Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 
Очікувана вартість
420 000 000,00 UAH
UA-2024-01-25-007929-a 44334f5118c04b338ad659d204fa0b2d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2024 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2024 06:00
Початок аукціону: 06 лютого 2024 15:35
Очікувана вартість: 420 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


10 тис. к-тів до 31.03.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2024 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2024 13:11
Додаток №11 Проект договору.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
25 січня 2024 13:11
Оголошення.docx
25 січня 2024 13:11
Розмірна сітка бронежилет модульний (1-8).xlsx
25 січня 2024 13:11
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
25 січня 2024 13:11
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
25 січня 2024 13:11
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
25 січня 2024 13:11
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України
Дата подання: 26 січня 2024 16:43
Дата відповіді: 29 січня 2024 17:37
Добрий день! Наша компанія планує приймати участь у процедурі закупівлі “Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)”, яка оголошена 25 січня 2024 р. У нас є питання стосовно вимог Оголошення, а саме, згідно Переліку документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору (Додаток № 8 до оголошення) зазначено, що Переможець закупівлі повинен надати замовнику копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)). Підкажіть будь ласка чи можна на підтвердження відповідності зразка одиниці товару, а саме Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8), вимогам технічної специфікації “Бронежилет модульний” ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) надати лист Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що зразок учасника прийнятий у якості зразка-еталона?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Лист Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що зразок прийнятий у якості зразка-еталона прирівнюється до акта відповідності.
Додаток № 11. Проект договору
Дата подання: 29 січня 2024 11:36
Дата відповіді: 30 січня 2024 20:46
Добрий день! Згідно п. 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування), Очікувана вартість предмета закупівлі становить 420 000 000,00 грн БЕЗ ПДВ. Разом з тим, в п. 3 Додатку № 1 в проекті договору в зазначено “Відповідно до п. 2.1 загальна ціна Договору становить Заповнює замовник (Заповнює замовник) грн без ПДВ, у тому числі ПДВ Заповнює замовник% - Заповнює замовник (Заповнює замовник) грн”. Водночас Товар, який є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість відповідно до положень підпункту 1 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України. У звязку з чим, просимо внести відповідні зміни до Додатку № 11. Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. В даному випадку при заповненні договору зазначається ставка за податком на додану вартість - 0% ПДВ.
Визначення загальної маси комплекту
Дата подання: 29 січня 2024 15:13
Дата відповіді: 30 січня 2024 20:54
Добрий день! Відповідно до п. 3.1.4.2 технічної специфікації A01XJ.29423-420:2023 (01) “Бронежилет модульний” зазначена максимально-допустима маса бронежилету модульного із м’якими та жорсткими захисними елементами для типорозмірів від S до ХL у двох комплектація, а саме Елементи 1-5 та Елементи: 1-8. За процедурою закупівлі бронежилетів модульних (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8), надайте будь ласка роз’яснення при здійсненні випробування бронежилету модульного, з метою визначення загальної маси комплекту, необхідно перевіряти масу виключно елементів 1-8, чи потрібно здійснювати перевірку елементів 1-5 та елементів 1-8?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Щодо організації і проведення випробувань бронежилетів модульних та отримання акту відповідності технічним вимогам Міністерства оборони України, просимо звернутися до уповноваженого органу в сфері визначення технічних вимог до предмету закупівлі - Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України
Номенклатурний номер НАТО
Дата подання: 30 січня 2024 19:06
Дата відповіді: 31 січня 2024 18:33
П. 3.1.1 ТС А01XJ.29423-420:2023 визначає, що Зразки-еталони на БМ затверджуються за результатами військових (дослідних) випробувань в підрозділах Збройних Сил України, що підтверджується позитивними висновками визначеними в Акті заключних випробувань або предмети, які знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО, що підтверджується документами про присвоєння номенклатурного номеру НАТО відповідній моделі предмета, відповідають вимогам цієї ТС Міноборони. Просимо повідомити, якими саме документами компанія нерезидент має підтвердити, що їх виріб знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО та відповідає вашій ТС !?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що питання підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації МОУ визначено наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм та наказу Міністерства оборони України №344 від 02.11.2021 року. Згідно зазначених нормативно-правових актів відповідальним органом за підтвердження відповідності товару є Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. У випадку, якщо виріб знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО, необхідно надати підтвердження від збройних сил такої країни безпосередньо до уповноваженого органу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-25-007929-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 25 січня 2024 14:05
closing
Is it so necessary to close at 6 a.m. instead of 6 p.m?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 11:41
Thank you for your question!
Completion of the proposal submission period before the start of the working day allows for their review during the working day.
Номер вимоги: UA-2024-01-25-007929-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: UAB Velmet International , Код ЄДРПОУ:306284514
Дата подання: 30 січня 2024 19:01
Штучне обмеження конкуренції та зрив постачання
У зв’язку з встановленими вами дискримінаційними вимогам, які обмежують конкуренцію, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та прямо суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до вас з наступним.
Згідно додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник переможець у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір повинен надати Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Дана вимога обмежує можливість прийняття участі у даній закупівлі компанія нерезидентам. По-перше, ТС А01XJ.29423-420:2023 визначає, що зразки-еталони затверджуються за результатами військових (дослідних) випробувань в Збройних Силах України. По-друге для отримання Акту необхідно провести значний обсяг випробувань бронежилету в частині його захисних характеристик, не балістичних випробувань та матеріалів з яких він виготовлений. Зауважуємо, що компанія нерезидент для вивезення бронежилетів з своєї країни, навіть з метою проведення випробувань на території України має отримати відповідний дозвіл, отримання якого вимагає певного проміжку часу.
Отже сукупність наведених вище обставин, а саме: оформлення документів на вивезення бронежилетів, проведення військових дослідних випробувань, проведення лабораторних випробувань та малий проміжок часу обмежує можливість компанії нерезидента отримати Акт та, відповідно, прийняти участь у даній закупівлі.
З аналізу вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що замовник має право вимагати від учасника у складі пропозиції протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Стаття 23 вказаного Закону визначає, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Однак, для підтвердження відповідності предмету закупівлі ви вимагаєте документ який взагалі не передбачений законодавством, яке регулює питання державних закупівель, та який видається органом, посадові особи якого не є компетентними та акредитованими на проведення оцінки відповідності товару, а лише на власний розсуд допускають до постачання необхідних їм учасників.
У закупівлі № UA-2024-01-19-003599-a нами повідомлялось про необхідність збільшення кількості лотів з метою зменшення обсягів постачання у визначені вами стислі терміни, розширення кола учасників та забезпечення потреб Міністерства оборони України у засобах індивідуального захисту. Наша вимога була проігнорована, внаслідок чого, у даній закупівлі прийняв участь лише один учасник і лише по двом лотам.
Тобто, внаслідок ваших дій, ігнорування наших вимог, штучне створення дискримінаційних умов закупівлі, склалась ситуація, за якої Збройні Сили України під час війни недоотримають 60 тис. бронежилетів.
Таким чином, ваша Агенція та підхід до проведення закупівель, не чим не відрізняється від попереднього структурного підрозділу МОУ який проводив аналогічні закупівлі, й так само штучно обмежував конкуренцію та створював усі умови щодо недопущення до постачання не бажаних учасників. Враховуючи інформацію розміщену на веб-порталі «ПРОЗОРРО», внаслідок їхніх дій Збройні Сили України недоотримали більше половини необхідного обсягу бронежилетів, а внаслідок ваших аналогічних дій, вже склалась та сама ситуація !

Враховуючи вищевикладене, просимо
1. Виключити з тендерної документації вимогу щодо надання акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил.
2. З метою можливого уникнення зриву даної закупівлі, розбити дану кількість на лоти з обсягами постачання по 2 тис. у кожному лоті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2024 18:38
Шановний учасник! Повідомляємо Вас, що питання підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації МОУ визначено наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм та наказом Міністерства оборони України №344 від 02.11.2021 року. Згідно зазначених нормативно-правових актів відповідальним органом за підтвердження відповідності товару є Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Звертаємо Вашу на те, що замовник не вимагає надання акту підтвердження відповідності від учасників процедури, а лише від переможця закупівлі. Водночас учасник не обмежений в часі щодо звернення до уповноваженого органу з метою отримання акту відповідності, такий акт буде чинним на весь термін дії технічної специфікації МОУ. Закупівлі зазначеного предмету закупівлі відбуваються регулярно і тому рекомендуємо не очікувати оголошення процедури для звернення до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Зважаючи на вище викладене у замовника відсутні підстави задовільнити Вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MASADA ARMOUR SOY LTD 373 998 700,00
UAH
334 677 888,00
UAH
Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 370 700 000,00
UAH
344 078 000,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 417 800 000,00
UAH
417 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 лютого 2024 00:06
Missing document 2
09 лютого 2024 00:06
Missing document
05 лютого 2024 00:42
515647113.pdf
05 лютого 2024 00:42
AP.pdf
05 лютого 2024 00:42
Document CS 05-02-2024 (1).pdf
05 лютого 2024 00:42
Masada armor soy.pdf
05 лютого 2024 00:42
Masada.pdf
05 лютого 2024 00:42
iso 9001 (1).pdf
05 лютого 2024 00:42
u.d.l.pdf

Публічні документи

16 лютого 2024 16:30
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:27
Довідка_темп.pdf
16 лютого 2024 16:27
Довідка_підписант.pdf
16 лютого 2024 16:27
Довідка_директор.pdf
16 лютого 2024 16:23
Лист ТОВ НВП ТЕМП-3000.pdf
16 лютого 2024 16:23
Довідка (16).zip
16 лютого 2024 16:23
Довідка (14).zip
16 лютого 2024 16:23
Довідка (13).zip
16 лютого 2024 16:23
відповідність тс.pdf
16 лютого 2024 16:23
file (3).pdf
16 лютого 2024 16:23
11_анкета_бм.pdf
03 лютого 2024 22:55
Електронний підпис
03 лютого 2024 22:55
Електронний підпис
03 лютого 2024 22:45
Електронний підпис
03 лютого 2024 22:45
Електронний підпис
03 лютого 2024 22:35
Електронний підпис
03 лютого 2024 22:35
Електронний підпис
03 лютого 2024 22:35
02_гарантійний лист_2.pdf.p7s
03 лютого 2024 22:35
02_гарантійний лист_2.pdf
02 лютого 2024 23:19
Електронний підпис
02 лютого 2024 23:19
Електронний підпис
02 лютого 2024 23:16
06 досвід.pdf
02 лютого 2024 23:16
S0100114 Ф1. Баланс 9 міс 2023.pdf
02 лютого 2024 23:16
Податкова.pdf
02 лютого 2024 23:16
Матвійчук_довідка.pdf
02 лютого 2024 23:16
01 копія ліцензії.pdf
02 лютого 2024 23:16
Лист відгук_ТЕМП_копія.pdf
02 лютого 2024 23:16
Темп_довідка.pdf
02 лютого 2024 23:16
03 пдв.pdf
02 лютого 2024 23:16
Євтушенко _довідка.pdf
02 лютого 2024 23:16
11_анкета_бм.pdf
02 лютого 2024 23:16
Лист відгук_ТЕМП.pdf
02 лютого 2024 23:16
Євтушенко_довідка.zip
02 лютого 2024 23:16
Довідка _матвійчук.zip
02 лютого 2024 23:16
02_гарантійний лист.pdf
02 лютого 2024 23:16
02 витяг єдр.pdf
02 лютого 2024 23:16
05.6 Рішення учасника.pdf
02 лютого 2024 23:16
08 лист гарантія_дод 6.pdf
02 лютого 2024 23:16
Довідка _темп.zip
02 лютого 2024 23:16
04 довіреність.pdf
02 лютого 2024 23:16
10_цінова пропозиція_бм.pdf
02 лютого 2024 23:16
05.1 Наказ 42.pdf

Конфіденційні документи

03 лютого 2024 22:47
Лист відгук_ТЕМП_копія.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Національною гвардією України

03 лютого 2024 22:47
Лист відгук_ТЕМП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Національною гвардією України

03 лютого 2024 22:44
НГУ ДУ № 2СО до Держконтракту № 1СО від 26.07.2022 (1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Національною гвардією України

03 лютого 2024 22:44
НГУ Держконтракт № 1СО від 26.07.2022 (1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Національною гвардією України

03 лютого 2024 22:44
Видаткові накладні НГУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Національною гвардією України

Публічні документи

04 лютого 2024 16:24
Електронний підпис
04 лютого 2024 16:19
1.1. Довідка ліцензія.pdf
04 лютого 2024 16:19
1.1. Довідка ліцензія.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
11. Лист-гарантія.pdf
04 лютого 2024 16:19
11. Лист-гарантія.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
13. Анкета.pdf
04 лютого 2024 16:19
13. Анкета.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
15.1. Довідка.pdf
04 лютого 2024 16:19
15.2. Довідка.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
16.1. Довідка.pdf
04 лютого 2024 16:19
16.2. Довідка.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
18. Довідка Мінюст.pdf
04 лютого 2024 16:19
2. Витяг з ЄДР УКРТАК.ЮА.pdf
04 лютого 2024 16:19
3. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 лютого 2024 16:19
4.2. Наказ на директора.pdf
04 лютого 2024 16:19
4.4. Протокол правочин.PDF
04 лютого 2024 16:19
6. Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2024 16:19
6. Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
8.1. Довідка досвід.pdf
04 лютого 2024 16:19
8.1. Довідка досвід.pdf.p7s
04 лютого 2024 16:19
8.5. Видаткові накладні.PDF
04 лютого 2024 16:19
9.2. Звітність за 2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MASADA ARMOUR SOY LTD

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
MASADA ARMOUR SOY LTD
#515647113
Відхилено 334 677 888,00
UAH
13 лютого 2024 14:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2024 17:55
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
Переможець 344 078 000,00
UAH
13 лютого 2024 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

В складі пропозиції Учасником ТОВ «Масада Армор Сой» НЕ НАДАНО : 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). В разі не надання документу, що вимагався Замовником, Учасник повинен надати довідку-роз’яснення з причиною ненадання із відповідним посиланням на законодавство 2. Інформацію щодо Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* та Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). 3. Також Учасником ТОВ «Масада Армор Сой» надано сканований лист Лист-згода на обробку персональних даних БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ унікального номеру закупівлі щодо якого надається лист-згода. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ учаснику необхідно надати: 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). В разі не надання документу, що вимагався Замовником, Учасник повинен надати довідку-роз’яснення з причиною ненадання із відповідним посиланням на законодавство. 2. Інформацію щодо Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* та Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно до ДОДАТКУ № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3 Сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі із ЗАЗНАЧЕННЯМ унікального номеру закупівлі.

Документи

13 лютого 2024 14:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2024 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
344 078 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 10:40
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 14:26
ДУ 1 від 29.03.2024 до Дог № 32 02-24-РМ від 23.02.2024.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 11:46
Електронний підпис укладений
26 лютого 2024 11:46
Договір № 32 02-24-РМ від 23.02.2024, ТОВ ТЕМП 3000, Бронежилети.pdf укладений
26 лютого 2024 09:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)  10000 комплект 34 407,80
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 32/02-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)  10000 комплект 34 407,80
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2024 — 01 травня 2024
Сума оплати за договором: 344 078 000,00
UAH