Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Попович Віра Степанівна +380322230241 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 765 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 12:34 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
24 січня 2024 12:34 |
Додаток _2 Технічна специфікація..docx | |
24 січня 2024 12:34 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000037 ● 3e32e48da74147e7b7f21c4ffc14704e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2024 № 96
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 № 96.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2024-01-24-006858-a, 24.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:24:19
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «4-а міська поліклініка м. Львова»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-24-006858-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «4-а міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 13:06:20
Відповідь на Запит
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
У відповідь на Ваш запит від 2024-05-13 по моніторингу UA-M-2024-05-08-000037 повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства) - кошти НСЗУ. Кошти, які отримує замовник від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам товару, у відповідь на які було отримано три цінові пропозиції, що додаються. Розрахунок вартості товару, згідно отриманих у відповідь комерційних пропозицій, додаємо:
(6 765 000.00 + 6 494 400.00 + 7 0 35 600.00):3= 6 765 000 грн. за 1 систему рентгенівську діагностичну стаціонарна загального призначення, цифрову
Середня очікувана вартість заокруглена: 6 765 000 грн.
Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічна специфікація на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова), що міститься в Додатку №2 до тендерної документації розроблена та затверджена Завідувачем відділення променевої та функціональної діагностики та передана генеральному директору КНП «4-а МП м. Львова» та уповноваженій особі для оголошення процедури відкритих торгів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Технічній специфікації (згідно до Додатку № 2), згідно до потреб у проведенні діагностики пацієнтів поліклініки. Також, в технічній специфікації міститься примітка, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». В зв’язку із збройною агресією російської федерації проти України товари російського та білоруського виробництва Замовником розглядатись не будуть.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
6 762 186,00
UAH з ПДВ
|
6 762 186,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" #38717123 |
Переможець |
6 762 186,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 10:09
|
Договір | укладений |
14 лютого 2024 10:07
|