ 3 « ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПІДПУНКТІВ 2 ТА 3 «У PDF ФОРМАТІ АБО У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА ІЗ НАКЛАДАННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ НА КОЖЕН З ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ»
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2024 13:35
Доброго дня. Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, а саме: Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Учасникам, які мають намір приймати участь в зазначеній закупівлі, слід готувати свої тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації. У разі якщо Учасник не може виконати ту чи іншу вимогу тендерної документації з законодавчих причини то такий Учасник повинне надати пояснення складене на фірмовому бланку (у разі наявності) з зазначенням причин не виконання вимоги тендерної документації, а також з законодавчим обґрунтуванням та/або посиланням на відповідні відомості чи норми.
Учасникам, які мають намір приймати участь в зазначеній закупівлі, слід готувати свої тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації. У разі якщо Учасник не може виконати ту чи іншу вимогу тендерної документації з законодавчих причини то такий Учасник повинне надати пояснення складене на фірмовому бланку (у разі наявності) з зазначенням причин не виконання вимоги тендерної документації, а також з законодавчим обґрунтуванням та/або посиланням на відповідні відомості чи норми.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕСКАЛІБУР-3000" |
3 984 461,74
UAH з ПДВ
|
3 984 461,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕСКАЛІБУР-3000" #36023148 |
Переможець |
3 984 461,74
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 11:09
|
8.1 Договір генпідряду від 29.04.2024 року № 2-13-24.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 12:32
|
7. Договір генпідряду від 23.04.2024 року № 1-13-24.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 15:06
|
5. Договір генпідряду від 14.02.2024 року № 13-24.pdf | укладений |
15 лютого 2024 15:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Спеціальна школа № 1", вул. Героїв-рятувальників, 26-д, в м. Кропивницький" | 1 | робота |
3 984 461,74
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | 13-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/13-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 3.3 |
Номер договору про закупівлю: | 13-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/13-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Спеціальна школа № 1", вул. Героїв-рятувальників, 26-д, в м. Кропивницький" | 1 | робота |
3 984 461,74
UAH
|