Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання меблів для оснащення укриття ліцею «Ерудит» Монастирищенської міської ради
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2024-01-26-011184-a ● a8022bb1916a41f18c219a1645dcfdd8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43983521 |
Місцезнаходження: | 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, вул.Соборна,121 |
Контактна особа: |
Завертана Ніна Борисівна +380464721432 monvo21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Полиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
23 штуки
столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
80 штуки
лавки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
9 штуки
тапчан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
11 штуки
табурет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
12 штуки
сталаж металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39151100-6 — Стелажі
15 штуки
лавка відкидна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
4 штуки
Шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
10 штуки
Стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
20 штуки
стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Жовтнева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 39156000-0 — Меблі для кімнат очікування і приймалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 банківських днів після отримання товару. Підставою для проведення розрахунків є належним чином оформлена видаткова накладна.Замовник бере (приймає на себе) бюджетні (фінансові) зобов’язання відповідно до статей 23, 48 Бюджетного кодексу України виключно за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в межах фактичних надходжень бюджетних коштів. Бюджетні (фінансові) зобов’язання виникають у Замовника лише за наявності та у межах відповідних бюджетних асигнувань на закупівлю Товару. У разі відсутності або недостатності коштів на рахунку Замовника, внаслідок неналежного або недостатнього бюджетного фінансування, строк виконання фінансових (платіжних) зобов’язань відстрочується до усунення зазначених обставин. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника, оплата за поставлені Товари здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 15:57 |
ЗМІНИ ВІД 29.01.2024.docx | |
29 січня 2024 15:57 |
додаток 6 Проект договору_ зміни.docx | |
29 січня 2024 15:57 |
Додаток 5технічнч та якісні характ_ зміни.doc | |
29 січня 2024 15:57 |
Тендерна документація.doc | |
26 січня 2024 14:51 |
Додаток 4 ст.16 .docx | |
26 січня 2024 14:51 |
Додаток 3 пункт 47.docx | |
26 січня 2024 14:51 |
Додаток 2 ТП.doc |
29 січня 2024 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2024 15:57 |
ЗМІНИ ВІД 29.01.2024.docx
|
|||
29 січня 2024 15:57 |
додаток 6 Проект договору_ зміни.docx
|
|||
29 січня 2024 15:57 |
Додаток 5технічнч та якісні характ_ зміни.doc
|
|||
29 січня 2024 15:57 |
Тендерна документація.doc
|
|||
26 січня 2024 14:51 |
Додаток 4 ст.16 .docx
|
|||
26 січня 2024 14:51 |
Додаток 3 пункт 47.docx
|
|||
26 січня 2024 14:51 |
Додаток 2 ТП.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога!
Дата подання: 28 січня 2024 18:18
Дата відповіді: 29 січня 2024 11:58
Шановний Замовник!
У Додатку №5 до тендерної документації, пункті 4, останноьму абзаці ви зазначаєте наступне:
"Матеріали, з яких виготовляється товар, а саме: ЛДСП, фурнітура, крайка, клей тощо повинні мати відповідні висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, щодо відповідності діючим санітарним нормам, копії яких повинні бути надані учасником у складі пропозиції та є дійсними на дату розкриття пропозицій, (або лист-пояснення щодо відсутності відповідних висновків)"
А також у Додатку №2 до тендерної документації, пункті 5 ви зазначаєте наступне:
"копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару ДСТУ prEN 1729-1:2004 «столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004. «столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри. Визначення міцності та довговічності», ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови»."
Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоровʼя» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», тому дві вищезазначені вимоги є НЕЗАКОННИМИ! Просимо внести відповідні зміни та викласти тендерну документацію, яка відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додаток 5 будуть внесені зміни
Невідповідність умов проекту договору чинному Законодавству України!
Дата подання: 28 січня 2024 18:49
Дата відповіді: 29 січня 2024 10:58
Шановний Замовник! Просимо Вас прибрати неадекватні, надвисокі штрафні санкціії та внести зміни в пункти 7.2 та 7.3 проекту договору.
Оскільки пункти 7.2 та 7.3 проекту договору в редакції Замовника порушують вимоги статті 231 Господарського кодексу України, статті 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», оскільки встановлена відповідальність за порушення строків поставки Товарів є завищенною, ніж та що передбачена законодавством України.
Розмір штрафних санкцій у пунктах 7.2 та 7.3 є дискримінаційним по відношенню до потенційного Постачальника.
Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією.
Тому на підставі викладеного, просимо внести зміни у пункти 7.2. та 7.3, які будуть відповідати вимогам чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додаток 6 будуть внесені зміни
Уточнення вимог у Додатку №5
Дата подання: 28 січня 2024 19:08
Дата відповіді: 29 січня 2024 09:25
Шановний Замовник!
У Додатку №5 є технічні вимоги, щодо використання рейок із сухої деревини (смерека), вологістю 8-10% у наступних позиціях: Лавка №2, Лавка №3, Тапчан, Табурет, Лавка відкидна.
Чи буде розглядатися пропозиція із рейками іншої породи дерева, яка не гірша за своїми властивостями та характеристиками ніж порода (Смерека) ?
Відповідь: Доброго для Шановний учасник! В додатку 5 вказано "*У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент», пропозиція буде розглядатися із рейками іншої породи дерева, яка не гірша за своїми властивостями та характеристиками ніж порода (Смерека) за виключенням смолянистих порід дерев так як смоляниста деревина і всі сучки навіть після сушки виділяють смолу, яка може проявивитись через фарбу, масло або після просочення. Поверхню можна відновити, але знову ж на один сезон. Тривалість життя сосни навіть при захищеності хімією або імпрегнантами не перевищує 4-5 сезонів, після цього деревина починає гнити, що приводить до її розлому.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-26-011184-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа підприємець КУДРЯ АННА АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3454614180
Дата подання: 29 січня 2024 14:41
Зразок товару
Шановний, замовнику, в тендерній документації ви зазначили, що “На підтвердження характеристик замовник вправі запросити в учасника надати тестові зразки товару, які мають бути надані протягом трьох днів з моменту надання такого запиту Замовником. Після оцінки зразків, Замовник буде приймати рішення про дійсність його перемоги. Адреса поставки зразків: Черкаська обл. м.Монастирище Вул. Соборна 121”
Рішення АМКУ № 6575-р/пк-пз від 04.07.2018 повідомляє про те, що зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
У своєму рішенні № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020, колегія АМКУ вкотре зазначила, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною
Рішення Колегії від Nº6051-р/пк-пз від 25.03.2021, яке свідчить, що вимога надати зразок є незаконною та дискримінаційною та має бути усунена.
Щодо зразків слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна
пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом
заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну,інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхіднихдокументів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, щопідтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення
учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі
до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана
тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється
Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення
строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх
подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим
статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею
17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції
учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не
може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу, внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення АМКУ № 6575-р/пк-пз від 04.07.2018 повідомляє про те, що зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
У своєму рішенні № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020, колегія АМКУ вкотре зазначила, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною
Рішення Колегії від Nº6051-р/пк-пз від 25.03.2021, яке свідчить, що вимога надати зразок є незаконною та дискримінаційною та має бути усунена.
Щодо зразків слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна
пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом
заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну,інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхіднихдокументів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, щопідтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення
учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі
до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана
тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється
Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення
строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх
подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим
статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею
17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції
учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не
може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу, внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2024 16:25
Доброго дня, в Додаток 5 будуть внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО" |
776 300,00
UAH з ПДВ
|
729 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Харченко Вікторія Василівна |
787 000,00
UAH з ПДВ
|
729 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пархоменко Олег Геннадійович |
849 740,00
UAH з ПДВ
|
849 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО" #44224291 |
Переможець |
729 890,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 12:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 08:06
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 08:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 09:11
|
Договір 54.pdf | укладений |
14 лютого 2024 08:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |