Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
858 572,48 UAH
UA-2024-01-25-014712-a ● 51d3b41d65ef4b79845674e4beb3190b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40479560 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18 |
Контактна особа: |
Вікторія Шумська +380503816405 zakupivli.26@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 19:00 |
Очікувана вартість: | 858 572,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 292,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 18:05 |
Додаток 5 (Перелік критеріїв та методика оцінки) (зі змінами).docx | |
01 лютого 2024 18:05 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
01 лютого 2024 18:05 |
Перелік змін до ТД.docx | |
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 3 (Проект договору).docx | |
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 4 (Лист-згода).docx | |
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx | |
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 2 (технічні, якісні та кількісні характеристики).docx |
01 лютого 2024 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2024 18:05 |
Додаток 5 (Перелік критеріїв та методика оцінки) (зі змінами).docx
|
|||
01 лютого 2024 18:05 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
01 лютого 2024 18:05 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
|||
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 4 (Лист-згода).docx
|
|||
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx
|
|||
25 січня 2024 16:38 |
Додаток 2 (технічні, якісні та кількісні характеристики).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014712-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42129720
Дата подання: 29 січня 2024 10:10
Дискримінаційні умови, що не відповідають національному стандарту ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)»
Шановний, Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати оригінал сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT), ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), ДСТУ EN ISO 41001:2021. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312), чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)» та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 19:08
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляю, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Частиною 5 статті 23 Закону, визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними. Таким чином, вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії, на які Замовник посилається в тендерній документації (ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)») відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації відповідають параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» та іншим вимогам, встановленим чинним законодавством України, державними національними стандартами України, технічними умовами, іншими нормативно-технічними документами щодо його якості. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7 – 11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР, які встановлюють показники якості електричної енергії для мереж середньої та високої напруги, методи випробування та інші характеристики якості електроенергії наведені у ДСТУ EN 50160:2014.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
808 659,38
UAH з ПДВ
|
808 659,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #41916045 |
Переможець |
808 659,38
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 19:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 18:00
|
ДУ 1-83-2024 від 16.04.2024.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 16:13
|
71007014П-Т124.pdf | укладений |
01 березня 2024 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 7 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. Внесено зміни до п. 4.1 Договору та п. 1 Додатку 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 71007014П-Т124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/83/2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |