Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навушники спеціальні (тип 1, вид 2)
Очікувана вартість
119 349 860,00 UAH
UA-2024-01-26-013158-a e0c29e5ff0914dc0a2a91b3cc4e876f5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дворецька Катерина Віталіївна

380444624862 vch3078@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дворецька Катерина Віталіївна
380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2024 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2024 12:00
Початок аукціону: 09 лютого 2024 12:26
Очікувана вартість: 119 349 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 193 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3580495 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 комплект
Навушники спеціальні (тип 1, вид 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія.

Сума забезпечення: 3580495 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо напису
Дата подання: 29 січня 2024 13:49
Дата відповіді: 29 січня 2024 14:33
в Огорлошенні вказано, що на кожній одиниці товару, що є предметом закупівлі, необхідна наявність напису «Власність Національної гвардії України. Не для продажу». Це мається на увазі на пакуванні?
Відповідь: Шановний Учасник! Особливості маркування викладено в Особливостях застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України № 12 від 11.01.2023 на офіційному сайті Національної гвардії України в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі» - «Закупівля речового майна» (https://ngu.gov.ua/zakupivlya-rechovogo-majna-2/).
технічні вимоги додаток 2
Дата подання: 30 січня 2024 14:33
Дата відповіді: 31 січня 2024 19:51
Доброго дня! ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ (Додаток 2) передбачено що на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді серед інших 2.Сертифікат відповідності на виріб.... За роз'ясненнями Секторальної групи ЗІЗ яка координується Міністерством економіки України (секретар Секторальної групи ЗІЗ - Тарасова Тетяна Василівна, tarasovatv@ukr.net тел. 0638929503 Тетяна Василівна або 0678121765 Ольга Юріївна ) продукція навушники спеціальні відноситься до засобів індивідуального захисту 3 категорії ризику і підпадає під дію Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ№771 від 21.08.2019) та підлягає обов'язковій оцінці відповідності (сертифікації). Кінцевим документом проведення оцінки відповідності ЗІЗ є Декларація про відповідність ТР ЗІЗ (прописана в додатку 10 ТР (ПКМУ 771).) Просимо внести зміни до Оголошення та викласти в новій редакції ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 2), а саме визначити, що на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді, в т.ч. 2. ДЕКЛАРАЦІЮ про відповідність засобу індивідуального захисту (ЗІЗ) вимогам Технічного регламенту ЗІЗ затвердженого постановою КМУ №771 від 21.08.2019р. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Технічним регламентом ЗІЗ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 771 від 21.08.2019, визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на ЗІЗ, що розроблені спеціально для використання військовослужбовцями або для підтримання правопорядку.
Враховуючи зазначене, Замовник не вимагає надання учасниками у складі пропозицій декларації про відповідність вказаному вище Технічному регламенту.
невідповідність
Дата подання: 30 січня 2024 15:49
Дата відповіді: 31 січня 2024 19:57
У додатку 2 Ознайомитися з ТС A01XJ.33387-422:2023 можна на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Діяльність» - «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення» - «Технічні специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення» - «Спорядження» (https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html). Це не відноситься до навушників. Невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником було внесено відповідні зміни.
загальне
Дата подання: 30 січня 2024 16:10
Дата відповіді: 31 січня 2024 19:56
Шановний Замовнику, між оголошеними закупівлями Військова частина 3078 Національної гвардії України, а саме: UA-2024-01-26-013158-a та UA-2024-01-26-012961-a ми ознайомились але в плідних пошуках між указаними Вами ТС від 24.11.2023 № 17 та ТС A01XJ.00737-450:2023, особливості застосування ТУ, ТО та ТС МОУ № 12 не видно різниці, яка різниця в наушниках крім оголошеної ціни, яка дуже різниться між оголошеними тендерами на однакові навушники ? Дайте відповідь будь-ласка більш детально не посилаючись на перелічені вищезазначені ТЗ, а конструктивно, в одних є такі параметри в інших є такі відмінності, а краще додати фото у додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Навушники відрізняються за комплектацією, типами та видами, тактико-технічними характеристиками, а також маркуванням.
Крім того, навушники відрізняються за зовнішнім виглядом та конструкцією.
Враховуючи відмінності за всіма параметрами, ціна за одиницю також різна.
Невідповідність
Дата подання: 01 лютого 2024 09:09
Дата відповіді: 01 лютого 2024 11:58
Шановний замовник! В Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в таблиці зазначені наступний предмет закупівлі і ТС: Навушники спеціальні (тип 1, вид 2); ТС A01XJ.00737-450:2023, особливості застосування ТУ, ТО та ТС МОУ № 12 В той же час в Додатку 2 до Контракту в таблиці зазначено: Навушники спеціальні (тип 1, вид 2); ТС від 24.11.2023 № 17. Окрім того в Додатку 2 до Контракту нижче йде посилання на наступну ТС, яка до навушників спеціальних не має жолного відношення: "Ознайомитися з ТС A01XJ.33387-422:2023 можна на офіційному сайті Міністерства оборони ..." У зв'язку з вищенаведеним просимо усунути зазначені невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. В додатку № 2 до проєкту державного контракту допущено формальну помилку, так як наявність вірної інформації зазначена в інших документах, а саме у Додатку № 2 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ». Помилку буде виправлено під час укладання контракту.
Уточнення щодо виду предмета закупівлі
Дата подання: 01 лютого 2024 10:09
Дата відповіді: 01 лютого 2024 11:58
Шановний замовник! В Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені наступні тип і вид: Навушники спеціальні (тип 1, вид 2). Просимо уточнити, чи дійсно до закупівлі планується тільки один вид, а саме вид 2?
Відповідь: Шановний учасник. Так, до закупівлі планується саме тип 1, вид 2, як зазначено в оголошені.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 2)
Дата подання: 01 лютого 2024 10:56
Дата відповіді: 01 лютого 2024 11:59
Доброго дня! Технічним регламентом ЗІЗ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 771 від 21.08.2019, визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на ЗІЗ, що розроблені спеціально для використання військовослужбовцями або для підтримання правопорядку. Такими є бронежилети, каски, балістичні шоломи. ТС А01XJ.00737-450:2023(01) Міністерства оборони України нормативним документом серед інших вказано Технічний регламент ЗІЗ (ПКМУ№771 від 21.08.2019), яким передбачена обов'язкова оцінка відповідності (сертифікації). Кінцевим документом проведення оцінки відповідності ЗІЗ є Декларація про відповідність ТР ЗІЗ (прописана в додатку 10 ТР (ПКМУ 771).). Сертифікат про експертизу - це модуль В цього ж Технічного регламенту ЗІЗ затвердженого постановою КМУ №771 від 21.08.2019р. Сертифікат видається з метою наступного декларування відповідності продукції вимогам Технічного регламенту ЗІЗ затвердженого постановою КМУ №771 від 21.08.2019р. Декларація є Кінцевим документом проведення оцінки відповідності ЗІЗ. Просимо внести зміни до Оголошення та викласти в новій редакції ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 2), а саме визначити, що на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді, в т.ч. 2. ДЕКЛАРАЦІЮ про відповідність засобу індивідуального захисту (ЗІЗ) вимогам Технічного регламенту ЗІЗ затвердженого постановою КМУ №771 від 21.08.2019р. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Замовником є військова частина 3078 НГУ і оголошення розроблено відповідно до наших вимог. Декларацію про відповідність ви можете надати додатково.
Правильна назва ТС
Дата подання: 01 лютого 2024 11:23
Дата відповіді: 01 лютого 2024 11:59
Добрий день. В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що навушники спеціальні (тип 1, вид 2) повинні бути виготовлені згідно ТС A01XJ.00737-450:2023 з особливостями застосування ТУ, ТО та ТС МОУ № 12. Наголошуємо, що вірна назва документу на сайті Міністерства оборони України ТС A01XJ.00737-450:2023 (01). Виправте будь ласка невідповідність, щоб уникнути непорозумінь під час оцінки пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. В додатку № 2 до проєкту державного контракту допущено формальну помилку, так як наявність вірної інформації зазначена в інших документах, а саме у Додатку № 2 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ». Помилку буде виправлено під час укладання контракту.
Проект договору додаток 2
Дата подання: 01 лютого 2024 11:26
Дата відповіді: 01 лютого 2024 12:00
Добрий день. Хотіли звернути Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Проекту Державного контракту (договору) вказано, що навушники спеціальні (тип 1, вид 2) повинні бути виготовлені згідно ТС від 24.11.2023 № 17, а не ТС A01XJ.00737-450:2023 (01), при цьому знову ж таки вказано, що ознайомитися з нормативним документом можна на офіційному сайті МОУ, але помилково вказано ТС на КЛП (тип 1). Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути дані невідповідності в частині нормативного документу, за яким повинні бути виготовлені навушники спеціальні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. В додатку № 2 до проєкту державного контракту допущено формальну помилку, так як наявність вірної інформації зазначена в інших документах, а саме у Додатку № 2 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ». Помилку буде виправлено під час укладання контракту.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-26-013158-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ХАРКІВ", Код ЄДРПОУ:42717564
Дата подання: 01 лютого 2024 09:15
Зміни до Оголошення
На веб - порталі уповноваженого органу було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2024-01-26-013158-a, на закупівлю Навушників спеціальних (тип 1, вид 2) код ДК 021:2015-35810000-5: Індивідуальне обмундирування.
Наше підприємство має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вважаємо необхідним внести зміни, а саме:
1) У розділі забезпечення пропозиції учасників у п.п.8 п.4 зазначено, що «зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»(арк.4).
Відповідно до п.13 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена процедура не входить до поняття «конкурентної процедури закупівлі».
В зв’язку з чим вважаємо, що пункт 4 підпункту 8 необхідно привести у відповідність - слова «про проведення конкурентної процедури закупівлі» замінити на слова «про проведення спрощеної закупівлі».

2) В розділі 5 зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю зобов’язаний надати документи, у т.ч. Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ( Довідка повинна бути чинна на дату укладення договору) (арк.9).
Ця довідка має термін дії 10 календарних днів з дня видачі податковим органом.
Відповідно до ч.15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Отже термін дії довідки може сплинути до дати укладання договору.
В зв’язку з чим просимо внести зміни у розділ 5 у п.9 та зазначити, що довідка повинна бути чинною на момент її подачі переможцем.

3) У додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надана «Форма гарантії забезпечення пропозиції» у пункті не повернення банківської гарантії зазначено:
- відкликання пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
- ненадання принципалом, який став переможцем спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. (арк.36-37)
Відповідно до ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Тобто у переліку не зазначено п.3 ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вважаємо за необхідним внести зміни у Додаток №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Форма гарантії забезпечення пропозиції» доповнивши розділ відсутнім пунктом, який вказаний вище.

4) У проекті договору п.56 абз.4 зазначено « не повідомляти третім особам відомості про обсяг та вартість Товару, що поставляється за Контрактом».
Просимо Вас переглянути п.56 азб.4 Проекту Контракту та виключити з даного пункту слова «обсяг та» для можливості у подальшому використовувати цей Контракт в якості аналогічного договору для участі у закупівлях.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Оголошення та нормами чинного законодавства України , -
Просимо:
1) Внести зміни до пункту 4 підпункту 8, а саме: слова « про проведення конкурентної процедури закупівлі» замінити на слова «про проведення спрощеної закупівлі».
2) Внести зміни у розділ 5 у п.9 та зазначити, що Довідка повинна бути чинною на момент її подачі переможцем.
3) Внести зміни у Додаток 4, а саме у Форму гарантії забезпечення пропозиції зазначити умови неповернення забезпечення пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
4) Переглянути п.56 азб.4 Проекту Контракту та виключити з даного пункту слова «обсяг та».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2024 11:58
Якщо ви зазначите в пункті 4 підпункту «про проведення спрощеної закупівлі» та у додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надана «Форма гарантії забезпечення пропозиції» зазначити умови неповернення забезпечення пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», це не буде вважатися за помилку.
Пункт 56 азб.4 Проекту Контракту не буде переглядатися.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВЕКТОР-С" 107 415 000,00
UAH з ПДВ
89 999 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 118 999 860,00
UAH з ПДВ
90 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 115 360 000,00
UAH з ПДВ
115 360 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ КМ Дісті 119 349 860,00
UAH з ПДВ
119 349 860,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" 119 349 860,00
UAH з ПДВ
119 349 860,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 лютого 2024 17:44
Електронний підпис
20 лютого 2024 17:42
Довідка (6).zip
20 лютого 2024 17:42
Довідка (5).zip
20 лютого 2024 17:42
Довідка про ліцензії.pdf
07 лютого 2024 19:08
Електронний підпис
07 лютого 2024 19:08
Електронний підпис
07 лютого 2024 19:02
Електронний підпис
07 лютого 2024 19:02
Електронний підпис
07 лютого 2024 18:55
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 лютого 2024 18:55
Guarantee_24-48GR0006.zip

Публічні документи

08 лютого 2024 11:24
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:24
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:23
18.3. АКТ звірки.pdf
08 лютого 2024 11:23
8. Довідка відомості.pdf
08 лютого 2024 11:23
14. ГЛ не ввезено з рф.pdf
08 лютого 2024 11:23
Вид 2 тип 1 (1).pdf
08 лютого 2024 11:23
22. ГЛ тех.вимоги.pdf
08 лютого 2024 11:23
1. Довіреність Шустова.pdf
08 лютого 2024 11:23
2. Статут ТОВ МІК.pdf
08 лютого 2024 11:23
11. Довідка 236.pdf
08 лютого 2024 11:23
21. Тех. вимоги.pdf
08 лютого 2024 11:23
12. Довідка бенефіціар.pdf
08 лютого 2024 11:23
19.1. Баланс 9 місяців 2023.pdf
08 лютого 2024 11:23
3. Згода обробка даних.pdf
08 лютого 2024 11:23
17.1. Накази працівники.pdf
08 лютого 2024 11:23
18.4. Платіжне доручення.pdf
08 лютого 2024 11:23
1.3. Протокол.pdf
08 лютого 2024 11:23
4. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
08 лютого 2024 11:23
18.5. Відгук.pdf
08 лютого 2024 11:23
10. ГЛ захист довкілля.pdf
08 лютого 2024 11:23
20. Враховувати норми.pdf
08 лютого 2024 11:23
18.2. ВН.pdf
08 лютого 2024 11:23
22. Тех. специф..pdf

Публічні документи

08 лютого 2024 09:07
Електронний підпис
07 лютого 2024 18:28
13. Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2024 18:28
18. Довідка про досвід.pdf
07 лютого 2024 18:28
18.1. Договір.pdf
07 лютого 2024 18:28
18.2. Накладна.pdf
07 лютого 2024 18:28
18.3 Відгук.PDF
07 лютого 2024 18:28
2. Статут.7z
07 лютого 2024 18:28
3. Витяг з ЄДР 08012023.pdf
07 лютого 2024 18:28
5. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 лютого 2024 18:28
Гарантія 259.zip

Публічні документи

08 лютого 2024 11:57
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:57
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:56
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:56
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:56
Гарантія 115650-GL-72-26.rar
08 лютого 2024 11:56
5. Копія Виписки ПДВ.pdf
08 лютого 2024 11:56
16. Договір оренди ТЗ.PDF
08 лютого 2024 11:56
8. Довідка про учасника.pdf
08 лютого 2024 11:56
17. накази працівники.pdf
08 лютого 2024 11:56
13. Лист проживання.pdf
08 лютого 2024 11:56
2.4. Копія Виписки.pdf
08 лютого 2024 11:56
2.3. Копія Статуту.pdf
08 лютого 2024 11:56
11. Довідка 236 ГКУ.pdf
08 лютого 2024 11:56
18.2. Договір.pdf
08 лютого 2024 11:56
9. Довідка ліцензія.pdf
08 лютого 2024 11:56
20.3. Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2024 11:56
18.1. Видаткова.pdf
08 лютого 2024 11:56
18.1. Договір.pdf
08 лютого 2024 11:56
18.2. Видаткова.pdf
08 лютого 2024 11:56
20.5. ГАЛАНТ Лист 2024-02-07.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР-С"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_24-48GR0006.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ КМ Дісті

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 259.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР-С"
#32961558
Переможець 89 999 999,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2024 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2024 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР-С"
#32961558
89 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2024 17:01
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 16:24
Додаткова угода № 1 до Держ. контр. № 15 ВОЗ 2024.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 16:24
Електронний підпис укладений
22 лютого 2024 16:15
2. Протокол розгляд Договору.doc укладений
22 лютого 2024 16:15
Державний контракт № 15 ВОЗ 2024.pdf укладений
22 лютого 2024 16:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Навушники спеціальні (тип 1, вид 2) 7000 комплект 12 857,14
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктами 10, 84 та підпунктом 5 пункту 82 Державного контракту № 15/ВОЗ-2024 від 22.02.2024, відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України та частини першої статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою зменшити ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 15/ВОЗ-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Навушники спеціальні (тип 1, вид 2) 7000 комплект 12 857,10
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2024 — 01 грудня 2024
Сума оплати за договором: 89 999 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 999 950,00 UAH)