Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Відновлення та заправка ч/б картриджів)
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2024-01-25-015507-a 994009284fb44eedb185cd68632d37d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паянок Олена Віталіївна

380674082555 feter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 32855406
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 42
Контактна особа: Паянок Олена Віталіївна
380674082555
feter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2024 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2024 18:00
Початок аукціону: 06 лютого 2024 14:55
Очікувана вартість: 41 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
ДК 021-2015 (CPV) 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Відновлення та заправка ч/б картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, буд. 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2024 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2024 18:38
Додаток 3 Проект ДОГОВОРУ.docx
25 січня 2024 18:38
Додаток 4.docx
25 січня 2024 18:38
Оголошення.docx
25 січня 2024 18:38
Додаток 2.docx
25 січня 2024 18:38
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вічний Картридж" 24 080,00
UAH з ПДВ
19 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" 27 220,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2024 12:00
Електронний підпис
05 лютого 2024 11:39
fb-SuzhouGoldengreen_compressed.pdf
05 лютого 2024 11:39
Handan.pdf
05 лютого 2024 11:39
37634298 Витяг.pdf
05 лютого 2024 11:39
zapchasti-set_compressed.pdf
05 лютого 2024 11:39
zip-HandanSenri_compressed.pdf
05 лютого 2024 11:39
Висновок ДСЕС на тонер.pdf
05 лютого 2024 11:39
Лист гарантійний.pdf
05 лютого 2024 11:39
ТТІ.pdf
05 лютого 2024 11:39
Відгук.jpeg
05 лютого 2024 11:39
Договір оренди .pdf
05 лютого 2024 11:39
Статут копія .pdf
05 лютого 2024 11:39
Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2024 11:39
Довідка.pdf

Публічні документи

05 лютого 2024 16:26
Електронний підпис
05 лютого 2024 16:26
Електронний підпис
05 лютого 2024 16:25
18_Рішення засновника.PDF
05 лютого 2024 16:25
15_Витяг з реєстру ЕДР.pdf
05 лютого 2024 16:25
10-07_Висновки СЕЕ 2023.rar
05 лютого 2024 16:25
10-08_ТУ_тонер_PATRON_watermark.rar
05 лютого 2024 16:25
10-10_ВМ_14001_НААУ_УКР_072-23.jpg
05 лютого 2024 16:25
10-081_ТУ_тонер_PATRON_watermark.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вічний Картридж"

ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Вічний Картридж"
#37634298
Відхилено 19 999,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2024 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2024 14:41
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"
#43675253
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2024 17:25

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до розділу 2 пункту 3 ДЕРЖАВННОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» НАКАЗ 20.10.2022 Київ №25. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1. Відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до пункту 7,8,10,11 учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати, зокрема: - У разі, якщо Учасник не є виробником витратних матеріалів, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа у формі електронного документу від виробника запропонованих витратних матеріалів, в якому буде підтверджена виробником гарантія на запропонований товар. Даний лист повинен бути наданий у формі електронного документу, складений українською мовою, адресований Замовнику торгів, містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2024 року. У складі тендерної пропозиції наданий Авторизаційний лист не в повному обсязі. - На підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали, надається засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку їх дії та органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає засвідчену виробником копію(ї) титульної(их) сторінки(ок) діючого(их) на момент подання пропозиції документу(ів) технічної документації для їх виробництва, із зазначенням строку їх дії та компетентного органу країни походження товару та реквізитів реєстрації. Даний документ, подання якого передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відсутній. - Копію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає копію дійсного на момент подання пропозиції документу, що є аналогом атестату виробництва, який виданий відповідним компетентним органом країни походження товару. На підтвердження того, що наданий учасником документ є аналогом атестату виробництва, у складі пропозиції надається довідка із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого документу з Торгово-промислової палати України або відповідного компетентного органу країни походження товару, яка засвідчую аналогічність документів. Даний документ, подання якого передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відсутній. - Копію сертифікату, про наявність у виробника витратних матеріалів системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій. Даний документ, подання якого передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відсутній. Враховуючи викладене, Замовник повинен надати учаснику 24 години, задля усунення зазначеної невідповідності.

Документи

12 лютого 2024 11:49
Електронний підпис

Документи

12 лютого 2024 17:24
Електронний підпис
12 лютого 2024 17:24
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2024 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"
#43675253
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2024 17:24
Електронний підпис
12 лютого 2024 17:24
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2024 13:04
Договір.pdf укладений
20 лютого 2024 13:03