Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трактор колісний YTO NLX 1024 з причепом або еквівалент
Очікувана вартість
1 926 600,00 UAH
UA-2024-01-26-010308-a ● 4784e1158e10479c84db9570aecdc8e2
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 36979569 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., місто, вул. Білецького - Носенка, 7, м. Прилуки |
Контактна особа: |
Свириденко Катерина Олександрівна +380668441712 kpposlugakp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:43 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 14:43 |
Очікувана вартість: | 1 926 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 266,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16710000-5: Мотоблоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Трактор колісний YTO NLX 1024 з причепом або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Білецького-Носенка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 16710000-5 — Мотоблоки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Повна оплата товару проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання накладної та отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 15:22 |
Перелік змін 02.02.24.docx | |
02 лютого 2024 15:22 |
ТД трактор зі змінами колісний з причепом.docx | |
01 лютого 2024 13:52 |
Перелік змін 01.02.24.docx |
02 лютого 2024 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 лютого 2024 15:22 |
Перелік змін 02.02.24.docx
|
||||||
02 лютого 2024 15:22 |
ТД трактор зі змінами колісний з причепом.docx
|
||||||
01 лютого 2024 13:52 |
Перелік змін 01.02.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов поставки товару
Дата подання: 27 січня 2024 14:06
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:11
Шановний Замовник! Просимо Вас привести вимоги к одному терміну постачання товару. В тендерній документації, а саме: п 4.4 строк поставки товарів - "Протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника", в додатку №3 -Строк поставки товару: "після підписання договору про закупівлю, не більше 30-ти календарних днів"; в проекте договору п 3.1 - Поставка Товару "здійснюється за рахунок Постачальника на умовах DDP згідно з Міжнародними правилами Інкотермс у редакції 2020 року, протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника". Також надайте розьяснення, коли Вами буде надана заявка на постачання товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження! Зміни обов'язково будуть внесені.
Заявка буде надана найближчим часом після підписання договору.
Заявка буде надана найближчим часом після підписання договору.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 27 січня 2024 14:17
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:15
Шановний Замовник! Вами вимагається : "Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про закупівлю будь-яких товарів за предметом код ДК 021-2015: 16710000-5 – Мотоблок". Як це розуміти - " будь-яких товарів"? Додатково зазначим, що вимога щодо коду "ДК 021-2015: 16710000-5 – Мотоблок", обмежує коло учасників, оскільки інші Замовники взагальній масі оголошують закупівлю тракторів , по коду "ДК 021:2015: 16700000-2 Трактори " . З метою розширення коло учасників, просимо внести зміни та зазначити "Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про закупівлю за предметом закупівлі - трактора. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, зміни обов'язково будуть внесені.
ЩОДО НЕЗРОЗУМІЛОЇ ВИМОГИ
Дата подання: 27 січня 2024 14:27
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:17
Шановний Замовник! Надайте розьяснення: Вимогами проекту передбачено - п.3.1 "Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника на умовах DDP згідно з Міжнародними правилами Інкотермс у редакції 2020 року, протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника, за адресою: .........., місто Прилуки, Чернігівська область. ПРОТЕ в технічному завданні Вами вимагається - "Наявність сервісного обслуговування обладнання. Розташування сервісного центру Учасника повинно знаходитись в Дніпропетровській області, про що Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідну інформацію у довільній формі)" . ДЛЯ ЧОГО ВАМ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР САМЕ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження,зміни будуть внесені.
ЩОДО СЕРТИФІКАТУ
Дата подання: 27 січня 2024 14:44
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:19
Шановний Замовник! Вами вимагається - "Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Лист-підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату". Звертаємо Вашу увагу на те, що ВИ відповідно до норми Закону України "Про Публічні закупівл" маєте "право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції". ТОЖ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО ОРГАНУ СЕРТИФІКАЦІЇ, А НЕ ВИМАГАЙТЕ ВІД УЧАСНИКІВ НЕ ЗРОЗУМІЛИ ЛИСТИ -ПІДТВЕРДЖЕННЯ, КРІМ ТОГО КОЖЕН СЕРТИФІКАТ МАЄ НОМЕР, а також ТЕЛЕФОН відповідно до якого можливо здійснити перевірку дійсності сертифікату. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ЦЮ ВИМОГУ, ЯКА НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога буде видалена згідно Вашого зауваження
Щодо швидкості предмету закупівлі
Дата подання: 27 січня 2024 14:56
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:21
Шановний Замовник! Вами в технічному завданню на "Трактор колісний" не встановлені вимоги щодо "Максимальної швидкості" в км/год, ПРОТЕ на "Причіп тракторний 2ПТС-4,5 або еквівалент" встановлена вимога - п.2.51 "Максимальна швидкість не менше 30 км/год". ТОБТО "Причіп тракторний 2ПТС-4,5 або еквівалент" повинен рухатись САМОСТІЙНО без ТРАКТОРА колісного?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ні, причеп самостійно рухатися не буде, але якщо ця вимога Вас турбує, то зміни будуть внесені.
Технічні параметри YTO NLX 1024
Дата подання: 29 січня 2024 17:14
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:24
Шановний Замовник! Для Вас є пріоритетні технічні параметри від учасника чи технічні параметри від виробника товару? Якщо пріоритетом є те, що вам надав учасник – то це є узгоджені дії, що дискримінують інших учасників та не відповідають параметрам, що декларує виробник. Якщо пріоритетом є все таки обрана модель та параметри, що декларує виробник – необхідно внести зміни. На тракторі YTO NLX 1024 – відповідно до достовірної підтвердженої виробником інформації - встановлений бак 147 літрів та акумулятор 120 Ач. Вимагаємо внести зміни, видалити недостовірну інформацію, що наданою іншими учасниками, та зазначити в Додатку 3, пункти в наступній редакції, а саме: п2.8 Паливний бак не менше 147 л.; п2.28 Акумулятор, Ач – не менше 120. Внесення зазначених змін буде відповідати технічним параметрам виробника товару, якщо у Вас звичайно немає на меті спільних узгоджених дій з обраним заздалегідь учасником та штучне обмеження конкуренції, що призведе до спотворення результату закупівлі. Дякую за внесені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Обов'язково будуть внесені зміни, які відповідатимуть технічним параметрам виробника товару!
Підтвердження того, що вже підтверджене.
Дата подання: 29 січня 2024 17:15
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:26
Шановний Замовник. У Вас в ТД – наявна вимога: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Лист-підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату.» - просимо надати роз’яснення: яким чинним законодавством передбачено надання листів підтвердження від уповноваженого органу у сфері сертифікації на окрему закупівлю, ви контролюючий орган? А наявність самого документу – який видав вказаний орган – не є документом? Чому цього документу недостатньо, якщо в ньому зазначені всі реквізити, ким та коли виданий? Що Вам заважає перевірити надану інформацію учасниками, якщо це необхідно, скориставшись своїм правом статті 29, звернувшись до відповідних установ та організацій? Ваша вимога ставить під сумнів адекватність суті самої вимоги. Не треба вказувати все, що Вам надиктував «обраний заздалегідь» учасник, бо Ви опиняєтесь, не дуже в гарному становищі від таких вимог. Це приблизно те саме, що вимагати у учасників лист-підтвердження від Державного реєстратора, що Статут підприємства – є Статутом підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Аналогічне зауваження вже було опубліковано, на що ми надали відповідь, і повторимо: зміни будуть внесені, а ця вимога видалена.
Строк поставки товарів.
Дата подання: 29 січня 2024 17:17
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:32
Шановний Замовник. Просимо надати роз’яснення: строк поставки товарів – протягом 30 календарних днів з дати підписання Договору? А чи можлива дострокова поставка? Чи готові Ви будете прийняти техніку у лютому 2024року? Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику! З приводу строку поставки будуть вноситись зміни, щоб врегулювати в усіх пунктах тендерної документації термін "протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника". Заявка буде надана найближчим часом після підписання договору. А техніку прийняти ми готові завжди!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
1 739 400,00
UAH з ПДВ
|
1 629 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" |
1 794 000,00
UAH з ПДВ
|
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС АГРО МАРКЕТ" |
1 904 200,00
UAH з ПДВ
|
1 904 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Очікує рішення |
1 629 999,90
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 15:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 12:16 |
Кінець періоду оскарження: | 24 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 24 лютого 2024 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пояснювальної записки начальника планово-економічного відділу щодо проведеного аналізу планових надходжень та витрат підприємства на 2024 рік, які впливають на платоспроможність підприємства та унеможливлюють здійснення закупівлі трактора колісного з причепом, за Наказом директора КП «Послуга» Страхова С.В. №33 від 12.02.2024 року «Про перерозподіл коштів та відміну закупівлі» доручено Уповноваженій особі здійснити відміну відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Трактор колісний YTO NLX 1024 з причепом або еквівалент» в зв’язку з фактом перерозподілу коштів на інші закупівлі, які для підприємства є більш нагальними, враховуючи підпункт 3 пункту 50 Особливостей, а саме скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
13 лютого 2024 12:16
|
Електронний підпис |
13 лютого 2024 11:51
|
Пояснювальна записка |
13 лютого 2024 11:51
|
Наказ |
13 лютого 2024 11:51
|
Протокол |