Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування (ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги) відповідний код ДК 021:2015: 79711000-1 – Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2024-01-24-006199-a ● 17a1d386b2ef49b196b4aeffb8f50f07
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146274 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Оробінський Ігор Сергійович 380577252488 ruo20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування (ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги) відповідний код ДК 021:2015: 79711000-1 – Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 15:28 |
перелік змін.doc | |
12 лютого 2024 15:28 |
ТД тривожна кнопка 2024 (12.02.2024).docx | |
24 січня 2024 12:10 |
ТД тривожна кнопка 2024.docx | |
24 січня 2024 12:10 |
Оголошення тривожна кнопка.doc |
12 лютого 2024 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2024 15:28 |
перелік змін.doc
|
|||
12 лютого 2024 15:28 |
ТД тривожна кнопка 2024 (12.02.2024).docx
|
|||
24 січня 2024 12:10 |
ТД тривожна кнопка 2024.docx
|
|||
24 січня 2024 12:10 |
Оголошення тривожна кнопка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 лютого 2024 17:23
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:29
В додатку 2 до тендерної документації в п.2.2 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб надати документи
2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою.
2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу.
2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу.
Жодним чинним нормативно-правовим документом не передбачено наявність даних документів на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження.
Отже, дана вимога є незаконною.
Вимагаємо внести зміни видалити дискримінаційні вимоги. Інакше будемо вимушені звернутися зі скаргою в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч2 ст4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» державне регулювання у сфері охоронної діяльності здійснюється зазначеними органами відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” своєю постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності.
Шановний ймовірний Учасник, звертаємо вашу увагу на наявність в постанові 960 кадрових вимог, що передбачають наступне:
«16. Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.»
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.»
Таким чином, документи, які вимагаються умовами тендерної документації, мають бути в наявності в ймовірного Учасника, якщо він має ліцензію на провадження охоронної діяльності.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” своєю постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності.
Шановний ймовірний Учасник, звертаємо вашу увагу на наявність в постанові 960 кадрових вимог, що передбачають наступне:
«16. Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.»
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.»
Таким чином, документи, які вимагаються умовами тендерної документації, мають бути в наявності в ймовірного Учасника, якщо він має ліцензію на провадження охоронної діяльності.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 лютого 2024 14:18
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:00
В додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.1 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: наявність транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник, та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів.
Автомобілі можуть бути залічені субпідрядником. Якщо автомобіль в експлуатації менше чим 2 роки дані документи не надаються. Отже, дані вимоги є дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 лютого 2024 14:28
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:01
В додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.1 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Автомобілі можуть бути залічені субпідрядником. Отже, дана вимога є дискримінаційною . Вимагаємо внести зміни.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
Згідно ч.5 ст6 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
Згідно ч.5 ст6 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 лютого 2024 14:30
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:02
В додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.1 замовником зазначена дискримінаційна вимога, а саме: чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Якщо автомобіль в експлуатації менше чим 2 роки дані документи не надаються. Отже, дана вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Корумпована уповноважена особа
Дата подання: 13 лютого 2024 15:01
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:04
Чудово розуміємо вашу жагу до розпилу бюджетних грошенят, проте нагадуємо Вам ШАНОВНА уповноважена особа про те, що в країні військовий стан і ваші дії підпадатимуть під інший кодекс!
Відповідь: ШАНОВНИЙ ймовірний Учасник, Замовником не може бути розглянуте Ваше запитання, оскільки його не існує. Бажаємо перемоги в закупівлі.
Дтскримінація
Дата подання: 13 лютого 2024 15:05
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:05
Навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях....? Ви серйозно??? Що це за навчання??? Надайте посилання на РОЗПОРЯДЖЕННЯ Міністерства освіти і науки, яким затверджено таке навчання і додатково надайте дане навчання на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ та всіх працівників Замовника.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Дискримінація
Дата подання: 13 лютого 2024 15:06
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:08
Навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях....? Ви серйозно??? Що це за навчання??? Надайте посилання на РОЗПОРЯДЖЕННЯ Міністерства освіти і науки, яким затверджено таке навчання і додатково надайте дане навчання на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ та всіх працівників Замовника.
Приберіть дане непорозуміння
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Дискримінація
Дата подання: 13 лютого 2024 15:07
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:07
Навчання щодо Системи стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека....? Ви серйозно??? Що це за навчання??? Надайте посилання на РОЗПОРЯДЖЕННЯ Міністерства освіти і науки, яким затверджено таке навчання і додатково надайте дане навчання на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ та всіх працівників Замовника. Приберіть дане непорозуміння!!!
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Дискримінація
Дата подання: 13 лютого 2024 15:08
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:10
Шановний замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання на працівників які будуть задіяні до надання послуг із технічного обслугновування медичниї книжок, сертифікатів про проходження психіатричного огляду та наркологічного огляду, проте дані вимоги жодним чинним нормативно правовим документом не передбачені до таких праццівників. Додатково ви вимагаєте мати в штаті налагоджувальника приладів апаратути та систем, проте зовсім незрозуміло звідки ця вимога, адже дані роботи може виконувати інженер. Вимагаємо прибрати вимоги, які суперечать чинному законодавству!!!
У разі ігнорування, звернекмося в АМКУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
Дискримінація
Дата подання: 13 лютого 2024 16:34
Дата відповіді: 14 лютого 2024 10:12
В додатку 2 до тендерної документації в п.2.2 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб надати документи 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. Жодним чинним нормативно-правовим документом не передбачено наявність даних документів на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження. Отже, дана вимога є незаконною. Вимагаємо внести зміни видалити дискримінаційні вимоги. Інакше будемо вимушені звернутися зі скаргою в АМКУ.
І не плутайте працівник охорони - це охоронник, а не ніяк не працівник пульту спостереження.
Уважніше читайте ліцензійні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Згідно ч2 ст4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» державне регулювання у сфері охоронної діяльності здійснюється зазначеними органами відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” своєю постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності.
Вказана Постанова 960 містить кадрові вимоги, що передбачають наступне:
«16.Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.»
Шановний ймовірний Учасник, «абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов» це про:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Згідно ч2 ст4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» державне регулювання у сфері охоронної діяльності здійснюється зазначеними органами відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” своєю постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності.
Вказана Постанова 960 містить кадрові вимоги, що передбачають наступне:
«16.Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.»
Шановний ймовірний Учасник, «абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов» це про:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-24-006199-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Код ЄДРПОУ:43160866
Дата подання: 26 січня 2024 17:54
Дата подання: 26 січня 2024 17:54
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 16:03
рішення від 30.01.2024 № 1777.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 16:02
інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2264.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 15:33
рішення від 06.02.2024 № 2264.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.02.2024 № 2264-р/пк-пз
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ" |
229 464,00
UAH з ПДВ
|
229 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ" #45228831 |
Переможець |
229 464,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 13:38
|
33-24 тривож кнопка.PDF | укладений |
01 березня 2024 13:36
|