Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрогенератор дизельний
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-01-24-012549-a 96072e34a18b4258a6dcfc6848daff60
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антон Володимирович

380503028663 tender025@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Антон Володимирович
380503028663
tender025@ukroboronprom.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2024 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 29 лютого 2024 13:58
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Електрогенератор дизельний з номінальною електричною потужністю 500кВт (вихідна напруга 380В при частоті 50Hz)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024  —  01 травня 2024
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета конкурсу
Дата подання: 25 січня 2024 12:12
Дата відповіді: 29 січня 2024 10:08
Шановний замовник поясніть, в технічних вимогах до предмету закупівлі вказано , що Інтерфейс панелі управління має бути українською мовою. Чи є ця вимога обов'язковою, і чи допускається до розгляду генератор з інтерфейсом на іншій мові?
Відповідь: Згідно п. №8, Статті №27 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, панель управління генератором може не мати користувацького інтерфейсу державною мовою в разі наявності користувацького інтерфейсу англійською мовою.”
А також згідно п. №1, Статті №31 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” інформуємо, що технічна та проектна документація, у тому числі інструкція з експлуатації, повинна бути державною мовою.
стосовно договору
Дата подання: 25 січня 2024 12:25
Дата відповіді: 25 січня 2024 12:30
Доброго дня, шановний замовник. Договір містить : 9.2. Строк дії цього Договору починає у момент, визначений у п. 7.1 цього Договору, та закінчується 31.12.2023 року. Прошу виправити помилку. Дякую
Відповідь: Дякую за зауваження. Виправлено.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки.
Дата подання: 29 січня 2024 11:58
Дата відповіді: 31 січня 2024 15:55
У зв’язку з введенням в дію Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06 вересня 2022 року № 2573-IX та втратою чинності Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», скасовано вимогу щодо підготовки та видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, що ввозиться з-за кордону та вводиться в обіг або розповсюджується в Україні. В той же час, згідно з пункт 11, стаття 26 цього Закону України «Про державні закупівлі», «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Таким чином, просимо підтвердити право Учасника на декларування відповідності об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, встановленими законодавчими та нормативними актами України на підставі сертифікатів відповідності заводу-виробника, що цілком підтверджують відповідність товару та стандартів, які встановлюють вимоги до даного типу нехарчової продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виключено вимогу на отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки. Зміни будуть внесені до конкурсної документації.
Предмет закупівлі- стосовно договору.
Дата подання: 29 січня 2024 13:24
Дата відповіді: 31 січня 2024 15:01
Шановний замовник, прохання надати відповіді на наступні питання: 1) У технічному завданні до тендерної документації вказана наявність АВР. АВР має бути під потужність генератора або під потужність мережі (вказати максимальний допустимий струм)? 2) У технічному завданні вказана вимога щодо шеф-монтажу, а у договорі п 5.2 - монтаж. Прохання конкретизувати перелік робіт, який вимагається замовником, та внести відповідні зміни до п.5.2. договору. 3) Згідно п. 5.6. договору вказані відшкодування за понесені збитки - прохання конкретизувати, які саме мають бути відшкодовані збитки Покупцем у відсотковому співвідношенні до суми договору. «Наприклад 0,1% від суми товару за кожен день прострочення». 4) Згідно п.7.1 до договору форс-мажорні обставини є пункт «військові дії». При цьому термін виконання зобов'язань за договором відтерміновується пропорційно часу дії цих обставин. У зв’язку із ситуацією в країні пропоную прибрати «військові дії» з переліку форс-мажорних обставин. Інше залишити без змін. 5) Проект договору більше схожий на проект договору виконання робіт, аніж поставки Товару. "2.3. Покупець зобов’язаний: приймати від Виконавця результати надання послуг шляхом підписання Акту виконаних робіт, та оплатити їх у розмірі та у строк, що передбачені цим Договором;" "ОПЛАТА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ЇХ ПРИЙМАННЯ" та ін. Прохання внести відповідні зміни до договору. 6) Чи є можливість погоджувати умови договору із Покупцем через додаткову угоду, у разі признання нас переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) АВР має бути під максимальну потужність генератора.
2) У проекті договору п. 5.2. змінено на “шеф-монтаж”.
Перелік робіт, який вимагається від замовника згідно шеф-монтажа прописано у технічному завданні п.4.:
-тестування дизельного електрогенератора в сервісному центрі постачальника;
-програмування дизельного електрогенератора згідно потреб замовника;
-тестування дизельного електрогенератора на холостому ходу і під навантаженням на об'єкті.
3) У проекті договору купівлі-продажу у пункті 5.6 говориться про гарантійний ремонт пов'язаний з усуненням недоліків та/або поломок Товару для забезпечення використання його за призначенням у відповідності до технічних характеристик.
4) Додано до проекту договору п.7:
Сторони усвідомлюють, що даний договір укладається під час дії в Україні правового режиму воєнного стану, а тому сам факт дії воєнного стану в Україні не буде вважатись обставинами непереборної сили (форс/мажорними обставинами)/істотною зміною обставин, крім випадків настання подій/обставин, які унеможливлюють виконання стороною зобов’язання за договором.
5) Додано до проекту договору у п.2.3.:
Поставка товару здійснюється з наступними товаросупровідними документами:
-рахунок-фактура;
-видаткова накладна;
-паспорт виробника.
6) Істотні умови Договору про Закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зазначених у розділі №6 пункту №5 конкурсної документації.
Зміни будуть внесені до конкурсної документації.
Висновок експертизи на відповідність вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, згідно зі ст. 21 ЗУ Про охорону праці. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки.
Дата подання: 30 січня 2024 09:37
Дата відповіді: 31 січня 2024 15:58
Отже, отримавши відповідь на вимогу щодо Висновків, учасники які пропонують товар виробництва Україна, які пройшли усі випробуваня згідно ТУ та декларацій відповідності, мають право надати замість "Висновок експертизи на відповідність вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, згідно зі ст. 21 ЗУ Про охорону праці. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки" - Декларації відповідності «Технічний регламент безпеки машин», «Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання» Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чи правильно ми зрозуміли дану відповідь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виключено вимогу на отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки.
Стосовно відповідності устаткування, яке виробляється на території України та її відповідності Технічним регламентам – відповідність вказується в паспорті на устаткування, машину чи обладнання.
За додатковою інформацією виробник може звернутись до експертних організацій для отримання декларацій відповідності технічним регламентам.
Зміни будуть внесені до конкурсної документації.
Надання документів згідно додатку 1 - ІІ частина
Дата подання: 30 січня 2024 10:21
Дата відповіді: 30 січня 2024 16:02
Наголошуємо, що прозорро та система єтп не дозволяє завантужвати документи після закінчення прийому пропозиції , документи можливо завантажити в період подання пропозиції та/або в період визнання переможцем учасника, тому вимога надання документів згідно додатку 1 - ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»)* - Не є реалізованю, тому просимо прибрати або дозволити надаття таких документів під час періоду прийому пропозиції. Ящко ж ні, то дана вимога призведе до штучного відхилення учасників та спотворення закупівлі як таку. Також наголошуємо, що надання документів поза межами прозорро - Заборонено!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, що вимагаються у ІІ частині Додатку 1 Конкурсної документації можливо завантажити в період подання пропозиції. На етапі "Кваліфікація переможця" у спрощеній закупівлі учасник МАЄ технічну можливість прикріплювати файли до своєї пропозиції після надходження повідомлення про усунення невідповідностей (більше стосується оновленої відповідно до результатів аукціону конкурсно-цінової пропозиції)
шеф-монтаж
Дата подання: 30 січня 2024 10:34
Дата відповіді: 31 січня 2024 15:36
Просимо зазначити конкретний перелік робіт та перелік матеріалів їх кількість ( чи потрібно проводити кабель, якщо так, то скільки метрів. Як повинен встановлюватись генератор (на плиті, чи на причепі і тд) стосовно шеф-монтажу для правильно розрахунку цінової пропозиції . Також не зазначена адреса поставки та проведення робіт, просимо зазначити хочаб область, дана умова дуже важлива за для прорахунку вартості даних робіт та закладання їх у цінову пропозицію закупівлі..Просимо внести ясність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік робіт який вимагається від замовника згідно шеф-монтажа прописано у технічному завдані п.4:
- тестування дизельного електрогенератора в сервісному центрі постачальника;
- програмування дизельного електрогенератора згідно потреб замовника;
- тестування дизельного електрогенератора на холостому ходу і під навантаженням на об'єкті.
Також, дизель електрогенератор, згідно технічному завданню, повинен бути доставлений, перевірений на справність за кошти та силами переможця торгів.
Місце постачання зазначене у розділі 1 пункт 6 конкурсної документації
період гарантійного обслуговування
Дата подання: 31 січня 2024 10:13
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:46
Шановний замовнику, просимо надати пояснення, що мається на увазі вимога "У період гарантійного обслуговування доставка в сервісний центр офіційного представника виробника з місця експлуатації та зворотна доставка за рахунок виробника/постачальника, або ремонт (обслуговування) на місціексплуатації." Учаснику потрібно робити тех. осблуговування (заміна масел,фільтрів) чи мається наувізі у разі поломки чи якихось дифектів у роботі, надайте буль ласка роз'яснення даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічного завдання, у період гарантійного обслуговування, який становить не менше 2-х років з дня введення в експлуатацію або 1000 мотогодин напрацювання, потенційному переможцю необхідно робити тех. обслуговування та/або усунення поломок (дефектів) за власний кошт. У разі неможливості проведення вищевказаних робіт на території Покупця, транспортування дизельного електрогенератора виконується також за рахунок Продавця.
ПВР - проект виконання робіт
Дата подання: 31 січня 2024 10:21
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:45
Шановний Замовнику. Підкажіть хто оформлює ПВР - проект виконання робіт, який враховує конкретні заходи безпеки, інструменти й засоби виробництва, які будуть застосовувати на всіх етапах виконання робіт. План з охорони праці (План з ОП)/будівельного майданчика (ПБМ), підготовлений до погодження з відповідними фахівцями Замовника із зазначенням заходів щодо безпечного проведення робіт згідно з чинним законодавством України за кожним видом виконуваних робіт. Учасник чи Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічного завдання, у період гарантійного обслуговування, який становить не менше 2-х років з дня введення в експлуатацію або 1000 мотогодин напрацювання, потенційному переможцю необхідно робити тех. обслуговування та/або усунення поломок (дефектів) за власний кошт. У разі неможливості проведення вищевказаних робіт на території Покупця, транспортування дизельного електрогенератора виконується також за рахунок Продавця.
фундамент
Дата подання: 31 січня 2024 10:24
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:44
Підкажіть хто готує фундамет? Замовник чи учасник? Якщо учасник просимо внести зміни у тех вимоги, та розширити інф відсносно робіт які повинен робити учасник, адже початкова вартість закупівлі мабудь не передбачає дані роботи та узгодження проекту робіт у держ утсанові..
Відповідь: Перелік робіт який вимагається від Продавця згідно шеф-монтажа прописано у технічному завдані п.4:
- тестування дизельного електрогенератора в сервісному центрі постачальника;
- програмування дизельного електрогенератора згідно потреб замовника;
- тестування дизельного електрогенератора на холостому ходу і під навантаженням на об'єкті.
Технічне завдання не включає в себе проектування та заливання фундаменту.
Умови оплати
Дата подання: 31 січня 2024 15:28
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:06
Шановний Замовнику, в умовах оплати та поставки є розбіжності: Поставка Товару здійснюється у період до 20 календарних днів після укладання Договору, а оплата - 100% протягом 30 робочих днів з дати виставлення рахунку. Натомість просимо зазначити : Поставка Товару здійснюється у період до 20 календарних днів з дати здійснення 100% передплати.
Відповідь: Зміни будуть внесені до конкурсної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 01 лютого 2024 12:11
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:50
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, згідно технічного завдання у Вас вказано: -програмування дизельного електрогенератора згідно потреб замовника. Прохання вказати які у Вас потреби для програмування дизельного електрогенератора? Можливо у Вас є вимоги для програмування панелі керування?
Відповідь: Необхідність додаткового програмування буде визначена після розгляду окремої моделі дизельного електрогенератора, який буде запропоновано переможцем конкурсу. Попередньо панель керування має забезпечувати інформацією про надійний захист електрогенератора від перевантажень, та захищати під’єднаних до електрогенератора споживачів, від таких неприємностей як, стрибки напруги, струму, частоти. А також містити інформацію з показниками про поточний стан роботи устаткування та можливих аварійних ситуацій.
Термін подачі тендерної пропозиції
Дата подання: 15 лютого 2024 11:03
Дата відповіді: 15 лютого 2024 13:38
Шановний замовник. Поясніть з яких причин постійно продовжується термін прийому тендерної пропозиції? Хіба на це є підстави?
Відповідь: У зв`язку з великою кількістю запитань і звернень в КД вносяться зміни, що можливо тільки на стадії "Період уточнень". Оновлену КД буде додано орієнтовно 19.02.2022
Терміни прийому тендерної пропозиції
Дата подання: 15 лютого 2024 13:48
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:07
У вас останне питання було на майданчику 01.02.2024, сьогодні 15.02.2024. На всі питання ви відповіли на майданчику. Згідно закону про публичні закупівлі всі інші питання не мають відношення до цієї закупівлі. Ви або відмініть закупівлю, або дотримуйтесь чинних правил.
Відповідь: Уважно читайте КД.
Підприємство, що проводить закупівлю, не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо конкурсної документації на електронну адресу tender025@ukroboronprom.com
Стосовно предмету договору
Дата подання: 24 лютого 2024 10:07
Дата відповіді: 26 лютого 2024 10:20
Добрий день! Шановний Замовник чи можливо у договорі конкретизувати штрафні санцкції, а саме: Продавець зобов’язується відшкодувати витрати (збитки) Покупця, пов’язані з простоєм Товару через настання гарантійного випадку. До таких витрат (збитків) відносяться - витрати на оплату праці працівників, пов’язану з простоєм виробництва, через несправність Товару. Прохання прописати штрафні санкції у відсотковому співвідношенні. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Штрафні санкції у відсотковому співвідношенні вказані у п.6.3
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-24-012549-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ КОМПРЕССОРЕН", Код ЄДРПОУ:40290879
Дата подання: 25 січня 2024 14:08
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета конкурсу
В технічних вимогах до предмету закупівлі вказано перелік документів, які повинні бути надані при постачанні товару, а саме -
- Висновок експертизи на відповідність вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, згідно зі ст. 21 ЗУ Про охорону праці.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки.
Яке відношення мають ці два висновки до предмету закупівлі?
Предмет закупівлі, а саме електрогенератор дизельний, за вашими технічними вимогами має поставлятись замовнику разом із сертифікатом відповідності про тещо він відповідає вимогам ДСТУ, в яких описано всі стандарти яким має відповідати той чи інший виріб. Вважаємо вимогу про надання Висновку експертизи на відповідність вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки, діскримінаційною та такою що не відповідає чинним вимогам законодавства стосовно предмету закупівлі та вимагаємо її видалити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2024 10:33
Відповідно до ст. 21 ЗУ «Про охорону праці» -
Технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Вимога, що наведена в тендері є обов’язковою для устаткування, яке придбане за кордоном.
Також нагадую, що постановою КМУ від 30.01.2013 р. № 62 затверджено «Технічний регламент безпеки машин» який установлює вимоги до машин щодо захисту життя або здоров’я людини, захисту тварин або рослин, а також майна та охорони навколишнього природного середовища, процедури оцінки відповідності машин та вимоги до їх обігу на ринку України та/або введення в експлуатацію;
постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1077 затверджено «Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання», який установлює можливість для обладнання бути наданим на ринку та/або введеним в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням.
Відповідність обладнання/устаткування або машин та механізмів визначається Декларацією відповідності Технічному Регламенту (Декларація ТР) – документ, який підтверджує, що продукція відповідає обов’язковим вимогам Технічних регламентів України.
Декларація відповідності видається на підставі доказів відповідності продукції та/або на підставі контрольних випробувань. Оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проводиться згідно Технічного регламенту модулів оцінки відповідності, затвердженим Постановою Кабінету міністрів України №95 від 13.01.2016 р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" 1 664 152,00
UAH
1 664 152,00
UAH
Документи
ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП 1 888 800,00
UAH
1 888 800,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" 2 000 000,00
UAH
1 948 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ КОМПРЕССОРЕН" 1 950 000,00
UAH
1 950 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 березня 2024 10:21
Електронний підпис
01 березня 2024 10:21
Довідка СГ.pdf.p7s
01 березня 2024 10:21
Довідка Рожелюк Д.pdf.p7s
01 березня 2024 10:21
Довідка СГ.pdf
01 березня 2024 10:21
Довідка СГ.p7s
01 березня 2024 10:21
Довідка Рожелюк Д.pdf
01 березня 2024 10:21
Довідка Рожелюк Д.p7s
28 лютого 2024 13:54
Електронний підпис
28 лютого 2024 13:54
Електронний підпис
28 лютого 2024 13:53
17 пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
19 Довідка Рожелюк Д..zip.p7s
28 лютого 2024 13:53
18 Довідка СГ.zip.p7s
28 лютого 2024 13:53
16 щодо норм.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
14 рішення.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
13 Наказ.jpg.p7s
28 лютого 2024 13:53
4 Центр Руху ТТН.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
1. Квитанція №2.pdf 2023.pdf
28 лютого 2024 13:53
3 щодо досвіду.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
1. Квитанція №2.pdf 2023.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
8 щодо МТБ.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
4 КМДА видаткова.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
5 відгук_київрада.zip.p7s
28 лютого 2024 13:53
2 щодо звітності.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
9 ДСТУ ISO 14001.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
10 щодо ліцензування.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
2 щодо звітності.pdf
28 лютого 2024 13:53
4 видаткова МАН.jpg.p7s
28 лютого 2024 13:53
9 ДСТУ ISO 9001.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
11 щодо ЦСО.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
15 додаток 3.pdf.p7s
28 лютого 2024 13:53
22 щодо локалізації.pdf.p7s
28 лютого 2024 12:20
Електронний підпис
28 лютого 2024 12:20
Електронний підпис
28 лютого 2024 12:19
17 пропозиція.pdf
28 лютого 2024 12:19
13 Наказ.jpg
28 лютого 2024 12:19
18 Довідка СГ.zip
28 лютого 2024 12:19
14 рішення.pdf
28 лютого 2024 12:19
19 Довідка Рожелюк Д..zip
28 лютого 2024 12:19
16 щодо норм.pdf
28 лютого 2024 12:19
4 видаткова МАН.jpg
28 лютого 2024 12:19
9 ДСТУ ISO 14001.pdf
28 лютого 2024 12:19
9 ДСТУ ISO 9001.pdf
28 лютого 2024 12:19
10 щодо ліцензування.pdf
28 лютого 2024 12:19
4 КМДА видаткова.pdf
28 лютого 2024 12:19
3 щодо досвіду.pdf
28 лютого 2024 12:19
4 Центр Руху ТТН.pdf
28 лютого 2024 12:19
5 відгук_київрада.zip
28 лютого 2024 12:19
8 щодо МТБ.pdf
28 лютого 2024 12:19
22 щодо локалізації.pdf
28 лютого 2024 12:19
15 додаток 3.pdf
28 лютого 2024 12:19
11 щодо ЦСО.pdf

Публічні документи

28 лютого 2024 16:29
Електронний підпис
28 лютого 2024 16:18
4. Додаток 3.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
3. Договір Додаток 4.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
CamScanner 28.02.2024 12.26.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
ERK POWER ISO 9001 (1).pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
ERK POWER ISO 9001.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
ESD-750 UK-1.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
Авторизація (1).PDF.p7s
28 лютого 2024 16:18
1.1Аналог договір 1.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
1.2 Аналог дог 2.pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
Витяг СТГ 29.11.2023 (1).pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
РЕФЕРЕНС-ЛИСТ .pdf.p7s
28 лютого 2024 16:18
Опис_до_докум..PDF.p7s
28 лютого 2024 16:18
Статут Стартрей Груп.PDF
28 лютого 2024 16:18
Опис_до_докум..PDF
28 лютого 2024 16:18
РЕФЕРЕНС-ЛИСТ .pdf
28 лютого 2024 16:17
Витяг СТГ 29.11.2023 (1).pdf
28 лютого 2024 16:17
Авторизація (1).PDF
28 лютого 2024 16:17
ESD-750 UK-1.pdf
28 лютого 2024 16:17
ERK POWER ISO 9001 (1).pdf
28 лютого 2024 16:17
ERK POWER ISO 9001.pdf
28 лютого 2024 16:17
7. Пропозиція Додаток 5.pdf
28 лютого 2024 16:17
3. Договір Додаток 4.pdf
28 лютого 2024 16:17
1.2 Аналог дог 2.pdf
28 лютого 2024 16:17
1.1Аналог договір 1.pdf
28 лютого 2024 16:17
CamScanner 28.02.2024 12.26.pdf
28 лютого 2024 16:17
4. Додаток 3.pdf

Публічні документи

27 лютого 2024 15:06
Електронний підпис
27 лютого 2024 15:06
Електронний підпис
27 лютого 2024 15:05
6 Лист згода з умовами.pdf
27 лютого 2024 15:05
2.1 Договір оренди.pdf
27 лютого 2024 15:05
11.1 Баланс 2022.pdf
27 лютого 2024 15:05
11.2 Баланс_2023.pdf
27 лютого 2024 15:05
2 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2024 17:36
Електронний підпис
28 лютого 2024 17:36
Електронний підпис
28 лютого 2024 17:36
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2024 17:36
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Лист-довідка.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2024 17:36
Корупція ВВ.pdf
28 лютого 2024 17:36
Лист-згода.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Лист-довідка.pdf
28 лютого 2024 17:36
Протокол 2-23.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Фін звіт 2023.pdf
28 лютого 2024 17:36
Протокол 2-23.pdf
28 лютого 2024 17:36
Фін звіт 2023.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Квитанція 2.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Квитанція 2.pdf
28 лютого 2024 17:36
Корупція ТОВ.pdf
28 лютого 2024 17:36
Корупція ВВ.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Корупція ТОВ.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Лист-згода.pdf
28 лютого 2024 17:36
Видаткова Ярекс.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Видаткова Водоканал.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Видаткова Ярекс.pdf
28 лютого 2024 17:36
Видаткова Водоканал.pdf
28 лютого 2024 17:36
Паспорт RNG520BD.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Паспорт RNG520BD.pdf
28 лютого 2024 17:36
Інструкція RNG520BD.pdf.p7s
28 лютого 2024 17:36
Інструкція RNG520BD.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"

ТОВ СТАРТРЕЙ ГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ КОМПРЕССОРЕН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
#44680662
Переможець 1 664 152,00
UAH
26 березня 2024 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 09:44

Вимога про усунення невідповідностей

Прошу завантажити документи, що вимагаються у ІІ частині Додатку 1 Конкурсної документації

Документи

26 березня 2024 10:52
СМАРТ ГРІД №17-24.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2024 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
#44680662
1 664 152,00
UAH
Документи

Документи

26 березня 2024 10:52
СМАРТ ГРІД №17-24.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.docx укладений
10 квітня 2024 12:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрогенератор дизельний з номінальною електричною потужністю 500кВт (вихідна напруга 380В при частоті 50Hz) 1 штука 1 996 982,40
UAH з ПДВ