Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квітнева сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04345925 |
Вебсайт: | http://kvitneva.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 13532, Україна , Житомирська обл., с. Квітневе, Майдан Героїв Небесної Сотні, 1 |
Контактна особа: |
Ігор Паламар +380977751998 ipalamar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
24 січня 2024 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000064 ● 0fc9f57de49241429327d6ad6c8f0c87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024
№ 24-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2024-01-24-009247-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-07 11:41:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-24-009247-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Бойко Ігор Анатолійович, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
3. У разі надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім ФОП Бойко Ігор Анатолійович, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання таких запитів та надайте документальне підтвердження відповідей на них.
4. Чому вами здійснено поділ предмету закупівлі на частини та придбано протягом січня 2024 року м’ясо (код згідно ДК 021:2015: 15110000-2 у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708) загальною очікуваною вартістю 179 000,00 грн (інформація про здійснення закупівель розміщена в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2024-01-24-009247-а, UA-2024-01-23-009196-а), без застосування відкритих торгів та укладено договори про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів без проведення вказаної процедури?
5. Просимо надати копію укладеного договору з ФОП Бойко Ігор Анатолійович та інформацію про стан виконання сторонами вищевказаного договору своїх зобов’язань (станом на даний час).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-14 12:32:23
Відповідь
Згідно даного договору залишок - 67080 гривень
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-04 09:46:50
Додаткова угода №84
залишок невикористаних коштів по даному договору 67080грн
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті.
2024-04-01 09:59:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-04-04 10:30:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БОЙКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ #2594208977 |
Переможець |
80 000,00
UAH
|
24 січня 2024 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 09:57
|
Додаткова | укладений |
01 квітня 2024 09:56
|