Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 та дизельне паливо ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 199 935,00 UAH
UA-2024-01-26-004472-a cd62db5ce1864a3ab0d87bade0baa130
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Панченко

+380965342720 svipanchenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОМАЯКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04379143
Вебсайт: https://staromaiakivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 66833, Україна , Одеська обл., Березівський р-н, село Старі Маяки, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 2
Контактна особа: Світлана Панченко
+380965342720
svipanchenko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11272 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10545 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

26 січня 2024 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2024 11:13
UA-2023-12-14-014439-a-report.pdf
26 січня 2024 11:13
обгунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-20-000101 ● 2a03c57ab721406b8bbeb69fdedfb156
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4

5 UA-2024-01-26-004472-a 26.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-24 15:48:42

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі, та вибрано для його постачання саме Компанію «АККОРД» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, з якою укладенo договір без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім постачальника з яким укладено договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Відповідно до додаткової угоди від 22.04.2024 № 3 до договору поставки від 26.01.2024 № 10 (далі – Додаткова угода № 3) Замовником збільшено ціну за одиницю товару.
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
Враховуючи те, що додаткову угоду від 29.01.2024 № 2 до договору поставки від 26.01.2024 № 10 (далі – Додаткова угода № 2) укладено між Замовником та Компанією «АККОРД» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю 29.01.2024 за ціною за одиницю товару, визначеною у Додатковій угоді № 2, а Додаткову угоду № 3 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладено 22.04.2024, надайте пояснення (інформацію) яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає підпункт 2 пункту 19 Особливостей, у проміжок часу – між укладанням Додаткової угоди № 2 та Додаткової угоди № 3.
Надайте відповідне документальне підтвердження щодо коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підстави збільшення ціни за одиницю товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-28 10:46:32

Відповідь

У межах проведення моніторингу закупівлі надаю пояснення по:
По питанню першому: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Потреба замовника була визначена та передбачена розрахунком витрат до кошторису Замовника на 2024 рік.
За своїми характеристиками і показниками товар повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро та ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5.
Крім того, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.

Учасник повинен мати в наявності розгалужену мережу заправочних станцій по всій території України та мати в наявності заправочну станцію (АЗС), яка знаходиться по всій території України, по території Одеської області, та на АЗС, розташовані в радіусі до 15 км від місцезнаходження Замовника (66833,Одеська область, Березівський район, с. Старі Маяки, вул. Центральна,2) (з метою уникнення транспортних колапсів, заторів та з метою максимальної економії палива). Відпуск палива має здійснюватися на запропанованих Учасником стаціонарних АЗС по талонах.
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару.
Учасник гарантує можливість проведення безоплатного обміну талонів на нові за тим же, чи за іншим, по узгодженню з замовником, номіналом у разі закінчення строку їх дії або проведення оновлення, переобліку, вилучення з обігу, блокування чи інших дій з боку учасника щодо виданих талонів.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/odesskaya/2024-01/) та проведеного моніторингу цін шляхом надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку.
По питанню другому: 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі, та вибрано для його постачання саме Компанію «АККОРД» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, з якою укладенo договір без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім постачальника з яким укладено договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Згідно з частиною 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що є предметом закупівлі, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі. Був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro», а також проведені консультації з потенційними постачальниками. За результатом збору інформації Замовником було отримано комерційні пропозиції від потенційних постачальників: ФО-П Білий Сергій Анаталійович, Компанія «Аккорд» у вигляді ТОВ, ТОВ «АІСТ»(додаються). Замовником прийнято рішення щодо здійснення закупівлі товару без застосування відкритих торгів з урахуванням п.п. 6 п. 13 Особливостей та укласти договір з Компанія «Аккорд» у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 25420660) на закупівлю товару Бензин А-95 та дизельне паливо ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти на суму 1199935,00,00 грн з ПДВ. Рішення щодо укладання договору з Компанія «Аккорд» у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю обумовлено тим що, під час виконання договорів, які було укладено у попередніх роках, зазначений постачальник зарекомендував себе з позитивного боку, як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби замовника та надавати товари належної якості та у строки, які обумовлено договором, виконав договірні зобов’язання своєчасно та у повному обсязі. Зауважень та порушень щодо поставки товару, претензій до його якості у замовника відсутні.
По питанню третьому: 3. Відповідно до додаткової угоди від 22.04.2024 № 3 до договору поставки від 26.01.2024 № 10 (далі – Додаткова угода № 3) Замовником збільшено ціну за одиницю товару. Відповідно до підпункту 2 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; Враховуючи те, що додаткову угоду від 29.01.2024 № 2 до договору поставки від 26.01.2024 № 10 (далі – Додаткова угода № 2) укладено між Замовником та Компанією «АККОРД» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю 29.01.2024 за ціною за одиницю товару, визначеною у Додатковій угоді № 2, а Додаткову угоду № 3 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладено 22.04.2024, надайте пояснення (інформацію) яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає підпункт 2 пункту 19 Особливостей, у проміжок часу – між укладанням Додаткової угоди № 2 та Додаткової угоди № 3. Надайте відповідне документальне підтвердження щодо коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підстави збільшення ціни за одиницю товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Відповідне документальне підтвердження щодо коливання ціни товару на ринку додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 15 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-4

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМПАНІЯ "АККОРД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#25420660
Переможець 1 199 935,00
UAH з ПДВ
26 січня 2024 11:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 15:09
додугода 3.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 15:04
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2024 11:57
додугода 2.pdf зміни до договору
07 березня 2024 11:50
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2024 10:56
додугода 1.pdf зміни до договору
29 січня 2024 10:52
Договір 10.pdf укладений
26 січня 2024 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин А-95 10838.461 літр 52,00
UAH з ПДВ
Дизельне паливо 10114.504 літр 48,99
UAH з ПДВ