Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Золотоніський міський центр первинної медико-санітарної допомоги (сімейної медицини)" Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40256031 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., місто Золотоноша, вулиця Шевченка, 32 |
Контактна особа: |
Романенко Володимир Миколайович +380675016640 pleshkani@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 164 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 984,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 09:00 |
ТД_ПІДГУЗКИ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000088 ● 6f410eac52ba4a3ab6d34361666ba8a4
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 43-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 13.05.2024 № 43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-26-000731-a, 26.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:27:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-000731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Шаровського В.В. відсутність у складі тендерної пропозиції копії договору на перевезення вантажу від 04.01.2022 № 3-03/01-22, який зазначений у довідці від 01.02.2024 № 200 (файл. 200 Матеріально_тех_база.pdf)?
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Шаровського В.В. що на підтвердження вимог п. 5.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня копія аналогічного договору (разом із додатками при наявності), який зазначений в довідці від 01.02.2024 № 201 (файл. 201 Довідка_досвід_аналогічний_договір .pdf). Крім того, відсутні накладні на поставку товару/акт приймання-передачі товару, або інший документ, що підтверджує фактичне постачання товару за договорам, та позитивний відгук від замовника згідно виконання договору.
4) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Шаровського В.В. відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості), якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей?
Згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару чи товару з непідтвердженим походженням, учасник повинен надати оригінал листа виробника, скріплений підписом та печаткою (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шаровського В.В. надано лист ТОВ «Белла-Трейд» від 01.02.2024 вих. №01.02.24-1, у якому ТОВ «Белла-Трейд» як офіційний представник виробника підтверджує можливість постачання товару у кількості, що є меншою, ніж придбавається: підгузки для дорослих SUPER SENI «2» Medium в кількості 26 упаковок, тоді як згідно з умовами тендерної документації придбавається 36 упаковок; підгузки для дорослих SUPER SENI «3» Large в кількості 49 упаковок, тоді як згідно з умовами тендерної докунтації придбавається 76 упаковок.
Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні копії свідоцтв про державну реєстрацію та/або декларації про відповідність на: підгузки-трусики дитячі Dada Extra Soft 5 Junior, підгузки-трусики дитячі MOLFIX «6» Large, трусики-підгузки Dada Extra Soft 4 Maxi, як це передбачено вимогою пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 10:32:54
Пояснення
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.05.2024 року стосовно процедури закупівлі за номером UA-2024-01-26-000731-a повідомляємо наступне. Інформація у прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
163 456,60
UAH з ПДВ
|
163 456,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #3564510736 |
Переможець |
163 456,60
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 08:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 11:22
|
38_підгузки.pdf | укладений |
20 лютого 2024 11:20
|