Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Очікувана вартість
10 344 147,04 UAH
UA-2024-01-24-006366-a ● aa4180f606e54eb184650a0267713993
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Вебсайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, вул.Берегова, 13 |
Контактна особа: |
Оксана Кладко +380487507623 oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 10 344 147,04 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 103 441,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 310 300,00 грн. (триста десять тисяч триста грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Південний»: п/р № UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 310300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % (п’ять відсотків) вартості договору (у разі якщо учасник-переможець не є платником ПДВ 5 % (п’ять відсотків) рахується від вартості договору без ПДВ); (у разі якщо учасник-переможець є платником ПДВ 5 % (п’ять відсотків) рахується від вартості договору з ПДВ). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) Постачальником умов визначених договором, додатками та додатковими угодами до нього. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Частини ВРС, частини живильника
Частини ВРС, частини живильника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Пружина для буферу вібратора ротора
ВРС 93–110.00.00.00.003
(або еквівалент)
ВРС 93–110.00.00.00.003
(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42418920-4 — Розвантажувальне обладнання
48 штуки
Пружина для буферу вібратора ротора
ВРС 93–110.00.00.00.002
(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42418920-4 — Розвантажувальне обладнання
3 комплект
Полотно тракове живильника типу
2-18-60 (або еквівалент)
2-18-60 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42418920-4 — Розвантажувальне обладнання
1 комплект
Венець приводної зірочки пластинчатого живильника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42418920-4 — Розвантажувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 робочих днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 16:12 |
тендерна документація.doc | |
29 січня 2024 16:07 |
додаток 6 до тендерної документації.docx | |
29 січня 2024 16:07 |
додаток 5 до тендерної документації.docx | |
29 січня 2024 16:07 |
додаток 4 до тендерної документації.docx | |
29 січня 2024 16:07 |
додаток 3 до тендерної документації.doc | |
29 січня 2024 16:07 |
додаток 2 до тендерної документації.docx | |
29 січня 2024 16:07 |
додаток 1 до тендерної документації.docx | |
29 січня 2024 16:07 |
Перелік змін.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 24 січня 2024 16:10
Дата відповіді: 26 січня 2024 10:12
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації, а саме: зменшити розмір забезпечення виконання договору до 1% (один відсоток) вартості договору чи, по можливості, розглянути питання виключення умови пункту 6 розділу 6 тендерної документації стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. На сьогоднішній день, у складний час для нашої країни та у зв’язку тяжким фінансовим становищем суб'єктів господарської діяльності дана вимога щодо забезпечення договору унеможливлює участь у закупівлі багатьох учасників, що призведе до зменшення кількості учасників, тобто зменшенню конкурентоспроможних пропозицій щодо вартості та якості товару. Більшість Замовників, на період дії воєнного стану відмовились від зазначеної вимоги про забезпечення договорів з метою збереження конкуренції учасників під час закупівель. Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником частиною 6 розділу 6 тендерної документації передбачена вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору - 5 % (п’ять відсотків) вартості договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю страхує Замовника від будь-якого порушення зі сторони виконавця договору, наприклад, порушення строків поставки, порушення щодо якості чи асортименту товару тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не буде виключати з тендерної документації вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору та не буде зменшувати відсоток забезпечення виконання до 1 % вартості договору.
Замовником частиною 6 розділу 6 тендерної документації передбачена вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору - 5 % (п’ять відсотків) вартості договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю страхує Замовника від будь-якого порушення зі сторони виконавця договору, наприклад, порушення строків поставки, порушення щодо якості чи асортименту товару тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не буде виключати з тендерної документації вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору та не буде зменшувати відсоток забезпечення виконання до 1 % вартості договору.
Вимоги до учасників процедури закупівлі, які обмежують конкуренцію
Дата подання: 25 січня 2024 13:14
Дата відповіді: 26 січня 2024 10:04
Добрий день, шановний Замовник.
Ознайомившись з тендерною документацією, у процесі підготовки пропозиції, наша компанія виявила певні вимоги, які обмежують конкуренцію, зокрема, у п.п. 4, 5 частини «Вимоги до Учасника» Додатку №1, зазначено, що виробник запропонованого учасником товару (у разі поставки товару вітчизняного виробництва) повинен мати зареєстровані в базі даних України ТУ на виготовлення запасних частин до вагоноперекидачів ВРС та ТУ на виготовлення запасних частин до живильників пластинчатих, також у складі тендерної пропозиції надати титульні листи даних ТУ.
Згідно з Законом України №1193-VII від 09.04.2014 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру», обов’язкова державна реєстрація технічних умов та змін до них скасована. Також інформуємо про те, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічними умовами (ТУ) є документ, що встановлює вимоги до продукції, робіт або послуг, які не є обов’язковими для застосування. Це означає, що виробники товарів, у тому числі запасних частин до вантажних колісних вагоноперекидачів (ВРС) і запасних частин до живильників пластинчатих, мають право не реєструвати ТУ.
У зв’язку з цим, вимога у тендерній документації Замовника до виробника запропонованого учасником товару вітчизняного виробництва обов’язково мати зареєстровані в базі даних України вищезазначені ТУ є необґрунтованою та дискримінаційною, так як створює переваги для виробників імпортного товару, які не зобов’язані реєструвати ТУ.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, які дискримінують учасників закупівлі або створюють переваги для окремих учасників закупівлі.
Для забезпечення якості та відповідності товару вимогам безпеки та технічним регламентам України, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає усі відомості про виробника товару та/або торгову марку виробника товару по кожній позиції запропонованого товару, інформацію про найменування запропонованого товару та технічні характеристики по кожній позиції запропонованого товару, креслення виробника тощо та обов’язково гарантує те, що товар буде новим, не раніше 2022 року виробництва, серійного заводського виконання, матиме відповідне маркування, якість якого буде відповідати технічним умовам заводу виробника, вимогам технічної специфікації Замовника та підтверджуватись сертифікатами або паспортами якості від виробника товару під час постачання товару. Гарантійні зобов’язання за вимогою Замовника повинні складати не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки товару на склад Замовника. Усі вище перелічені вимоги до запропонованого товару та гарантійні зобов’язання ми маємо змогу виконати в повному обсязі.
Також слід зауважити те, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; розумної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівному ставленні до них; об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, задля уникнення дискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги про наявність зареєстрованих в базі даних України ТУ на виготовлення запасних частин до вагоноперекидачів ВРС та живильників пластинчатих.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно вимог «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» дія якого розповсюджується на спеціальні перевантажувальні комплекси до яких відноситься вагоноперекидачі та живильники. Згідно нормативній документації України, а саме ТУ У 33.1-22460848-001:2018 «Спеціалізовані перевантажувальні комплекси. Ремонт, модифікація, експлуатація» розробленого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Державною служби України з питань праці всі запасні частини та вузли до спеціалізованих перевантажувальних комплексів повинні бути виготовлені згідно існуючих стандартів та ТУ існуючих, або розроблених виробниками.
Учасник не повинен мати ТУ на виготовлення вагоноперекидачів та живильників, ця вимога відноситься тільки до виробника запропонованого товару. Підставою для надання ТУ від виробника обґрунтована вимогами діючих стандартів та нормативних документів які зазначені вище, а також для виключення ризиків постачання неякісного обладнання та запасних частин до нього. Дана вимога обумовлена специфікою виготовлення змінно запасних частин до вагоноперекидачів та живильників, які мають досвід виготовлення цього обладнання що підтверджено розробленими та наявним у виробника ТУ.
Вимогами тендерної документації Замовника не встановлені конкретний номер ТУ для можливості розширення потенційних Учасників та виробників.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації Замовника відповідають законодавству у сфері публічних закупівель, та не містять дискримінаційних вимог.
Згідно вимог «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» дія якого розповсюджується на спеціальні перевантажувальні комплекси до яких відноситься вагоноперекидачі та живильники. Згідно нормативній документації України, а саме ТУ У 33.1-22460848-001:2018 «Спеціалізовані перевантажувальні комплекси. Ремонт, модифікація, експлуатація» розробленого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Державною служби України з питань праці всі запасні частини та вузли до спеціалізованих перевантажувальних комплексів повинні бути виготовлені згідно існуючих стандартів та ТУ існуючих, або розроблених виробниками.
Учасник не повинен мати ТУ на виготовлення вагоноперекидачів та живильників, ця вимога відноситься тільки до виробника запропонованого товару. Підставою для надання ТУ від виробника обґрунтована вимогами діючих стандартів та нормативних документів які зазначені вище, а також для виключення ризиків постачання неякісного обладнання та запасних частин до нього. Дана вимога обумовлена специфікою виготовлення змінно запасних частин до вагоноперекидачів та живильників, які мають досвід виготовлення цього обладнання що підтверджено розробленими та наявним у виробника ТУ.
Вимогами тендерної документації Замовника не встановлені конкретний номер ТУ для можливості розширення потенційних Учасників та виробників.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації Замовника відповідають законодавству у сфері публічних закупівель, та не містять дискримінаційних вимог.
Виділити пружини в окремий Лот
Дата подання: 25 січня 2024 14:10
Дата відповіді: 26 січня 2024 09:02
Доброго дня! Наше підприємство є виробником пружин. Щоб уникнути дискримінації учасників, які можуть брати участь у в цьому тендері тільки по пружинах, просимо Вас 2 позиції пружин виділити окремим лотом.
Відповідь:
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи норми вищезазначеного Порядку зауважуємо, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом замовника, а не обов’язком Замовника.
Ділення предмета закупівлі на частини (лоти) може здійснюватися у разі доцільності та оптимальності на розсуд Замовника.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в частині ділення предмета закупівлі 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання на лоти вноситися Замовником не будуть та такі дії не можуть розцінюватись в розумінні законодавства у сфері публічних закупівель, як дискримінаційними.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи норми вищезазначеного Порядку зауважуємо, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом замовника, а не обов’язком Замовника.
Ділення предмета закупівлі на частини (лоти) може здійснюватися у разі доцільності та оптимальності на розсуд Замовника.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в частині ділення предмета закупівлі 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання на лоти вноситися Замовником не будуть та такі дії не можуть розцінюватись в розумінні законодавства у сфері публічних закупівель, як дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНПРОММАШ" |
10 073 800,00
UAH
|
10 073 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНПРОММАШ" #44266394 |
Переможець |
10 073 800,00
UAH
|
07 лютого 2024 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 16:12
|
договір № Т-СН-34-24 від 21-02-2024 ТОВ ІНПРОММАШ.pdf | укладений |
21 лютого 2024 15:49
|