Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Поліно Олена Анатоліївна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 2 409 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 048,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 16:30 |
ТД макаронні вироби.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000036 ● fa6ddae18ff6489bb977f7b75ee12d2a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 № 24
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2024 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-25-014387-a 25.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 16:54:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Макаронні вироби в асортименті» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-014387-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 16:31:17
Надання пояснення
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Макаронні вироби» код 15850000-1 за ДК 021:2015 (макаронні вироби в асортименті), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-25-014387-a повідомляємо наступне:
1. З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі макаронних виробів на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205.
Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням:
- норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305);
- середньої кількості днів харчування;
- кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік;
- примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовником бралися до уваги дані Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за грудень 2023 року, а також ціни що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за грудень 2023 року, середньоринкова ціна на макаронні вироби з твердих сортів пшениці становить – 55,79 за 500 гр. або 115,58 грн/кг, середньоринкова ціна що містилась в мережі Інтернет станом на 23.01.2024 року становила – 80,32 грн./кг.
За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середньоринкову ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 23.01.2024 року, а саме: 80,32 грн яка була найбільш економічно вигідною.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730.
Додатки:
- службова записка з розрахунком потреби;
- середні споживчі ціни на продукти харчування по м. Києву у грудні 2023 року;
- моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 23.01.2024 рік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОДСЕРВІС ПЛЮС" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОДСЕРВІС ПЛЮС" #45175078 |
Переможець |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 09:40
|
Договір № 50.pdf | укладений |
16 лютого 2024 09:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Макаронні вироби в асортименті | 30000 | кілограм |
80,00
UAH з ПДВ
|