Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
Очікувана вартість
503 037,00 UAH
UA-2024-01-25-011727-a ● 27eaf653b0d9461caea4db7b3bc71601
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41825775 |
Місцезнаходження: | 41700, Україна , Сумська обл., м. Буринь, вул. Першотравнева, 1 |
Контактна особа: |
Віктор Домашенко +380958068308 lbrusko2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 503 037,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 515,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
зг.Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (із змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
654 людей
Медичні огляди працівників закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 15:13 |
ОГОЛОШЕННЯ ВТ з особливостями 2023.docx | |
25 січня 2024 15:13 |
Т.д. медичні огляди 2024.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-25-011727-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ", Код ЄДРПОУ:31066166
Дата подання: 06 лютого 2024 16:44
Дата подання: 06 лютого 2024 16:44
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-01-25-011727-a щодо закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
Замовник 25 cічня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a з закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (далі – Рішення), оформлене Протоколом №60 від 02.02.2024р.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних обставин.
Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2024-01-25-011727-a Замовником встановлена наступна вимога до надання послуг: послуги повинні бути виконані на території учасника (Виконавця) у місті Буринь Конотопського району Сумської області або в радіусі не більше 10 км від нього .
Профілактичні медичні огляди повинні проходити в приміщеннях учасника (переможця), які є зареєстровані в ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, відповідають діючим санітарним нормам (на що учасник надає лист – підтвердження довільної форми з адресою місця надання послуг). У разі, якщо профілактичні медичні огляди будуть проходити не в приміщеннях учасника (переможця), які є зареєстровані в ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, то учасник повинен надати документ, який підтверджує право користування зазначеним приміщенням (договір оренди, тощо). Режим надання послуг – у робочі дні за заявкою Замовника.
Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було встановлено, що Учасник зареєстрований за адресою: м. Суми, пр. Михайла Лушпи, 54, де провадить свою діяльність з медичної практики згідно ліцензії МОЗ України № 571792 від 13.01.2015р. Також Замовником встановлено відсутність в тендерній пропозиції Учасника підтверджуючих документів на власне майно чи орендоване, якщо профілактичні медичні огляди будуть проходити не в приміщеннях учасника (переможця), які є зареєстровані в ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Тобто, Замовником виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надав Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Відповідно до пункту 4 частини 1 ст. 5 Закону одним з принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини 2 та 3 ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2024-01-25-011727-a є дискримінаційною по відношенню до Учасника, який територіально зареєстрований та провадить свою діяльність не в м. Буринь.
З вище вказаної вимоги вбачається, що вона територіально обмежує коло учасників є дискримінаційною та такою, що не відповідає Закону.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст. 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Учасника з підстав, наведених у протоколі №60 від 02.02.2024р, Замовник порушив право Учасника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника прийняте Замовником на підставі незаконної вимоги є незаконним та підлягає скасуванню.
Тож, керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-01-25-011727-a Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги), що мало місце при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (просп. М. Лушпи, 54, м. Суми, 40034, код 31066166), що оформлене Протоколом №60 від 02.02.2024р.
2. Зобов’язати Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Першотравнева, 1, код 41825775) скасувати Протокол №60 від 02.02.2024р..
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2024 17:41
рішення від 08.02.2024 № 2439.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3034.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 11:00
рішення від 19.02.2024 № 3034.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 18:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимого виконано. Рішення №60 від 02.02.2024р. скасовано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" |
437 600,00
UAH з ПДВ
|
437 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
Рішення скасоване |
437 600,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 13:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
Переможець |
437 600,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 14:16
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 лютого 2024 09:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
437 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 08:50 |
Кінець періоду оскарження: | 15 березня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 04 березня 2024 08:49 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг по проходженню медичної комісії працівників закладів освіти. |
Документи:
04 березня 2024 08:50
|
Електронний підпис |
04 березня 2024 08:49
|
протокол 90.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-01-25-011727-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ", Код ЄДРПОУ:31066166
Дата подання: 11 березня 2024 14:39
Дата подання: 11 березня 2024 14:39
Скасувати рішення про відміну відкритих торгів з особливостями
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі – Скаржник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Cкаржника під час проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a щодо закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
Замовник 25 cічня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a з закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом №60 від 02.02.2024р.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції, оформлене Протоколом №60 від 02.02.2024р. було оскаржено Скаржником.
За результатом розгляду скарги Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі- Комісія) було прийнято рішення № 3034-р/пк-пз від 19.02.2024, відповідно до якого Комісія постановила: зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
На виконання рішення Комісії, Замовник скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю, оформлене протоколом №86 від 26.02.2024р.
Після того, як закінчився термін оскарження рішення про намір укласти договір про закупівлю, Замовником було прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a (далі- Рішення), оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №90 від 04.03.2024р., на підставі підпункту 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Скаржник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей з наступних підстав.
В Рішенні Замовник зазначає, що причиною відміни закупівлі є відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до частини 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Замовником розміщено в електронній системі закупівель план закупівлі UA-P-2024-01-25-004815-a відповідно до якого ним з 25.01.2024р. розпочато відкриті торги з особливостями UA-2024-01-25-011727-a.
Відсутність потреби в закупівлі, відповідно абзацу 2 ст. 4 Закону, мала бути відображена в річному плані Замовника у вигляді внесення змін до плану закупівлі UA-P-2024-01-25-004815-a та оприлюднена в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження змін в річному плані.
Станом на 04.03.2024р. – дату прийняття Рішення, жодних змін в план закупівлі UA-P-2024-01-25-004815-a Замовником не внесено.
З вище викладеного вбачається, що на момент прийняття Рішення в Замовника була потреба у закупівлі послуг: медичні огляди працівників закладів освіти - ДК 021:2015 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» щодо закупівлі UA-2024-01-25-011727-a.
Це в свою чергу свідчить про те, що рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a є безпідставним на неправомірним.
Крім цього, слід зазначити, що відповідно до додатку 2 тендерної документації закупівлі UA-2024-01-25-011727-a виконавець послуги повинен виконати комплекс заходів щодо проведення періодичного обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників галузі освіти Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами) (далі- Наказ № 280), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002р за № 639/6927.
Відповідно до частини 2 ст. 45 Закону України «Про систему громадського здоров'я» працівники суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність, пов’язану з обслуговуванням населення, перелік видів якої затверджено центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці, а також працівники, зайняті на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці, повинні проходити обов’язкові попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди. Періодичні медичні огляди проводяться за рахунок роботодавця.
Відповідно до частини 4 ст. 45 Закону України «Про систему громадського здоров'я» суб’єкти господарювання несуть відповідальність за організацію та своєчасність проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів і допуск їх до роботи без наявності необхідного медичного висновку згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 11 «Порядку проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок» (далі- Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 для проведення обов'язкового періодичного медичного огляду роботодавець складає за погодженням з відповідним головним державним санітарним лікарем список працівників, які повинні пройти цей огляд. Копія списку передається до закладу або установи охорони здоров'я, де проводитиметься цей огляд. У разі проведення попереднього (до прийняття на роботу) обов'язкового медичного огляду роботодавець направляє закладу чи установі охорони здоров'я відповідного листа.
Роботодавець здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність.
Відповідно до пункту 13 Порядку дані про результати обов'язкових медичних оглядів працівників підлягають обліку у відповідних установах державної санітарно-епідеміологічної служби.
«Переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення», затвердженого Наказом № 280 встановлена періодичність проведення даних медичних оглядів для певних категорій працівників.
Отже, враховуючи викладене, Замовник на дату оголошення закупівлі UA-2024-01-25-011727-a повинен був мати список працівників, які підлягають обов'язковому медичному огляду в 2024 році відповідно до Наказу № 280.
Зазначені норми законодавства є чинними і обов’язковими до виконання Замовником та його працівниками.
Тож, на момент прийняття Рішення у Замовника була потреба в закупівлі послуг відповідно до закупівлі UA-2024-01-25-011727-a, тобто: працівники Замовника, зобов’язані пройти медичний огляд, а Замовник оплатити його.
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині Рішення, Замовник не довів правомірність відміни закупівлі UA-2024-01-25-011727-a та неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Крім того, зазначаємо, що Замовник дискримінаційно та упереджено ставиться до Скаржника та намагається в будь-який спосіб перешкодити укладанню договору закупівлі послуг: медичні огляди працівників закладів освіти - ДК 021:2015 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», про що свідчить наступне.
Закупівлі UA-2024-01-25-011727-a передувала ідентична за предметом торгів закупівля UA-2024-01-10-005448-a, про початок якої було оголошено Замовником 10.01.2024р.
За результатами аукціону закупівлі UA-2024-01-10-005448-a у Скаржника була найбільш економічно вигідна пропозиція.
Для того, щоб не визнавати Скаржника переможцем, Замовник прийняв безпідставне та необґрунтоване рішення про відміну торгів UA-2024-01-10-005448-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, вказуючи в мотивувальній частині свого рішення, що причиною для прийняття даного рішення стала невірно вказана кількість послуг, які потрібно надати Замовнику.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник проігнорував вимогу підпункту 2 пункту 50 Особливостей та в своєму рішенні про відміну закупівлі UA-2024-01-10-005448-a не вказав, які саме порушення вимог законодавства були виявлені та не зробив опис цих порушень.
Невірна вказана кількість послуг, які потрібно було надати Замовнику згідно закупівлі UA-2024-01-10-005448-a сама по собі не є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник не скористався своїм правом, передбаченим абзацом 3 пункту 54 Особливостей, який дає право Замовнику з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тож, Замовник не підтвердивши факту того, що в закупівлі UA-2024-01-10-005448-a взагалі були порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, прийняв рішення про відміну закупівлі, чим порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Вище зазначені дії Замовника свідчать про зловживання ним своїми правами, які передбачені Законом, та упереджене дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Також дискримінаційне та упереджене ставлення Замовника до Скаржника підтверджується наступним.
В період розгляду скарги на рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом № 60 від 02.02.2024р., Замовником була проведена закупівля UA-2024-02-05-001950-a.
Закупівля UA-2024-02-05-001950-a є ідентичною закупівлі UA-2024-01-25-011727-a, по якій відбувався процес оскарження дій Замовника.
Замовник проігнорувавши той факт, що рішення про відхилення тендерної пропозиції, оформлене Протоколом № 60 від 02.02.2024р. оскаржено Скаржником, провів закупівлю UA-2024-02-05-001950-a, не дочекавшись рішення органу оскарження.
Вище зазначені дії Замовника ще раз доводять про зловживання ним своїми правами, які передбачені Законом, та упереджене дискримінаційне ставлення до Скаржника.
З усього вище зазначеного вбачається, що Замовник цілеспрямовано, систематично порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі, зловживає своїми правами з метою перешкодити укладанню договору із Скаржником за результатом процедури закупівлі UA-2024-01-25-011727-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2024 16:34
рішення від 13.03.2024 №4597.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 16:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 №5182.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 15:53
рішення від 21.03.2024 №5182.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконане. Скасування закупівлі відмінене.
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2024 11:31
Скасовано
Дата скасування відміни: | 02 квітня 2024 11:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На даний момент відсутня потреба в проведенні закупівлі, так як зменшилася кількість працівників, яким потрібно пройти медичний огляд в період травень-грудень місяць 2024р. Збираються нові списки. |
Документи:
02 квітня 2024 11:03
|
протокол101.pdf |
Скасовано
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 11:05 |
Кінець періоду оскарження: | 13 квітня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 02 квітня 2024 11:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На даний момент відсутня потреба в проведенні закупівлі, так як зменшилася кількість працівників, яким потрібно пройти медичний огляд. На період травень-грудень місяць 2024р. збираються нові списки. |
Документи:
02 квітня 2024 11:05
|
Електронний підпис |
02 квітня 2024 11:04
|
протокол101.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-01-25-011727-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ", Код ЄДРПОУ:31066166
Дата подання: 12 квітня 2024 17:33
Дата подання: 12 квітня 2024 17:33
Скасувати рішення про відміну відкритих торгів
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі - Скаржник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (далі - Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Cкаржника під час проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a щодо закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
Замовник 25 cічня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a з закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом №60 від 02.02.2024р.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції, оформлене Протоколом №60 від 02.02.2024р. було оскаржено Скаржником.
За результатом розгляду скарги Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 3034-р/пк-пз від 19.02.2024, відповідно до якого Комісія постановила: зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
На виконання рішення Комісії, Замовник скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю, оформлене протоколом №86 від 26.02.2024р.
Після того, як закінчився термін оскарження рішення про намір укласти договір про закупівлю, Замовником було прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №90 від 04.03.2024р., на підставі підпункту 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a щодо закупівлі – «Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» було оскаржено Скаржником.
За результатом розгляду скарги Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі- Комісія) було прийнято рішення № 5182-р/пк-пз від 21.03.2024, відповідно до якого Комісія постановила: зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-25-011727-a.
Водночас, Замовник прийняв рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель № UA-2024-01-25-011727-a (далі - Рішення), оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 02.04.2024р., на підставі підпункту 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
В Рішенні Замовник зазначає, що причиною відміни закупівлі є відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Виходячи з обґрунтування Замовника вказаного в Рішенні, Замовник не може закупити Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3 у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. На даний момент збираються нові списки працівників, які ще не пройшли медичний огляд з урахуванням травня-грудня місяців, а приблизна кількість осіб, які вже пройшли медичний огляд складає 198 осіб.
Крім того, Замовник вказує у Рішенні, що як передбачає підпункт 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Замовник зазначає, що час коли проводилися процедури, розгляд скарг в АМКУ, працівники, в яких вийшов термін медичного огляду, за власним бажанням та за особисті кошти пройшли медичний огляд в медичних закладах, яким віддали перевагу.
Також, у Рішенні Замовник вказує, що внести зміни в річний план UA-Р-2024-01-25-004815-a немає технічної можливості, так як з цього рядка плану створена закупівля UA-2024-01-25-011727-a, тому було прийнято рішення створити новий річний план UA-Р-2024-04-02-001337-a, з річною потребою 0,01 грн. Підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів з Особливостями є відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовник зазначив у Рішенні, що з огляду на зазначене, на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-01-25-011727-a у зв’язку відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а також та через те, що зменшується кількість працівників, яким потрібно пройти медичний огляд.
Скаржник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей з наступних підстав.
Відповідно до частини 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Замовником розміщено в електронній системі закупівель план закупівлі UA-P-2024-01-25-004815-a відповідно до якого ним з 25.01.2024р. розпочато відкриті торги з особливостями UA-2024-01-25-011727-a.
Відсутність потреби в закупівлі, відповідно абзацу 2 ст. 4 Закону, мала бути відображена саме в річному плані Замовника у вигляді внесення змін до плану закупівлі UA-P-2024-01-25-004815-a та оприлюднена в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження змін в річному плані.
Станом на 02.04.2024р. – дату прийняття Рішення, жодних змін в план закупівлі UA-P-2024-01-25-004815-a Замовником внесено не було з посиланням на нібито відсутність технічної можливості та створення через це нового річного плану UA-Р-2024-04-02-001337-a, з вказанням формальною річної потреби 0,01 грн.
З вище викладеного вбачається, що на момент прийняття Рішення в Замовника була потреба у закупівлі послуг: медичні огляди працівників закладів освіти - ДК 021:2015 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» щодо закупівлі UA-2024-01-25-011727-a.
Це в свою чергу свідчить про те, що рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a є безпідставним на неправомірним.
Крім цього, слід наголосити, що відповідно до додатку 2 тендерної документації закупівлі UA-2024-01-25-011727-a виконавець послуги повинен виконати комплекс заходів щодо проведення періодичного обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників галузі освіти Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами) (далі- Наказ № 280), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002р за № 639/6927.
Відповідно до частини 2 ст. 45 Закону України «Про систему громадського здоров'я» працівники суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність, пов’язану з обслуговуванням населення, перелік видів якої затверджено центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці, а також працівники, зайняті на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці, повинні проходити обов’язкові попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди. Періодичні медичні огляди проводяться за рахунок роботодавця. Тобто вказаними нормативними приписами прямо передбачено проведення періодичних оглядів саме за рахунок роботодавця без будь-якої вказівки про можливість їх проведення за рахунок працівників, а також у закладах, що можуть обратися на розсуд працівників, а також за умови відсутності механізму компенсації витрат, пов’язаних з таким оглядам, визначеного нормативно.
Відповідно до частини 4 ст. 45 Закону України «Про систему громадського здоров'я» суб’єкти господарювання несуть відповідальність за організацію та своєчасність проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів і допуск їх до роботи без наявності необхідного медичного висновку згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 11 «Порядку проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок» (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 для проведення обов'язкового періодичного медичного огляду роботодавець складає за погодженням з відповідним головним державним санітарним лікарем список працівників, які повинні пройти цей огляд. Копія списку передається до закладу або установи охорони здоров'я, де проводитиметься цей огляд. У разі проведення попереднього (до прийняття на роботу) обов'язкового медичного огляду роботодавець направляє закладу чи установі охорони здоров'я відповідного листа.
Роботодавець здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність.
Відповідно до пункту 13 Порядку дані про результати обов'язкових медичних оглядів працівників підлягають обліку у відповідних установах державної санітарно-епідеміологічної служби.
Крім того, «Переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення», затвердженого Наказом № 280 встановлена періодичність проведення даних медичних оглядів для певних категорій працівників.
Отже, враховуючи викладене, Замовник на дату оголошення закупівлі UA-2024-01-25-011727-a повинен був мати список працівників, які підлягають обов'язковому медичному огляду в 2024 році відповідно до Наказу № 280 та повинен забезпечити організацію та проходження працівниками таких оглядів.
Зазначені вище норми законодавства є чинними і обов’язковими до виконання Замовником та його працівниками.
Тож, на момент прийняття Рішення у Замовника була потреба в закупівлі послуг відповідно до закупівлі UA-2024-01-25-011727-a, тобто: працівники Замовника, зобов’язані пройти медичний огляд, а Замовник оплатити його.
До того ж, Замовник прямо це вказує у своєму Рішенні, зазначаючи відомості про підготовку списків працівників, які не пройшли медичний огляд з урахуванням періоду з травня по грудень включно.
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині Рішення, Замовник не довів правомірність відміни закупівлі UA-2024-01-25-011727-a та неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Крім того, зазначаємо, що Замовник дискримінаційно та упереджено ставиться до Скаржника та намагається в будь-який спосіб перешкодити укладанню договору закупівлі послуг: медичні огляди працівників закладів освіти - ДК 021:2015 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», про що свідчить наступне.
Закупівлі UA-2024-01-25-011727-a передувала ідентична за предметом торгів закупівля UA-2024-01-10-005448-a, про початок якої було оголошено Замовником 10.01.2024р.
За результатами аукціону закупівлі UA-2024-01-10-005448-a у Скаржника була найбільш економічно вигідна пропозиція.
Водночас, для того, щоб не визнавати Скаржника переможцем, Замовник прийняв безпідставне та необґрунтоване рішення про відміну торгів UA-2024-01-10-005448-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, вказуючи в мотивувальній частині свого рішення, що причиною для прийняття даного рішення стала невірно вказана кількість послуг, які потрібно надати Замовнику.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник проігнорував вимогу підпункту 2 пункту 50 Особливостей та в своєму рішенні про відміну закупівлі UA-2024-01-10-005448-a не вказав, які саме порушення вимог законодавства були виявлені та не зробив опис цих порушень.
Невірна вказана кількість послуг, які потрібно було надати Замовнику згідно закупівлі UA-2024-01-10-005448-a сама по собі не є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник не скористався своїм правом, передбаченим абзацом 3 пункту 54 Особливостей, який дає право Замовнику з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тож, Замовник не підтвердивши факту того, що в закупівлі UA-2024-01-10-005448-a взагалі були порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, прийняв рішення про відміну закупівлі, чим порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Це свідчить про зловживання Замовником своїми правами, які передбачені Законом та про упереджене дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Крім того, стосовно підстав вказаних у Рішенні щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель № UA-2024-01-25-011727-a, зокрема: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг через обставини збирання Замовником нових списків працівників, що не пройшли медичний огляд з урахування періоду з травня по грудень поточного року включно, то такий буквальний зміст обґрунтування Замовника прямо вказує не на відсутність подальшої потреби в закупівлі, а саме на актуальність проведення вказаного огляду протягом поточного року. Що повністю узгоджується та не суперечить приписам Наказу № 280, частин 2 та 4 ст. 45 Закону України «Про систему громадського здоров'я», а також пунктів 11 та 13 Порядку, оскільки Замовник фактично підтверджує актуальність закупівлі для своїх працівників, списки яких для проходження медичного огляду він готує. Це прямо вказано у Рішенні.
Водночас, рішення Замовника не відповідає вказаним вище положенням 1 ст. 4 Закону стосовно приписів щодо здійснення саме річного плану закупівель.
Також, Рішення Замовника в частині формального створення нового річного плану UA-Р-2024-04-02-001337-a, у спосіб з вказанням розміру незначної річної потреби 0,01 грн. не узгоджується з прийнятим Рішенням відмінити торги на підставі положеннями підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а також є цілком маніпулятивним прийомом, що полягає у представленні удаваних плану та потреби, для приховання потреби, яка насправді існує.
Отже, оскаржуване рішення Замовника не містить належного обґрунтування відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Наведені Замовником у Рішенні аргументи не підтверджують правомірність відміни процедури закупівлі враховуючи вказані підстави, зокрема, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовник неправомірно відмінив відкриті торги з надуманих підстав, чим порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Вище зазначені дії Замовника свідчать про зловживання ним своїми правами, які передбачені Законом, та упереджене дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Дискримінаційне та упереджене ставлення Замовника до Скаржника підтверджується також систематичними фактами прийняття Рішень оформлених Протоколами:
№ 60 від 02.02.2024р. - про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» - скарга задоволена рішенням Комісії № 3034-р/пк-пз від 19.02.2024
№ 90 від 04.03.2024р. - про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі – Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-25-011727-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей - скарга задоволена рішенням Комісії № 5182-р/пк-пз від 21.03.2024
№ 101 від 02.04.2024р. - про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель № UA-2024-01-25-011727-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей – рішення оскаржується за поточною скаргою
Вище зазначені дії Замовника повністю доводять про зловживання ним своїми правами, які передбачені Законом, та додаткові факти упередженого дискримінаційного ставлення до Скаржника.
Таким чином, вбачається, що Замовник цілеспрямовано, систематично порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі, зловживає своїми правами з метою перешкодити укладанню договору із Скаржником за результатом процедури закупівлі UA-2024-01-25-011727-a.
Означені вище прийняті Рішення грубо порушують права ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель та вимог щодо недискримінація учасників.
Права та законні інтереси ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити певні дії – скасувати рішення про відміну тендеру.
Тож, керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-01-25-011727-a Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги), що мало місце при прийнятті рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-25-011727-a щодо закупівлі: Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
2. Визнати рішення Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Першотравнева, 1, код 41825775) про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель № UA-2024-01-25-011727-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 101 від 02.04.2024р. неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Першотравнева, 1, код 41825775) скасувати рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі Медичні огляди працівників закладів освіти (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85110000-3, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель № UA-2024-01-25-011727-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 101 від 02.04.2024р.
4. Зобов’язати Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Першотравнева, 1, код 41825775) укласти договір зі Скаржником, який визнаний зі сторони Замовника, Переможцем закупівлі UA-2024-01-25-011727-a Медичні огляди працівників закладів освіти (ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги), ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (40034, Україна, Сумська область, м.Суми, пр-т М.Лушпи, 54, код 31066166).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 17:10
Рішення від 16.04.2024 №6711.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 17:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 №7120.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 13:58
Рішення від 22.04.2024 №7120.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 09:46
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 18 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 18 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Сесія від 11.04.2024р. Згідно рішення Буринської міської ради №Про внесення змін до рішення міської ради восьмого скликання від 19.12.2023 "Про бюджет Буринської міської територіальної громади на 2024 рік". Зменшення бюджетних прихначень головному розпоряднику коштів міського бюджету - управлінню освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради в сумі 449170,00 грн. |
Документи:
07 травня 2024 15:09
|
Електронний підпис |
07 травня 2024 15:08
|
Протокол 126.pdf |