Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по обслуговуванню та забезпеченню безперервної роботи системи «Облік Пільгових Перевезень»
Очікувана вартість
275 550,00 UAH
UA-2024-01-24-003684-a ● bd97f0627e9c428bb7af0b5e748daab2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Лубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24565327 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, ПРОСПЕКТ ВОЛОДИМИРСЬКИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Цибульська Кіра Володимирівна 380536171454 sz@lubnyrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 275 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 377,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72300000-8: Послуги у сфері управління даними
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121275 послуга
Послуги по обслуговуванню та забезпеченню безперервної роботи системи «Облік Пільгових Перевезень», а саме: А) підтримка стабільної роботи додатку “Модуль керування картками” (для оперативної видачі карток з прив’язкою до громадянина, для деактивації картки по її номеру або по прізвищу власника (у разі втрати права на пільгу), перевидачі втраченої картки з одночасним блокуванням попередньої та перенесенням залишку, зміна прізвища, тощо), Б) підтримка стабільної роботи модуля “Вузлова база даних” на кожному валідаторі ( зберігається список активних карток, «чорний» список деактивованих карток, тарифи, довідник категорій пільг з відповідними обмеженнями, та з привʼязкою до маршруту та перевізника), В) підтримка стабільної роботи модуля “Динамічна база даних” на кожному валідаторі ( зберігається список непереданих в центр обробки даних поїздок), Г) Наявність (на обладнанні Учасника) та забезпечення стабільної роботи Центральної бази даних (містить всю інформацію, що передають валідатори про здійснені поїздки та всі дані про картки), Д) підтримка стабільної роботи онлайн модуля “Формування звітів” (з розробкою нових звітів за вимогою), Є) здійснення групування та шифрування всіх відправлених даних по спец протоколу для забезпечення цілісності персональних даних та періодична зміна ключа шифрування даних для захисту від фішингових атак.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72300000-8 — Послуги у сфері управління даними
11 послуга
Забезпечення стабільної роботи Інтернет центру обробки даних, а саме: - інтернет портал з ssl-сертифікатом: www.opp.org.ua (цілодобовий прийом даних захищеним каналом від всіх верифікованих валідаторів, роздача актуальної інформації вузловим базам даних на валідатори про зміни в тарифах, нарахуваннях і деактивовані картки); - наявність та підтримка серверу для розміщення інтернет порталу (з виділенним інтернет каналом на download 1Gb); - оплата мобільного інтернету для валідаторів
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72300000-8 — Послуги у сфері управління даними
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 10:56 |
Протокол_24_01_24_6.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Додаток_2.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Додаток_4.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Додаток_3.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Про нам_р.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Додаток_1.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
ТД_з_Особливостями.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Згода.doc | |
24 січня 2024 10:55 |
Додаток_5.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Софт-Лінк Україна |
275 550,00
UAH з ПДВ
|
275 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Софт-Лінк Україна #36471843 |
Переможець |
275 550,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 13:45
|
Д 22.pdf | укладений |
13 лютого 2024 13:44
|