Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2024-01-25-013282-a a41eb1c2b55a4f5ebb4892ddbc57b696
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сосницька

+380964882260 andvkg@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43938788
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31
Контактна особа: Олена Сосницька
+380964882260
andvkg@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 штуки
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Мануйлівський, буд. 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2024  —  20 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
72 штуки
Відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Мануйлівський, буд. 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2024  —  20 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

25 січня 2024 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2024 15:56
Наказ 12 від 25.01.2024.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3148208078
Переможець 39 600,00
UAH
25 січня 2024 16:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 2 від 25.01.2024.PDF укладений
25 січня 2024 16:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 126 штуки 200,00
UAH
Відновлення картриджів 72 штуки 200,00
UAH