Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40326784 |
Місцезнаходження: | 48501, Україна , Тернопільська обл., Чортків, Т.Шевченка 21 |
Контактна особа: |
Василевич Людмила Василівна +380355221277 osvitabyxchmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 15:31 |
Додаток 4 Проєкт договору овочі та фрукти.docx | |
25 січня 2024 15:31 |
Додаток _3 Технічна документація.docx | |
25 січня 2024 15:31 |
Додаток _2 Тендерна пропозиція .docx | |
25 січня 2024 15:31 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
25 січня 2024 15:31 |
Тендерна документація за Особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000042 ● c7970eadbd394293b55ad1072a6c5b4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 № 51-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.09.2024 № 51-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-01-25-012387-a від 25.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:53:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі та фрукти для закладів освіти Чортківської міської ради» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-25-012387-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. У Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу для фізичних осіб-підприємців щодо надання у складі тендерної пропозиції: «…Скановані з оригіналу копії паспорту (всі заповнені сторінки) фізичної особи-підприємця або іншого документа, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)..».
Однак, у складі пропозиції ФОП Німець І. В. подано не всі заповнені сторінки паспорту, а саме: відсутня 5 сторінка.
3. В Додатку №3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «…учасник, який є виробником запропонованого товару повинен надати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу...».
В складі пропозиції ФОП Німець І. В. не надано ані експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ані листа пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Німець І. В. вимогам додатків № 1 та № 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-06 12:28:35
Пояснення
Розглянувши Ваш запит про надання пояснень повідомляємо, що згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 63 Конституції України особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та затвердженого чотиритижневого меню закладі освіти. Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до бюджетних асигнувань, потреб закладів освіти на 2024р.
В управлінні освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради відсутній власний веб-сайт. Технічний доступ, на момент оголошення закупівлі, на веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, Чортківської міської ради, не надано, тому вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» не виконано.
Відсутність 5 сторінки паспорта громадянина України у складі пропозиції ФОП Німець І.В. жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника і не може бути підставою для відхилення.
В Додатку 3 тендерної документації зазначено, що на виконання вимог статей 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
1) учасник, який є виробником запропонованого товару повинен надати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу;
2) учасник, який провадить діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надається у довільній формі) або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу.
Якщо Учасник не є виробником продукції, то надати копію документу, який підтверджує відносини з виробником або постачальником продукції, яка є предметом закупівлі (договір купівлі-продажу, поставки, лист про співпрацю, тощо) дійсний впродовж 2024 року.
На виконання вищезазначених вимог ФОП Німець І.В. у складі тендерної пропозиції надано рішення Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів про державну реєстрацію потужностей від 06.06.2017 №131. Основним видом діяльності зазначено роздрібну торгівлю харчовими продуктами. Також, надано Договір №1 купівлі-продажу товарів від 30.01.2024. укладеного між ФОП Овод Ярослав Зенонович та ФОП Німець Ігор Васильович. Отже, учасник не являється виробником запропонованого товару, тому вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів або листа пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу не може застосовуватись.
Згідно частини першої розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення законодавства у сфері закупівель, встановлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, Замовником та Постачальником, за взаємною згодою, прийнято рішення розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю товару №22 від 14.02.2024
2024-09-20 14:20:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.) • усунуто
Порушення усунуто
2024-09-23 10:37:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Німець Ігор Васильович |
227 300,00
UAH з ПДВ
|
227 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Німець Ігор Васильович #2338804077 |
Переможець |
227 300,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2024 21:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2024 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2024 14:32
|
Додаткова угода 1 до 22.pdf | укладений |
20 вересня 2024 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 12:39
|
Договір 22.pdf | укладений |
14 лютого 2024 12:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
225 408,68
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із виявленням порушень у сфері публічних закупівель Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою їх усунення Сторони дійшли згоди розірвати даний Договір |