Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 16:15 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 9 388 719,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Підписання договору | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 16:23 |
ТД.docx | |
25 січня 2024 16:23 |
Додаток _2_до Договору_Календарний_графік_(Зразок).xlsx | |
25 січня 2024 16:23 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
25 січня 2024 16:23 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
25 січня 2024 16:23 |
Відомість ресурсів Пологовий.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний учаснику процедури закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те що, ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності та дозвіл або декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки це різні документи дозвільного характеру, та отримання таких документів регламентуються різними нормативно-правовими актами України.
Так, підпунктом 2.5 п. 2 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації встановлено, що у зв’язку з тим, що предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 відповідно до затвердженої проектної документації як об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) незначних СС1, замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, оскільки відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII ліцензуванню підлягає тільки такий вид господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Тобто, замовник не вимагає від учасника/переможця процедури закупівлі надання ліцензії відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII або декларації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» на провадження господарської діяльності.
Що стосується виконання робіт підвищеної небезпеки, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Сканкопію з оригіналу або належним чином завірену копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, виданого відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77), виданого на учасника процедури закупівлі
або
Сканкопію з оригіналу або належним чином завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, виданої відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку (в редакції постанови КМУ від 24.03.2022 № 357), яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, видану на учасника процедури закупівлі.
Сканкопію з оригіналу або належним чином завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови КМУ № 77 від 03.02.2021) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Групи Б, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77), яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, видану на учасника процедури закупівлі.
Перелік документів, які Учасник процедури закупівлі повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведено у Додатку 5 до Тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70
(CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000070 ● 085c89e31ef442d1a166d9930112894a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024
№ 30-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-01-25-014185-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 12:45:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ДК 021:2015: 45453000-7 — (Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-014185-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції подає установчі документи, а саме: копія актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів.
Поясніть, чи надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СБП ГРУП» копію Статуту, Положення чи інших установчих документів (із зазначенням назви файла зазначених вище документів в електронній системі закупівель)?
3) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник ТОВ «СБП ГРУП» повинен підтвердити виконання робіт, які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, зокрема, улаштування блискавко захисту.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «СБП ГРУП» вимогам, встановленим пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 16:20:19
Відповідь на запит
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснень повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:7355-0090-0761-7710,
- проектна документація: PD01:2215-8880-4390-2624,
- експертний звіт: EX01:2243-7057-8371-5383.
При цьому повідомляємо про те, що на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 25.01.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
2. Вимогами Тендерної документації, а саме: пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що, якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: копію актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів.
Відповідно до частини 1 статті 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
Згідно з абзацом 2 частини 2 статті 81 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права може створюватися та здійснювати діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, а у випадках, передбачених законом, - Національним банком України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.
Організаційно-правовою формою учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» є товариство з обмеженою відповідальністю.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут.
У частині 2 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально.
Проте відповідно до частини 7 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» положення частин другої - п’ятої цієї статті не застосовуються до модельних статутів товариства. Отже, учасники ТОВ «СБП ГРУП» законодавчо не були зобов’язані підписувати першу редакція статуту товариства та відповідно забезпечувати нотаріальне засвідчення підписів.
Більше того, відповідно до частини 9 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації включають зокрема наступне: «установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.»
Тобто юридична особа, яка створена та діє на підставі модельного статуту, не має обов’язку подавати для державної реєстрації установчий документ, викладений у письмовій формі, прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів. А справжність підписів на установчому документі такої юридичної особи не засвідчується нотаріально.
Водночас підпунктом 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі Тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В разі неможливості надання учасником процедури закупівлі будь-якого документа в складі Тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.».
Крім цього, пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації встановлено наступне: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен надати довідку, у якій зазначити посилання на норми відповідних законодавчих актів України, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа;».
Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9 (назва файлу: «1Додаток 3_1. Довідка щодо модельного статуту-2.pdf»), в якій зокрема повідомляється, що ТОВ «СБП ГРУП» створено і діє на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 та не подає копію статуту у складі пропозиції. Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» дотримано вимоги підпункту 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації та пункту 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації.
Згідно з частиною 10 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення учасників про провадження діяльності на підставі модельного статуту, про перехід товариства з модельного статуту на діяльність на підставі статуту та рішення учасників про зміну редакції модельного статуту, на підставі якого діє товариство, підписуються учасниками (їх представниками), які голосували за відповідне рішення, та кількості голосів яких достатньо для прийняття рішення. Справжність підписів засновників (учасників) або їх представників засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017 (далі – Протокол № 01/12/2017 від 01.12.2017). Справжність підписів учасників засвідчено нотаріально.
Протоколом № 01/12/2017 від 01.12.2017 підтверджується, що щодо питання 7 порядку денного учасники товариства одноголосно прийняли рішення про продовження діяльності товариства на підставі модельного Статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182.
Проте 18.09.2019 постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», якою затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю.
Частиною 8 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що модельний статут товариства є багатоваріантним та передбачає можливість обрання різних його редакцій, у тому числі редакції «за замовчуванням», яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України.».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 товариства з обмеженою відповідальністю, які на момент набрання чинності цією постановою діяли на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 «Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», і до 18 червня 2019 р. не перейшли на діяльність на підставі власного статуту або модельного статуту, затвердженого цією постановою, з 18 червня 2019 р. вважаються такими, що перейшли на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого цією постановою, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням».
Тому враховуючи те, що учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції не було надано жодних інших крім Протоколу № 01/12/2017 від 01.12.2017 протоколів загальних зборів учасників або рішень учасників щодо затвердження редакції статуту товариства або переходу на іншу редакцію модельного статуту, можна вважати ТОВ «СБП ГРУП» таким, що перейшло на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням».
Крім цього, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 портал електронних сервісів повинен забезпечувати формування за єдиним алгоритмом цифрового коду модельного статуту, що дає змогу ідентифікувати автоматичними засобами редакцію модельного статуту, на підставі якого діє товариство з обмеженою відповідальністю.
Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, який містить цифровий код (назва файлу: «1Додаток 3_1. Опис копія.pdf»), про що зазначено і в довідці про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9.
Більше того, редакція модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю «за замовчуванням», сформована відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» та від 25.04.2023 № 387 «Про внесення змін до Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», а отже актуальна на дату подання тендерної пропозиції – 08.02.2024, доступна на сайті ДП "Національні інформаційні системи" за посиланням: https://nais.gov.ua/files/general/2023/07/27/20230727171344-29.pdf.
За цим посиланням Замовником було перевірено інформацію під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП».
Отже, зважаючи на вищенаведене, Замовником було встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» виконав вимоги, що встановлені пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації та пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації, а також у ТОВ «СБП ГРУП» не було обов’язку надавати у складі тендерної пропозиції установчий документ – модельний статут.
3. Вимогами Тендерної документації (пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід з виконання ним будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, зокрема улаштування блискавкозахисту.
Так, на виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» було надано зокрема:
- Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- документи, що підтверджують факт повного виконання цього договору, а саме Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в (УПВ));
- Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3),
- позитивний лист-відгук від замовника (контрагента), з яким було укладено цей договір.
У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником було встановлено:
- наявність на сторінці 3 Технічного завдання № 1 від 31.08.2023, яке є складовою частиною Додатка № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287, розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м;
- наявність на сторінці 4 Акта № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) по об’єкту «Ліцей № 2 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Саєнка, 56А», розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м, ціна – 1 468,80 грн з ПДВ, сума – 408 913,92 грн,
що підтверджує виконання ТОВ «СБП ГРУП» робіт, пов’язаних з блискавкозахистом будівлі, а отже, співставних за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, а саме: улаштування блискавкозахисту.
Отже, Актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» підтвердив виконання будівельних робіт, пов’язаних з ремонтом покрівлі, які включають роботи з блискавкозахисту, співставні за складом та характером до робіт, наведених у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації.
Таким чином, Замовником встановлено факт виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» аналогічних робіт з блискавкозахисту, вимог, встановлених пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації та підтвердження його відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Додатково додаємо інформацію та документи на підтвердження надання пояснень:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 ;
- експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ;
- довідка про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9;
- опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії;
- Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017;
- Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287;
- Додаток № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 – Технічне завдання № 1 від 31.08.2023;
- Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287.
- Обгрунтування_ кап_ремонт_будівлі_пологового_корпусу.docx
- ЗКР.pdf
- Експертний_звіт.pdf
- 1Додаток 3_1. Довідка щодо модельного статуту-2.pdf
- 1Додаток 3_1. Опис копія.pdf
- Протокол_01_12_217_від_01_12_2017.pdf
- 1Додаток 1_2.1.1 Договір покрівля Житомир .pdf
- Технічне завдання 1 від 31 08 2023.pdf
- 1Додаток 1_2.1.2. КБ2, КБ3_Ліцей №2, м. Житомир, вул. Саєнка, 56А_Корпус А копія.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-22 17:30:27
Відповідь на висновок про результати моніторингу
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду. Номер провадження 240/8415/24/8483/24 від 30.04.2024 |
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
8 257 770,00
UAH з ПДВ
|
8 115 577,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» |
8 356 025,90
UAH з ПДВ
|
8 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АртХаус |
9 234 625,01
UAH з ПДВ
|
9 234 625,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Відхилено |
8 115 577,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 16:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» #41047917 |
Переможець |
8 150 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 17:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 17:29
|
Дод_угода_1_від_26_03_2024.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 10:17
|
Договір_17_від_22_03_2024.pdf | укладений |
26 березня 2024 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.1. Договору у зв'язку з виявленням технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |