Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦБРІС-24Т_003_ВО: Папір А4, А3 (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
241 360,00 UAH
UA-2024-01-26-005756-a ● 7aa7af77440a4cf48a79e3b3d58b09ce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43348533 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ. ЗАЛІЗНИЧНЕ ШОСЕ, будинок 5 Б |
Контактна особа: |
Петровський М.Є. 380674004019 PETROVSKYI.M@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 12:46 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 12:46 |
Очікувана вартість: | 241 360,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 206,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 10:47 |
Порівняльна таблиця.docx | |
02 лютого 2024 10:47 |
ТД на папір ,А 4,А3 — зі змінами.docx | |
26 січня 2024 11:46 |
Додаток 7 (проект договору) — копия.docx |
02 лютого 2024 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 10:47 |
Порівняльна таблиця.docx
|
|||
02 лютого 2024 10:47 |
ТД на папір ,А 4,А3 — зі змінами.docx
|
|||
26 січня 2024 11:46 |
Додаток 7 (проект договору) — копия.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-26-005756-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 30 січня 2024 10:47
Вимога
Шановний Замовник, проаналізувавши Ваші вимоги, викладені у п 2 Додатку 1 вашої Тендерної документації, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме: "Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.". Папір А4,А3, що є предметом закупівлі, є товаром, який підпадає під добровільну оцінку відповідності, ОДНАК надати прсилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України -НЕ МОЖЛИВО, в звязку з тим, що в Україні не існує жожного органу, який займається проведенням оцінки відповідності Паперу для друкування , акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, а також Папір А4,А3 не підлягає оцінці відповідності та обов'язковій сертифікації в Україны. ТОБТО В ЗАКУПІВЛІ НЕ МОЖЕ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ ЖОДЕН УЧАСНИК. На підтвердження вищевикладеного надаємо листи від ДП "ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЇ". Також ідентична вимога була подана та задоволена у закупівлі UA-2024-01-17-000837-a, РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ". Просимо Вас внести зміни в п 2 Додатку 1 вашої Тендерної документації та викласти його в Наступній редакції: "2 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів* про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.."У разі вашої бездіяльності, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, для оскардення вимог Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.."У разі вашої бездіяльності, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, для оскардення вимог Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2024 10:08
Доброго дня, відповідно до вашого звернення будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
234 868,50
UAH
|
217 683,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
227 983,50
UAH
|
226 776,70
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
217 683,00
UAH
|
13 лютого 2024 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 15:47
|
скан ДУ1.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 07:25
|
Договір ЦБРІС 00003 ТД2024 від 20.02.2024.pdf | укладений |
22 лютого 2024 07:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | заміни виробника паперу А-4 з покращенням якості продукції. |
Номер договору про закупівлю: | ЦБРІС/00003/ТД-2024-Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |