Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, підтримки та сервісу обладнання (табло оператора електронного керування чергою, інформаційне табло черги, сенсорний термінал електронної черги, відео модуль), яке використовується для реалізації функціонування «Системи керування чергою QMotion Suite»
Очікувана вартість
125 760,00 UAH
UA-2024-01-25-012204-a 452609bf5c3f4420a33fff0f7c9b0359
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Наталія

380577253537 Stroget1208@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196601
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Сумська, будинок 78
Контактна особа: Корнієнко Наталія
380577253537
Stroget1208@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування, підтримки та сервісу обладнання (табло оператора електронного керування чергою, інформаційне табло черги, сенсорний термінал електронної черги, відео модуль), яке використовується для реалізації функціонування «Системи керування чергою QMotion Suite»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

25 січня 2024 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК"
#38205909
Переможець 125 760,00
UAH
25 січня 2024 15:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2024 13:48
Доп.угода.pdf зміни до договору
12 квітня 2024 13:17
Висновок_(НДІ ПЗІР) Вих 179 від 28.12.2023.pdf укладений
25 січня 2024 15:29
Договір.pdf укладений
25 січня 2024 15:29
Протокол.pdf укладений
25 січня 2024 15:29
QMotion Suite (Свідоцтво).pdf укладений
25 січня 2024 15:29
QMotion Suite (Рішення про реєстрацію).pdf укладений
25 січня 2024 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Номер договору про закупівлю: СУ-32/12-01-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML