Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
2 188 580,00 UAH
UA-2024-01-25-013995-a ● 0ffb5e821d11463985effd129a963a5b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 13:08 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 13:08 |
Очікувана вартість: | 2 188 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 942,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Нововокзальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
200 штуки
Клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Нововокзальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
1000 штуки
Маніпулятори типу «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Нововокзальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
200 штуки
Комплекти клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ, вул. Нововокзальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату ціни Товару у національній валюті України – гривні шляхом перерахування коштів (з урахуванням фінансових можливостей Покупця) на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів після поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 16:15 |
ТД-3023 монітори.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
авторизаційний лист від виробника
Дата подання: 29 січня 2024 18:00
Дата відповіді: 31 січня 2024 17:44
Шановний Замовнику. Вами у п. 6 Додатку №3 до тендерної документації закріплено вимогу: 6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання моніторів, надати у складі пропозиції скан копію Авторизаційного листа виробника (або його дочірної компанії), яким підтверджується, що Учасник має можливість поставити запропоновані монітори у кількості, якості та у встановлені строки. Авторизаційний лист повинен містити посилання на назву учасника, ідентифікатор закупівлі в ІТС «Прозорро». Звертаємо Вашу увагу на дискримінаційність вказаної вимоги. Оскільки Замовник виключив можливості надання вказаного листа дистриб'ютором Товару, що є офіційним представником виробника на території України . І таким чином Замовник обмежив коло потенційних Учасників тільки тими, хто має прямі відносини з виробником Товару. З метою усунення порушення та дотримання принципів публічних закупівель, просимо внести зміни в вимоги п.6 Додатку №3 до тендерної документації та включити можливість надання авторизаційного листа офіційним дистриб'ютором товару на території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 Закону встановлені вимоги до тендерної документації, а саме: наданий перелік відомостей, які мають бути зазначені в тендерній документації, а також визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання Учасником сканкопії Авторизаційного листа виробника (або його дочірньої компанії), відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, а також отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та у встановлені строки.
Дякуємо за звернення!».
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 Закону встановлені вимоги до тендерної документації, а саме: наданий перелік відомостей, які мають бути зазначені в тендерній документації, а також визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання Учасником сканкопії Авторизаційного листа виробника (або його дочірньої компанії), відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, а також отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та у встановлені строки.
Дякуємо за звернення!».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА |
1 903 262,40
UAH з ПДВ
|
1 903 262,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
2 084 400,00
UAH з ПДВ
|
2 084 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА #44319152 |
Відхилено |
1 903 262,40
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 17:50
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
2 084 400,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 19:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2024 18:27
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 12:41
|
Договір_скан.pdf | укладений |
19 лютого 2024 12:40
|