Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (Борошно пшеничне, сорт перший, ГСТУ 46.004, 1 кг)
Очікувана вартість
27 900,00 UAH
UA-2024-01-24-000515-a ● 8c47011e65cd42078788dd9286df2aa5
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
24 січня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови постачання товару та оплати: 1. Борошно пшеничне, сорт перший, ГСТУ 46.004, 1 кг – якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 2. Поставка товару дрібнооптовими партіями 1 раз на тиждень з 8.00 до 14.00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 3. Транспортування даного виду продукту має проводитися в чистому, справному автотранспорті, призначеним для перевезення харчових продуктів. При поставці товару Учасник надає акт про дезінфекцію транспорту за поточний місяць; а водії, в тому числі вантажники, експедитори, комірники та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні надати чинну медичну книжку та бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. Поставка, завантаження та вивантаження товару здійснюється транспортом та представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. 4. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31 липня 2024 року. 5.Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 6. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється належними товаросупровідними документами, які надаються Замовнику разом з Товаром. Для підтвердження якості товару, разом з кожною партією товару надається супровідна первина документація (видаткова накладна (накладна), копія/оригінал посвідчення про якість та/або копія/оригінал декларації виробника, або інші документи, що підтверджує походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Документи повинні бути оформлені згідно законодавства та завірені належним чином (з підписами, печатками). Ці документ повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. Документи, що супроводжують товар повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару та бути читабельними. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Також при поставці Постачальник надає медичні книжки водія (експедитора, вантажника) та документи на дезінфекцію автотранспорту. 7. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 8. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони. 9. У випадку зменшення обсягу закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, відсутності потреби у закупівлі, відсутності чи затримки фінансування видатків Замовнику, розірвання Договору, у випадку, передбачених Договором, Замовник не несе майнової відповідальності перед Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Борошно пшеничне, сорт перший, ГСТУ 46.004, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
24 січня 2024 08:53 |
Проект договору борошно.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Сорт |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ГСТУ 46.004 |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
19 860,00
UAH з ПДВ
|
19 860,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "СУЗІР'Я СМАКУ" |
25 000,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" #2498119871 |
Переможець |
19 860,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2024 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 13:10
|
Договір №10.pdf | укладений |
30 січня 2024 13:09
|