Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками(підгузки для дорослих L, підгузки для дорослих XL)
Очікувана вартість
128 250,00 UAH
UA-2024-01-24-003625-a ● b7abb97ac24f4a1a93148c76002974d9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Золотоніський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189788 |
Місцезнаходження: | 19702, Україна , Черкаська обл., с. Бакаївка, вул. Монастирська, 3 |
Контактна особа: |
Вітер Руслана Петрівна 380473753790 pnizol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 128 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 641,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" - 11239 - Підгузник для дорослих (Підгузники для дорослих) До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 паковання
підгузки для дорослих L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19702, Україна, Черкаська область, с. Бакаївка, вул. Монастирська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2023: 11239 — Підгузок для дорослих
15 паковання
підгузки для дорослих XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19702, Україна, Черкаська область, с. Бакаївка, вул. Монастирська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2023: 11239 — Підгузок для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату протягом 10 банківських днів при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 10:47 |
протокол №16 (оголошення).docx | |
24 січня 2024 10:45 |
обгрунтування підгузки.docx | |
24 січня 2024 10:45 |
1. Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-24-003625-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЖТК, Код ЄДРПОУ:43672760
Дата подання: 24 січня 2024 14:18
Усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня ! Шановний Замовнику, вивчивши детально Вашу тендерну документацію, а саме Додаток 2 до тендерної документації де зазначено наступне: ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у складі тендерної пропозиції надати:
- протокол випробувань зразків запропонованого товару, яким підтверджується відповідність запропонованих учасником підгузків технічним вимогам замовника (відповідний стовпчик табл. 1 цього додатку до тендерної документації). Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року акредитованою національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 лабораторією або випробувальним центром.
Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки вона обмежує коло учасників, які хочуть прийняти участь у даній закупівлі з іншими документами, які підтверджують якість товару.
Процедура оцінки відповідності медичних виробів здійснюється відповідно до Постанови Кабінетів Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Згідно із п.18 розділу «Процедури оцінки відповідності» Постанови №753 :
«Для нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг.»
Повідомляємо про те, що Постанова не містить вимоги щодо окремих або додаткових випробувань окрім як декларація про відповідності.
Щодо декларації про відповідність, Скаржник зазначає що має в наявності декларації на кожен з товарів які планує пропонувати в складі тендерної пропозиції, та надасть їх як у складі пропозиції, так і під час поставки товару.
Згідно із вищевикладеним вимога щодо надання протоколу випробувань – є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до потенційного кола учасників торгів.
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у складі тендерної пропозиції надати:
- протокол випробувань зразків запропонованого товару, яким підтверджується відповідність запропонованих учасником підгузків технічним вимогам замовника (відповідний стовпчик табл. 1 цього додатку до тендерної документації). Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року акредитованою національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 лабораторією або випробувальним центром.
Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки вона обмежує коло учасників, які хочуть прийняти участь у даній закупівлі з іншими документами, які підтверджують якість товару.
Процедура оцінки відповідності медичних виробів здійснюється відповідно до Постанови Кабінетів Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Згідно із п.18 розділу «Процедури оцінки відповідності» Постанови №753 :
«Для нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг.»
Повідомляємо про те, що Постанова не містить вимоги щодо окремих або додаткових випробувань окрім як декларація про відповідності.
Щодо декларації про відповідність, Скаржник зазначає що має в наявності декларації на кожен з товарів які планує пропонувати в складі тендерної пропозиції, та надасть їх як у складі пропозиції, так і під час поставки товару.
Згідно із вищевикладеним вимога щодо надання протоколу випробувань – є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до потенційного кола учасників торгів.
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2024 15:23
Доброго дня! Шановний Учаснику, детально розглянувши Вашу вимогу у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Діденко Віталій Анатолійович" |
97 875,00
UAH з ПДВ
|
97 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Діденко Віталій Анатолійович" #3380904732 |
Переможець |
97 875,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 12:57
|
дог діденко 97875,00.pdf | укладений |
12 лютого 2024 12:56
|