Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 956 161,60 UAH
UA-2024-01-25-005654-a facef0289c514963892d942245c47434
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2024 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2024 11:40
Очікувана вартість: 8 956 161,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 січня 2024 11:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-19-000072 ● a55e20d5e4e048f2963601943f360fc9
  • Статус: завершено ● Дата: 19 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
19.04.2024 № 37-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 37-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-25-005654-a, 25.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 16:13:13

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 956 161,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-25-005654-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 16:58:47

Відповідь на запит

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 25.01.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).

Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-05-14 15:34:19

Слава Україні! Разом до Перемоги!

Слава Україні! Разом до Перемоги!

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ДОМПРОМБУД 8 810 015,40
UAH з ПДВ
8 810 015,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2024 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2024 13:30
Довідка корупція ЮО
14 лютого 2024 13:30
Витяг МВС
09 лютого 2024 15:18
Електронний підпис
09 лютого 2024 15:16
003_Манукян Арташес
09 лютого 2024 15:16
002_Договірна ціна
09 лютого 2024 15:16
001_Декларація_05_02_2024
09 лютого 2024 15:14
Електронний підпис
09 лютого 2024 15:11
001_Декларація_05_02_2024
09 лютого 2024 15:11
002_Договірна ціна
09 лютого 2024 15:11
003_Манукян Арташес
04 лютого 2024 09:05
Електронний підпис
04 лютого 2024 09:03
Розрахунок 3.pdf
04 лютого 2024 09:03
Розрахунок 2.pdf
04 лютого 2024 09:03
Розрахунок 1.pdf
04 лютого 2024 09:03
Пояснювальна записка.pdf
04 лютого 2024 09:03
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2024 09:03
12 (2).imd
04 лютого 2024 09:03
Договір 419 19_10_2023.pdf
02 лютого 2024 22:29
структура власності.pdf
02 лютого 2024 22:29
статут.pdf
02 лютого 2024 22:29
Розрахунок показників.pdf
02 лютого 2024 22:29
рішення про створення.pdf
02 лютого 2024 22:29
опис.pdf
02 лютого 2024 22:29
Лист Дод_5.pdf
02 лютого 2024 22:29
Договір 258_22 16_11_22.pdf
02 лютого 2024 22:29
Договір 226 17_10_22.pdf
02 лютого 2024 22:29
Договір 01_03_23 01_03_2023.pdf
02 лютого 2024 22:29
довідка про КБВ.pdf
02 лютого 2024 22:29
Гарантійний лист.pdf
02 лютого 2024 22:29
Виписка.pdf
02 лютого 2024 22:29
Акт відвідування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОМПРОМБУД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДОМПРОМБУД
#44579922
Переможець 8 810 015,40
UAH з ПДВ
12 лютого 2024 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2024 17:33

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОМПРОМБУД» в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2024-01-25-005654-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось Тендерною документацією. 1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМПРОМБУД» надав копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки такі, як роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; верхолазні роботи та промисловий альпінізм; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. Проте, невідповідність полягає у тому, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутні копія чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, що не відповідає вимогам, встановленим в п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації. З метою виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель ТОВ «ДОМПРОМБУД» повинен надати сканкопію з оригіналу або належним чином завірену копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, виданого на учасника процедури закупівлі, або сканкопію з оригіналу або належним чином завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, виданої на учасника процедури закупівлі. 2. Вимогами Тендерної документації встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію(ій) такого(их) договору(ів) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни), якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), додаткових угод відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» було надано зокрема сканкопію договору підряду № 419 від 19.10.2023 (далі – Договір). У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), було виявлено невідповідність, яка полягає у тому, що у такому документі як договірна ціна назва об’єкта будівництва і вартість будівництва не відповідають назві об’єкта будівництва і вартості будівництва, що наведені у Договорі. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме: надати копію договірної ціни до договору підряду № 419 від 19.10.2023. 3. Вимогами Тендерної документації (підпунктом 1.2. пункту 1. Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) (для штатних працівників); трудових договорів, контрактів або інших документів, передбачених чинним законодавством України (для найманих працівників, які будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю); або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (Форма 1 до пункту 1 кваліфікаційні критерії додатка 1 до Тендерної документації). Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» надано Довідку від 31.01.2024 № 31/01 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка). У Довідку включена інформація про таких робітників, як монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації Манукян Арташес – штатний працівник, та лицювальник-плиточник Паламарчук Віталій Вікторович. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» надано сканкопії наказу від 29.01.2024 № 7-К про прийняття на роботу Манукяна Арташеса на посаду монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації та Трудового договору від 29.01.2024 № 7-К, а також наказу № 9-К від 29.01.2024 про переведення на посаду Паламарчука Віталія Вікторовича, Трудового договору від 24.03.2023 № 1-К та Додаткової угоди про внесення змін до Трудового договору № 1-К від 24.03.2023. У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), було виявлено невідповідності, а саме відсутність серед поданих документів копії сторінки 2 Трудового договору від 29.01.2024 № 7-К та наведення ПІБ, паспортних даних та адреси працівника Пожарка Руслана Валентиновича замість ПІБ, паспортних даних та адреси працівника Паламарчука Віталія Вікторовича у Додатковій угоді про внесення змін до Трудового договору № 1-К від 24.03.2023. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника процедури закупівлі або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), просимо надати документ(и) або інформацію для виправлення виявлених невідповідностей. 4. Вимогами Тендерної документації, а саме підпунктом 6.4. пункту 6 розділу III. Тендерної документації «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист (на фірмовому бланку учасника) про те, що він гарантує виконати всі види робіт відповідно до Технічного завдання, наведеного у Додатку 5 до Тендерної документації, положень Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) з дотриманням вимог до організації будівельного виробництва, охорони праці та промислової безпеки під час виконання будівельних робіт. Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» надано Гарантійний лист № 01/02 від 01.02.2024 (далі – Гарантійний лист), яким ТОВ «ДОМПРОМБУД» гарантує виконати всі види робіт відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених у Додатку 5 до Тендерної документації, умов Договору підряду (Додаток 4 до Тендерної документації). Проте у Гарантійному листі не зазначено інформації щодо дотримання вимог до організації будівельного виробництва, охорони праці та промислової безпеки під час виконання будівельних робіт З метою виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель ТОВ «ДОМПРОМБУД» повинен надати гарантійний лист (на фірмовому бланку учасника) про те, що він гарантує виконати всі види робіт відповідно до Технічного завдання, наведеного у Додатку 5 до Тендерної документації, положень Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) з дотриманням вимог до організації будівельного виробництва, охорони праці та промислової безпеки під час виконання будівельних робіт.

Документи

12 лютого 2024 16:02
Довідка НАЗК
12 лютого 2024 16:02
Електронний підпис
12 лютого 2024 16:00
Протокол_розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2024 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОМПРОМБУД
#44579922
8 810 015,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2024 16:02
Довідка НАЗК
12 лютого 2024 16:02
Електронний підпис
12 лютого 2024 16:00
Протокол_розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2024 12:24
Дод_угода_3_від_11_12_2024.pdf зміни до договору
12 грудня 2024 12:22
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2024 16:44
Дод_угода_№_2_від 17_10_2024.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 16:39
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 11:09
Дод_угода_1_від_27_02_2024.pdf зміни до договору
01 березня 2024 11:07
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 10:56
Договір_10_від_27_02_2024.pdf укладений
01 березня 2024 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1., 1.1., додатків № 1, 2, 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення ціни Договору у зв'язку з перерахунком ціни в бік зменшення ціни ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі відповідно до дод.угоди № 1 від 27.02.2024. Уточнення договірної ціни (додаток № 1 до Договору) у зв'язку з уточненням проектних рішень за умови, що таке уточнення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі відповідно до дод. угоди № 2 від 17.10.2024
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. Договору у зв'язку з уточненням суми ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML