Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Контактна особа: |
Цехмейструк Наталія Миколаївна 380976010391 tender.skoraja103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 12:40 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 12:40 |
Очікувана вартість: | 112 825 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 564 126,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,1% - 112 825,30 грн (сто дванадцять тисяч вісімсот двадцять п’ять грн. 30 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі (Додаток 8 до тендерної документації), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4)сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком 4 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 112825.3 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради. Місцезнаходження: вул. Покровська, 98-В, місто Житомир, 10031 Код ЄДРПОУ: 38500095 IBAN: UA883052990000026000026404348 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам замовника, із зобов’язанням банку у разі невиконання учасником-переможцем умов договору, відшкодувати на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради - 3 відсотків вартості договору. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Гарантія складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) та подається разом з договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, за фактично виконані роботи (можлива оплата проміжних платежів) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в та довідок форми № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 11:40 |
ТД_ капітальний ремонт ЦЕНТР_ із змінами.docx | |
21 лютого 2024 11:40 |
Зміни до Тендерної документації по закупівлі.docx | |
21 лютого 2024 11:40 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2 - із змінами).docx | |
21 лютого 2024 11:40 |
Технічні характеристики (Додаток 4 - із змінами).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
ТД_ капітальний ремонт ЦЕНТР.docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Проєкт договору.docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Проєкт договору (Додаток 7).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 6).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Форма забезпечення тендерної пропозиції (Додаток 8).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Довідка про залучення субпідрядників (Додаток 5).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Вимоги по п. 47 (Додаток 3).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Тендерна пропозиція (Додаток 1).docx | |
23 січня 2024 18:23 |
Технічні характеристики (Додаток 4).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Будь-які інші вимоги, встановлені на розсуд Замовника публічної закупівлі повинні бути спрямовані виключно на дотримання встановлених законом принципів закупівель.
Таким чином, наявність сертифікату або іншого окремого документа щодо підтвердження компетенції координатора з питань охорони праці, крім підтвердження відповідної освіти та досвіду роботи, порушує пункт 4 частини 1 статті 5 щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до учасників та частину 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пропонуємо негайно виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу про сертифікацію координатора з питань охорони праці.
Дана вимога передбачена наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050 «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», а саме: «Координатор з питань охорони праці на стадії будівництва - компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії будівництва виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання, визначені у розділі IV НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». Пунктом 4 розділу IV визначено: «4. Координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій: вищу освіту відповідного напряму підготовки; не менше 5 років професійного досвіду у сфері архітектури, будівництва або управління будівельними майданчиками; підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).»
В свою чергу підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є не що інше як сертифікація (стаття 1., Розділу І, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Виконання вимоги щодо наявності сертифікованих інженерів з охорони праці (будівництво) забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі – ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» здійснює, серед іншого, сертифікацію інженерів з охорони праці (будівництво). Система сертифікації ОСП БГ відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 17024:2012. Підтвердженням цього є атестат про акредитацію НААУ за №6О032 від 28.07.22 р. та сфера акредитації до атестату. У разі позитивного рішення щодо сертифікації, претендент отримає сертифікат та кваліфікаційне посвідчення інженера з охорони праці (будівництво) відповідного кваліфікаційного рівня (категорії). Актуальний реєстр сертифікованих фахівців знаходиться на сайті ОСП БГ.
З огляду на вище зазначене замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 січня 2024 19:01
Дата подання: 07 березня 2024 15:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000039 ● 01266e4834ce445c92464bda1620bd14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2024 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-01-23-016930-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 14:50:43
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт та термосанація будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адреcою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-016930-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2. За результатами проведеного аналізу дотримання Замовником вимог законодавства при складанні та затвердженні тендерної документації встановлено, що Замовником:
- в порушення вимог передбачених частиною 4 статті 23 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація (Додаток № 2) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника (Ceresit) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання;
- в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства (проект договору містить можливість внесення змін до істотних умов договору, що стосується товарів, а не робіт);
- в порушення вимог передбачених пунктом 83 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, проект договору не містить невід’ємної частини до договору – план фінансування.
В свою чергу, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 16:37:09
Пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ст.8 Закону та п.23 Особливостей по закупівлі № UA-2024-01-23-016930-a за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт та термосанація будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В») повідомляємо наступне:
На підставі виготовленої проектно-кошторисної документації подано доповідну в.о.заступника директора з економічних питань на проведення даних робіт. Обговорення питання про здійснення капітального ремонту розглядалось на засіданні постійно-діючої комісії, затвердженої Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 30.12.2022р. №286 «Про створення постійно-діючої комісії з питань проведення поточних та капітальних ремонтів, реконструкцій та будівництва в КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР» та робочої групи, затвердженої Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 08.11.2021р. №122 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб».
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось на підставі зареєстрованих нормативних актів (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації по даному об’єкту.
Відповідно до умов тендерної документації у додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Відомість обсягів робіт містить посилання на конкретну торгову марку та виробника яка була сформована згідно проектно-кошторисної документації по даному об’єкту на підставі якої формувалась очікувана сума закупівлі. Пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”. У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".»
Проект договору у розділі 12 ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ містить весь перелік підстав для змін істотних умов договору. Законодавством не передбачено, що перелік підстав для змін істотних умов договору залежить від виду закупівлі – закуповуються товари, роботи чи послуги. Так само жодним нормативно-правовим актом замовнику не надано повноваження при створенні проєкту договору самостійно обирати, які підстави для внесення змін до істотних умов включати, а які ні. Договір про закупівлю має містити весь перелік підстав для змін його істотних умов, викладений у пункті 19 особливостей.
Згідно пункту 3.2. розділу 3 Проекту договору оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, за фактично виконані роботи (можлива оплата проміжних платежів) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в та довідок форми № КБ-3.
Публікація закупівель КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР здійснюється на офіційному веб-сайті (https://103.zt/ua) Публічні закупівлі з посиланням на сторінку державних закупівель PROZORRO.
Документи що додаються:
1. Доповідна
2. Зведений кошторисний розрахунок
3. Дефектні акти
4. Протокол комісії по ремонту
5. Протокол робочої групи
6. Протокол оголошення закупівлі
7. Зведений кошторисний розрахунок (електронна версія)
7.1. Локальні кошториси ч. 1 (електронна версія)
7.2. Локальні кошториси ч. 2 (електронна версія)
7.3. Локальні кошториси ч. 3 (електронна версія)
7.4. Локальні кошториси ч. 4 (електронна версія)
7.5. Підсумкова відомість ресурсів (електронна версія)
7.6. Відомість ресурсів до локальних кошторисів (електронна версія)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 14:53:48
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2024 № 27-З
Житомир
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-01-23-016930-a.b3 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-01-23-016930-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 11 березня 2024 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11 березня 2024 року № 25-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 16:14:30
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт та термосанація будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адреcою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-016930-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Відповідно до частини 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Слід зазначити, що відповідно до частини 17 статті 18 Закону передбачено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених, зокрема, частиною 10 статті 29 Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Разом з тим, в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію щодо здійснення розгляду скарги ПП «Елітбуд-1», протягом періоду з 11.03.2024 по 25.03.2024.
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до інформації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, 05.03.2024 Замовником розпочато розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «Термоуніверсал».
В свою чергу, з врахуванням зупинення перебігу строку передбаченого частиною 10 статті 29 Закону, на сьогодні термін розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» складає 11-й робочий день.
Однак, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо аргументованого продовження строків розгляду тендерної пропозиції вищевказаного учасника.
У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення, чи здійснено Вами продовження строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Термоуніверсал»? Якщо так, то чому не оприлюднено таке повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення?
2. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 27.02.2024 до участі у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями подано тендерні пропозиції від двох учасників: ПП «Елітбуд-1» та ТОВ «НВФ «Термоуніверсал»».
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації, передбачено імперативну умову, що учасник в складі пропозиції, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, повинен надати: договірну ціну, пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, локальні кошториси, календарний графік виконання робіт.
Водночас, відповідно до пункту 1.1 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-01-23-006437-c), закупівля капітального ремонту та термосонації будівлі здійснюється за рахунок коштів Замовника від його господарської діяльності.
Згідно з пунктом 5.3 Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389.
На період дії воєнного стану норми Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України.
Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 – 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 – 73 (святкові інеробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Отже, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 05.02.2024 № 49/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2024 № 3564-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14.02.2024 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 170,25 люд.год.
Проте, у пояснювальних записках, які подано у складі тендерних пропозицій учасників ПП «Елітбуд-1» (файл «07.3 кошторис ч.1») та ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» (файл «Кошторис ч.1») встановлено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 167,33 люд.год, що є порушенням пункту 5.3 Настанови.
Крім того, пунктом 2.1 Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 Настанови передбачено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат
учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Відтак, при розгляді тендерної пропозиції поданої ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» встановлено, що
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» надано, зокрема, локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, № 02-01-05, № 02-01-06, № 02-01-07 та підсумкову відомість ресурсів до них (файли «Кошторис ч.1», «Кошторис ч.2», «Кошторис ч.3», «Кошторис ч.4», «Кошторис ч.5»).
Разом з тим, в локальних кошторисах та розділі II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» передбачено, що виконання робіт з «Розбирання кам'яної кладки простих стін із цегли» (ресурсна елементна кошторисна норма КР3-2-1) в кількості 42,24 на 100 м3 буде здійснюватись без навантажувача одноковшевого, вантажопідйомністю 1 т в кількості 23,34 маш.год та компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3 /хв., в кількості 55,15 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР3-2-1, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі - наказ № 156), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням навантажувача одноковшевого, вантажопідйомністю 1 т та застосуванням компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3 /хв, чим не дотримано вимог пунктів 12, 25, 1273 та 2049 Додатку № 4 до тендерної документації.
Аналогічно, відповідно до локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, учасником ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» передбачено, що виконання робіт з «Поліпшене штукатурення цементно-вапняним розчином по каменю стін» (ресурсна елементна кошторисна норма КР11-41-1) в кількості 0,4279 на 100 м2 буде здійснюватись без підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т в кількості 0,42362 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР11-41-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням підіймача щоглового будівельного вантажопідйомністю 0,5 т, чим не дотримано вимоги пунктів 276, 300, 324, 1773 та 1794 Додатку № 4 до тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Виконання робіт з «Поліпшене штукатурення поверхонь стін всередині будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону» (ресурсна елементна кошторисна норма КР11-26-3) в кількості 20,2467 на 100 м2 буде здійснюватись без підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т в кількості 20,044 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР11-41-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням підіймача щоглового будівельного вантажопідйомністю 0,5 т, чим не дотримано вимоги пунктів 200, 1356, 1753 та 2135 Додатку № 4 до тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Також, учасником ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» передбачено, що виконання робіт з «Просте штукатурення поверхонь стін всередені будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону» (ресурсна елементна кошторисна норма КР11-26-1) в кількості 23,2632 на 100 м2 буде здійснюватись без підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5 т в кількості 18,611 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР11-26-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням підіймача щоглового будівельного вантажопідйомністю 0,5 т, чим не дотримано вимоги пунктів 206, 1359 та 214 Додатку № 4 до тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Слід зазначити, що вищевказаний перелік порушень вимог передбачених Додатком № 4 до тендерної документації не є вичерпним.
Аналогічні порушення встановлено при розгляді тендерної пропозиції поданої ПП «Елітбуд-1».
У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення, чи досліджувались Замовником вищевказані невідповідності вимогам технічних характеристик при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» та ПП «Елітбуд-1»?
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей встановлено імперативну вимогу, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 16:36:10
пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ст.8 Закону та п.23 Особливостей по закупівлі № UA-2024-01-23-016930-a за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт та термосанація будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В») повідомляємо наступне:
Тендерну документацію КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради» розроблено відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На умови тендерної документації ПП «Елітбуд-1» подало скаргу 30.01.2024 року до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Дану скаргу було прийнято до розгляду та задоволено. На виконання Рішення колегії Антимонопольного комітету України від 05.02.2024р. за №2169-р/пк-пз замовником було внесено зміни до Тендерної документації. 23.02.2024 року ПП «Елітбуд-1» подало вимогу на дискримінаційні вимоги щодо Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв до працівників. Замовником було відхилено дану вимогу так як норми наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050 «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» не порушено.
Тендерну пропозицію ПП «Елітбуд-1» Протоколом від 05.03.2024 року було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
05.03.2024 наступний учасник ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» набув статус «Переможець розглядається кваліфікаційною комісією», який мав закінчитись 12.03.2024.
Замовником по суті тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» не розглянуто, оскільки рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ПП «Елітбуд-1» 07.03.2024 було оскаржено до Антимонопольного комітету України.
Тобто розгляд тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» замовником не здійснювався, так як перебіг відповідних строків зупинено. Продовження строків перебіг яких зупинено законодавством не передбачено.
Відсутність інформації в системі електронних закупівель щодо аргументованого продовження строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» зумовлена невнесенням таких даних до системи у зв’язку з відсутністю для цього підстав.
Зважаючи на рішення Антимонопольного комітету України від 25.03.2024 №5328-р/пк-пз прийняте за результатами розгляду скарги ПП «Елітбуд-1» розгляд тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» по суті є неможливим.
Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників порушення, зазначені у вимозі органу державного контролю, до уваги не брались з урахуванням того, що такі вимоги до документації учасників закупівлі замовником у тендерній документації не визначались.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради були вжиті заходи в частині зобов’язання здійснення заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та при складанні тендерної документації дотримуватись норм чинного законодавства. Проведено засідання робочої групи затвердженої наказом КНП «ЦЕМД та МК»ЖОР від 08.11.2021 року №122 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб» де розглянуто та обговорено Висновок Держаудитслужби в Житомирській області (Протокол додається). Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 19.04.2024 року № 132 « Про вжиття заходів на виконання Висновку Держаудитслужби в Житомирській області» зобов’язано уповноважену особу Цехмейструк Н.М. в подальшому не допускати порушень при складанні тендерної документації та дотримуватись норм чинного законодавства в сфері державних закупівель, а також направити на курси підвищення кваліфікації. (Наказ додається).
2024-04-22 14:57:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відправлення уповноваженої особи на курси з підвищення кваліфікації.
2024-09-20 10:27:38
- UA-M-2024-06-17-000093 ● 968399850af643d78edc06818d0e71b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024
№ 47-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-01-23-016930-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 17:01:43
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт та термосанація будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адреcою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-016930-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В свою чергу, відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2024, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учаснику у складі пропозиції необхідно надати, зокрема, наказ про призначення відповідальної особи за електрогосподарством та завірена належним чином копія посвідчення + протокол про проходження перевірки знань з електробезпеки з присвоєнням 5 групи.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити яким чином (як саме) ПП «Елітбуд-1», якого протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2024 визнано переможцем торгів, підтвердило відповідність вищевказаним вимогам тендерної документації, із зазначенням конкретних посилань на файли з тендерної пропозиції або ж наданням вказаних файлів на даний запит?
2) Згідно з інформацією, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Елітбуд-1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, у повідомленні про усунення невідповідностей Замовником зазначено, зокрема, що учасником ПП «Елітбуд-1» у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат компетентності/координатора з питань охорони праці згідно з вимогами ДПОСП-12, НПАОП 45.2-7.03-17 мінімальні вимоги охорони праці на тимчасових або будівельних майданчиках для інженера з охорони праці, та що для усунення таких невідповідностей ПП «Елітбуд-1» необхідно надати вказаний сертифікат.
В свою чергу, ПП «Елітбуд-1» 23.04.2024 надано на усунення вищевказаних невідповідностей:
- свідоцтво про проходження навчання Побережником Францом Семеновичем курсу координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво), який видано ТОВ «Консалтинговий центр «Практика» 08.04.2024;
- сертифікат компетентності координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво) Побережника Франца Семеновича, який видано Органом сертифікації персоналу 15.04.2024.
Замовником прийнято вищевказане усунення та протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2024 визнано переможцем процедури закупівлі ПП «Елітбуд-1».
При цьому, Замовником при прийняті вищевказаного рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Елітбуд-1» не враховано, що тендерні пропозиції приймаються до кінцевого строку їх подання (пункт 33 Особливостей), та відповідно учасник може надавати інформацію та документи, які наявні та дійсні під час строку подання тендерних пропозицій (до 27.02.2024).
Таким чином, надані ПП «Елітбуд-1» свідоцтво про проходження навчання Побережником Францом Семеновичем курсу координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво) та сертифікат компетентності координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво) Побережника Франца Семеновича, які видані 08.04.2024 та 15.04.2024 (після кінцевого строку подання тендерних пропозицій) відповідно, не можуть бути взяті Замовником до уваги як усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника.
Слід зазначити, що аналогічної позиції, щодо не можливості взяття до розгляду замовниками документів тендерної пропозиції, які укладались/складені після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, дотримується Верховний суд в постановах від 29.06.2023 у справі № 160/14860/21 та від 28.02.2023 у справі № 160/5952/20.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому взято до уваги як усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Елітбуд-1» документи (свідоцтво про проходження навчання Побережником Францом Семеновичем курсу координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво) та сертифікат компетентності координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво) Побережника Франца Семеновича), які фактично були відсутні у вказаного учасника на момент подання тендерної пропозиції та відповідно відсутні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років,або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 14:23:32
Відповідь на запит від 19.06.2024р.
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ст.8 Закону та п.23 Особливостей по закупівлі № UA-2024-01-23-016930-a за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт та термосанація будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 98-В») повідомляємо наступне:
1. У пропозиції учасника ПП «Елітбуд-1» наявні документи, що вимагались відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2024:
а) файл 03. працівники ч.1.pdf. Сторінка 32 - Наказ №08-22/01-ОП від 08 серпня 2022 р. «Про призначення відповідального за електрогосподарство та безпечну експлуатацію електроустановок» 1. Призначити відповідальним за електрогосподарство те безпечну експлуатацію електроустановок енергетика Софїна Ю.О.;
б) файл 03. працівники ч.2.pdf. Сторінка 57 – Витяг з проколу №1 від 20.02.2024 року виданий ТОВ «Учбовий центр «ОНІКС» про проходження перевірки знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1.-1.21.-98….» 2. Софїн Юрій Олександрович, енергетик, ПП «Елітбуд-1»;
в) файл 03. Працівники ч.2. pdf. Сторінка 59 – Посвідчення № 2024-37 видане Софїну Юрію Олександровичу – V група електробезпеки.
2. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі вищезазначеного Замовник надав можливість учаснику ПП «Елітбуд-1» усунути виявлені невідповідності. Учасником ПП «Елітбуд-1» 23.04.2024 надано на усунення невідповідностей: - свідоцтво про проходження навчання Побережником Францом Семеновичем курсу координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво), який видано ТОВ «Консалтинговий центр «Практика»; - сертифікат компетентності координатора з питань охорони праці / інженера з охорони праці (будівництво) Побережника Франца Семеновича, який видано Органом сертифікації персоналу.
Учасник має право виправити помилку, яку допустив у тендерній пропозиції один раз на етапі розгляду Замовником його пропозиції.
Законодавець надає можливість Учаснику виправити невідповідності, а Замовнику до визначення переможця тендеру перевірити на відповідність учасника процедури закупівлі, що не суперечить нормам Закону та Особливостей. Виправлення невідповідностей шляхом надання документів учасником процедури закупівлі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Крім того, тендерна документація не містить вимоги завантаження документів, чинність кожного з яких визначалася б виключно на дату оприлюднення оголошення про початок закупівлі.
Відповідно до позиції Колегій АМКУ: якщо учасник відповідно до вимог тендерної документації подав інформацію та/або документи, що стосуються права підпису тендерної пропозиції/договору про закупівлю та/або кваліфікаційних критеріїв згідно зі ст. 16 Закону, або не подав у складі пропозиції такої інформації/документів взагалі, замовник зобов’язаний надавати час на усунення невідповідностей, а учасник має право завантажити будь-які, навіть тільки-но зроблені чи отримані, документи/інформацію (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-20-002554-c).
Посилання у запиті на правові позиції Верховного Суду викладені у постановах від 28.02.2023 у справі №160/5952/20 та від 29.06.2023 у справі №160/14860/21, вважаємо, такими, що є неспроможними, оскільки у пункті 53 та пункті 38 вказаних постанов судом констатовано факт наявності в учасника закупівлі документів (укладення договорів), якими підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам, які були отримані після визнання учасника переможцем закупівлі, а не до моменту визначення переможця закупівлі. При розгляді даних справ судом не оцінювалось питання правомірності усунення учасником недоліків тендерної пропозиції шляхом подання замовнику додаткової інформації чи документів, тобто дані справи не є аналогічною ситуацією закупівлі за № UA-2024-01-23-016930-а.
За своєю правовою природою законодавець розмежовує такі поняття як - «кінцевий строк подання тендерних пропозицій» (п. 33 Особливостей), що виражається у визначенні конкретних часових меж щодо подання учасником тендерних пропозицій та їх прийняття замовником та «усунення невідповідностей у тендерній пропозиції», оскільки усунення порушень можливе виключно після встановлення замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Таким чином Замовник вважає, що учасник відповідає встановленим критеріям та вище зазначені документи подані до визначення переможця, що дало можливість Замовнику перевірити кваліфікацію учасника на відповідність вимогам визначеним тендерною документацією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
110 917 165,20
UAH з ПДВ
|
110 917 165,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
112 823 242,15
UAH з ПДВ
|
112 823 242,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Рішення скасоване |
110 917 165,20
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 09:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Рішення скасоване |
112 823 242,15
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 09:16
|
|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Переможець |
110 917 165,20
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 14:40
|
Договір № 72 від 06.05.2024.pdf | укладений |
06 травня 2024 14:39
|