Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи»
Очікувана вартість
236 000,00 UAH
UA-2024-01-25-014466-a ● 27296b90bb93405395031b5b5bc564de
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | Україна , Донецька обл., Краматорськ, |
Контактна особа: |
Алексеєв Остап Володимирович +380990215238 tenderdcz@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 15:51 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 236 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Цвяхи 4,0*100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вулиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2024
ДК 021:2015: 44192200-4 — Цвяхи
1000 кілограм
Цвяхи 5,0*150 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вулиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2024
ДК 021:2015: 44192200-4 — Цвяхи
2000 кілограм
Цвяхи 6,0*200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вулиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2024
ДК 021:2015: 44192200-4 — Цвяхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 16:30 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
25 січня 2024 16:30 |
Додаток 4 до тендреної документації (тендерна пропозиція).docx | |
25 січня 2024 16:30 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
25 січня 2024 16:30 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) цвявхи.docx | |
25 січня 2024 16:30 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014466-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Застьоба Олександр Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3308815434
Дата подання: 05 лютого 2024 15:11
Відсутність документів у переможця
За результатами розгляду пропозиції учасника-переможця ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА необхідно зазначити, що всупереч вимогам тендерної документаці, а саме підпункту 6 пункту 4 додатку №1 тендерної документації в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів не зазначено номер ідентифікатора процедури закупівлі. Крім того, всупереч пункту 6 розділу 1 тендерної документації копії видаткових накладних викладені не українською мовою, автентичного перекладу видаткових накладних на українську мову тенедерна пропозиція не містить
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 лютого 2024 18:07
05.02.2024 року о 15-11 год. в рамках оголошення Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи» через електронну систему закупівель надійшла скарга від ФОП «Застьоба Олександр Геннадійович» (ІПН - 3308815434) такого змісту: «За результатами розгляду пропозиції учасника-переможця ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА необхідно зазначити, що всупереч вимогам тендерної документаці, а саме підпункту 6 пункту 4 додатку №1 тендерної документації в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів не зазначено номер ідентифікатора процедури закупівлі. Крім того, всупереч пункту 6 розділу 1 тендерної документації копії видаткових накладних викладені не українською мовою, автентичного перекладу видаткових накладних на українську мову тендерна пропозиція не містить».
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (ІПН - 3129401260) (далі – Учасник). Відповідно до вимог тендерної документації та відносно питань порушених у скарзі, учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано документи в яких міститься:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, від імені Учасника адресована Уповноваженій особі Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації, із зазначенням номеру ідентифікатора процедури закупівлі UA-2024-01-25-014466-a;
- гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника;
- лист від 22.01.2024 №22/01-01 щодо скасування обов’язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації (Система УкрСЕПРО), виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника.
- довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (документ викладено українською мовою);
- копія «Договору поставки № 05.08/2022-01 від 05.08.2022 року» на 8 аркушах (документ викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-49 от 16 серпня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-53 от 19 вересня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-71 от 24 жовтня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-83 от 07 листопада 2022 року» на поставку товару «Цвяхи 6,0*200 мм» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою).
Враховуючи вищевикладене Замовником вбачається відсутність в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів ідентифікатора процедури закупівлі. Проте ідентифікатор процедури закупівлі був зазначений на першому аркуші документу «Додаток 2 Технічна специфікація» частиною якого є п’ятий аркуш а саме «гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника».
Стосовно надання Учасником копій видаткових накладних із використанням російської мови, повідомляємо що відповідно до абзацу 6 п. 1 розділу 3 Тендерної документації зазначено що згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
— уживання великої літери;
— уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
— використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
— зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах;
— застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
— написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
— нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Враховуючи вищевикладене назва «Расходная накладная» це використання невірної назви документу (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст яких відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та не впливає на критерій оцінки «підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи вищевикладене, скарга подана щодо рішення Замовника підлягає частковому задоволенню.
Таким чином, необхідно скасувати рішення щодо переможця та оприлюднити відповідь на оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи» в електронній системі закупівель.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (ІПН - 3129401260) (далі – Учасник). Відповідно до вимог тендерної документації та відносно питань порушених у скарзі, учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано документи в яких міститься:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, від імені Учасника адресована Уповноваженій особі Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації, із зазначенням номеру ідентифікатора процедури закупівлі UA-2024-01-25-014466-a;
- гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника;
- лист від 22.01.2024 №22/01-01 щодо скасування обов’язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації (Система УкрСЕПРО), виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника.
- довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (документ викладено українською мовою);
- копія «Договору поставки № 05.08/2022-01 від 05.08.2022 року» на 8 аркушах (документ викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-49 от 16 серпня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-53 от 19 вересня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-71 от 24 жовтня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою);
- копія «Расходная накладная № СМ-83 от 07 листопада 2022 року» на поставку товару «Цвяхи 6,0*200 мм» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою).
Враховуючи вищевикладене Замовником вбачається відсутність в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів ідентифікатора процедури закупівлі. Проте ідентифікатор процедури закупівлі був зазначений на першому аркуші документу «Додаток 2 Технічна специфікація» частиною якого є п’ятий аркуш а саме «гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника».
Стосовно надання Учасником копій видаткових накладних із використанням російської мови, повідомляємо що відповідно до абзацу 6 п. 1 розділу 3 Тендерної документації зазначено що згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
— уживання великої літери;
— уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
— використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
— зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах;
— застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
— написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
— нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Враховуючи вищевикладене назва «Расходная накладная» це використання невірної назви документу (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст яких відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та не впливає на критерій оцінки «підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи вищевикладене, скарга подана щодо рішення Замовника підлягає частковому задоволенню.
Таким чином, необхідно скасувати рішення щодо переможця та оприлюднити відповідь на оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи» в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
174 900,00
UAH з ПДВ
|
153 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Застьоба Олександр Геннадійович |
178 800,00
UAH з ПДВ
|
154 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕТАЛОПРОМИСЛОВА ГРУПА" |
179 040,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
188 784,00
UAH з ПДВ
|
169 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
231 000,00
UAH з ПДВ
|
231 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #3129401260 |
Рішення скасоване |
153 995,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 18:07
|
|
ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #3129401260 |
Переможець |
153 995,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 13:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 08:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 17:30
|
Додаткова угода _ 1 (Цвяхи) від 14.02.2024 замальований.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2024 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 10:35
|
№ 17/РМР | укладений |
14 лютого 2024 10:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цвяхи 4,0*100 мм | 1000 | кілограм |
38,50
UAH
|
Цвяхи 5,0*150 мм | 1000 | кілограм |
38,49
UAH
|
Цвяхи 6,0*200 мм | 2000 | кілограм |
38,50
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На адресу департаменту надійшов лист від 14 лютого 2024 року № 279-а ФІЗИЧНОЇ ОСОБА-ПІДПРИЄМЦЯ - СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (ІПН - 3129401260), стосовно розгляду можливості погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) яка складатиме 153 990,00 грн. (сто п'ятдесят три тисячі дев'ятсот дев'яносто гривень 00 копійок) без ПДВ. Пропозиція Учасника визначена у листі не суперечить чинному законодавству |
Номер договору про закупівлю: | 17/РМР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цвяхи 4,0*100 мм | 1000 |
38,50
UAH
|
|
Цвяхи 5,0*150 мм | 1000 |
38,49
UAH
|
|
Цвяхи 6,0*200 мм | 2000 |
38,50
UAH
|