Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування обладнання системи відеоспостереження
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2024-01-26-006194-a ● 37e4c6f091194a98aa7db139cb0ba095
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03346615 |
Місцезнаходження: | 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 8А |
Контактна особа: |
Наталія Непомяща +380931195925 law@vmkp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо критеріїв оцінки тендерної пропозиції
Дата подання: 29 січня 2024 16:59
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:24
Шановний Замовнику,
Згідно вимог Тендерної Документації, що зазначено в абзацах 13 та 14 Ст. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції,
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.»
Чи правильно ми зрозуміли, що в разі подання пропозицій від платника ПДВ на суму, наприклад 120 тис грн. з ПДВ, та від неплатника ПДВ на суму 118 тис грн., переможе пропозиція на суму 118 тис. грн., не зважаючи на той факт, що ця сума без ПДВ?
Також просимо роз’яснити, яким чином в такому випадку буде здійснюватися ранжування отриманих пропозицій на стадії аукціону? Пропозиції будуть відсортовані не враховуючи чи це ціна з ПДВ чи без?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вся інформація знаходиться в тендерній документації.Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.
Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
(у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій).
Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей.
До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару/послуг/робіт даного виду.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 % .
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.
Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
(у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій).
Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей.
До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару/послуг/робіт даного виду.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 % .
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
уточнення
Дата подання: 30 січня 2024 09:01
Дата відповіді: 31 січня 2024 12:14
Шановний Замовнику, в Додатку 1 Тендерної Документації, в частині "Інша інформація встановлена відповідно до законодавства для Учасників" п.2.5. зазначено: "У складі тендерної пропозицію учасник повинен надати документпро відповідність на товар даного виду декларація про відповідність та/або сертифікат про відповідність", просимо надати додаткові розяснення, що саме мається на увазі, дана закупівля оголошена на послуги, поставка товару не передбачена даною закупівлею згідно тендерної документації, про який товар йде мова?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Внесла зміни в тендерну документацію. Ознайомтеся.
щодо термінів гарантійного обслуговування після установки нового обладнання
Дата подання: 01 лютого 2024 13:22
Дата відповіді: 01 лютого 2024 16:16
Шанвний Замовнику, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначено "Гарантійне обслуговування проводиться після установки нового обладнання. Термін гарантійного обслуговування складає - 5 років.". Просимо роз'яснити про яке саме нове обладнання йде мова.
Дякуємо заздалегідь.
Відповідь: Доброго дня Учаснику. Внесено зміни в тендерну документацію, ознайомтеся .
щодо умов проєкту догору за ЛОТами 1-5
Дата подання: 01 лютого 2024 13:32
Дата відповіді: 01 лютого 2024 16:17
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, а саме Проєкту договору, в п. 2.2 зазначено "Установка нового обладнання здійснюється силами та за рахунок ВИКОНАВЦЯ." . В звязку з тим, що предметом договору є послуги з технічного обслуговування, просимо роз'яснити, яке саме нове обладнання має бути установлене Виконавцем в рамках договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Учаснику. Внесено зміни в тендерну документацію, ознайомтеся . Все обладнання яке знаходиться в технічній специфікації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з технічного обслуговування обладнання системи відеоспостереження |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
11 посл
Лот 1 Послуги з технічного обслуговування обладнання системи відеоспостереження м. Вишгород,
вул. Промислова 5А
вул. Промислова 5А
ДК 021:2015: 50343000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, вул. Промислова, 5 А
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАГІН ЯРОСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
42 030,00
UAH з ПДВ
|
37 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” |
51 000,00
UAH з ПДВ
|
38 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Данилов Антон Євгенович |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАГІН ЯРОСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2639617378 |
Переможець |
37 999,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2024 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 11:58
|
договір.pdf | укладений |
20 лютого 2024 11:58
|