Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з усунення аварій в закладах освіти, які виникли унаслідок військових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України, шляхом проведення робіт з капітального ремонту огорожі та споруд на території навколо будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Казка" Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області, яка розташована за адресою: с. Горенка, вул. Садова, 20
Очікувана вартість
1 011 547,75 UAH
UA-2024-01-26-006297-a cb3a26c0ddc14c40b09060d5ab3db46c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Фатунова

+380954201281 gost.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43936890
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., місто Ірпінь, селище міського типу Гостомель, вул.Свято-Покровська, будинок 220
Контактна особа: Віра Фатунова
+380954201281
gost.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заходи з усунення аварій в закладах освіти, які виникли унаслідок військових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України, шляхом проведення робіт з капітального ремонту огорожі та споруд на території навколо будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Казка" Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області, яка розташована за адресою: с. Горенка, вул. Садова, 20
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

26 січня 2024 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРНЕР ПРОФІ"
#41536839
Переможець 1 011 547,75
UAH з ПДВ
26 січня 2024 12:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 16:34
Додаткова_угода_№ 1 до Договору № 20 від 26.01.2024 р.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 16:32
договір 20 від 26.01.2024.pdf укладений
26 січня 2024 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами у зв’язку з продовженням строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа Виконавця № 24/02/19 від 19.02.2024 р. про необхідність продовження строку виконання робіт за договором Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML