Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг комунальної власності Конотопської міської територіальної громади) (Поточний середній ремонт дороги по вул.Успенсько-Троїцькій в м.Конотоп Конотопської міської територіальної громади))
Очікувана вартість
8 138 747,00 UAH
UA-2024-01-24-013787-a ● 26f68e1e36dd4ad788093ee55c2b6963
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23045927 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Луцик +380679312654, +380544725158 ugkg_kon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 8 138 747,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 693,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг комунальної власності Конотопської міської територіальної громади) (Поточний середній ремонт дороги по вул.Успенсько-Троїцькій в м.Конотоп Конотопської міської територіальної громади))
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп Конотопської міської територіальної громади, вул.Успенсько-Троїцька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується здійснити оплату за послуги не пізніше 30 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 15:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
24 січня 2024 15:56 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо технічної специфікації
Дата подання: 29 січня 2024 21:33
Дата відповіді: 01 лютого 2024 15:24
Шановний, Замовник, просимо Вас уточнити:
1. Весь комплекс робіт, який зазначено в Додатку 4 до тендерної документації в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ, виконується на одній ділянці площею 5148м2 чи окремими?
2. Просимо уточнити конструктив дорожнього полотна, що підлягає ремонту, а саме 5148м2. Оскільки в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ незрозуміло зазначено послідовність робіт, а саме:
вид послуг - улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетонних сумішей, товщиною 20мм 5148м2 іде після
вид послуг - улаштування одиничної поверхневої обробки із застосуванням бітуму та щебеню.
Просимо уточнити, це таке проектне рішення чи види послуг ідуть у зворотній послідовності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Весь комплекс послуг виконується на одній ділянці дороги послідовно згідно проектного рішення відповідно до технологічних процесів.
Питання щодо поверхневої обробки
Дата подання: 29 січня 2024 22:41
Дата відповіді: 01 лютого 2024 15:24
Шановний Замовник, просимо пояснити щодо шару конструктиву "улаштування одиничної поверхневої обробки із застосуванням бітуму та щебеню".
Згідно технічного завдання, потрібно виконати комплекс таких робіт, як:
-знімання асфальтобетонних покриттів;
-улаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші;
-улаштування асфальтобетонного покриття, товщиною 5см;
-улаштування одиничної поверхневої обробки із застосуванням бітуму та щебеню;
і останній шар - це улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетонних сумішей, товщиною 20мм.
Просимо дати роз’яснення щодо 2 пунктів:
1. Улаштування одиничної поверхневої обробки із застосуванням бітуму та щебеню, який застосовується поверх існуючого асфальтобетонного шару - це верхній шар покриття, згідно проекту? Чи це SAMI - шар, який поглинає напруження, оскільки згідно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, після шару поверхневої обробки іде шар тонкошарового покриття з асфальтобетонних сумішей товщиною 20мм?
2. Чи шар тонкошарового покриття з асфальтобетонних сумішей товщиною 20мм укладається окремою ділянкою на вул.Успенсько-Троїцька?
Просимо надати роз’яснення, бо такі види робіт або неточно викладені в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ, або суперечать нормам проектування ремонту автомобільних доріг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Улаштування одиничної поверхневої обробки із застосуванням бітуму та щебеню, який застосовується поверх існуючого асфальтобетонного шару – це шар, який поглинає напруження. Після якого іде улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетонних сумішей за товщини шару 20 мм.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2024 22:58
Дата відповіді: 01 лютого 2024 15:24
Дозвольте звернутися з таким питанням.
Вивчивши Технічне завдання, ми прийшли висновку, що верхня відмітка відремонтованої ділянки планується бути вищою за існуюче дорожнє полотно, приблизно на 75мм, оскільки, відповідно до технічного завдання ми маємо такі конструктивні шари з приблизною товщиною (в допустимих межах відхилення)
1. Фрезерування існуючого покриття, товшиною 50мм і виправлення профілю без додавання нового матеріалу ( з урахуванням того, що полотно не суцільне, а з вибоїнами і товщина шару після ущільнення буде меншою) -10мм (приблизно)
2. Улаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші 122,3тн на площу 5148м2 (приблизно +10мм)
3. Улаштування покриття із асфальтобетонної суміші товщиною 5см (+50мм)
4. Улаштування одиничної поверхневої обробки із застосуванням бітуму і щебеню (+5мм)
5. Улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетонних сумішей, товщиною 20мм (+20мм)
Яким чином передбачено проектом стикування з існуючим дорожнім покриттям, враховуючи такий суттєвий перепад в товщині відфрезерованого покриття і улаштування нового?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Існує технічна можливість виконання з’єднання нового дорожнього покриття з існуючим за допомогою спеціальних технічних засобів.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 09:29 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 13 лютого 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг в тому конструктиві, що зазначений в Технічній специфікації (Додаток №4 до тендерної документації) |
Документи:
02 лютого 2024 09:29
|
Електронний підпис |
02 лютого 2024 09:24
|
Протокол.pdf |