Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22208557 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ МОСКАЛЕНКА, будинок 3-А |
Контактна особа: |
Мегеря Марина Володимирівна 0459467172 gymnazium@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 11:37 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 11:37 |
Очікувана вартість: | 4 922 810,55 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 614,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 08:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 08:13 |
Тендерна документація.doc | |
24 січня 2024 08:13 |
Перелік змін до ТД.docx | |
24 січня 2024 08:13 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
23 січня 2024 16:45 |
Дод 5 Договір.docx |
24 січня 2024 08:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2024 08:13 |
Тендерна документація.doc
|
|||
24 січня 2024 08:13 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
24 січня 2024 08:13 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
23 січня 2024 16:45 |
Дод 5 Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000022 ● fcf3d6e8fe114c33a5745f2a183625b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 5-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 19.03.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-01-23-015662-a 23.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 11:38:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури Послуги з організації шкільного харчування в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-01-23-015662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 10:51:52
Надання відповіді на запит
У межах проведення моніторингу процедури Послуги з організації шкільного харчування в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-01-23-015662-a), Броварський ліцей №4 ім. С.І.Олійника надає пояснення (інформацію) щодо поставлених питань у вкладеному файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Броварський ліцей №4 ім. С. І. Олійника Броварського району Київської області, на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 02.04.2024 року про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-23-015662-a, здійснив заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та повідомляє про те, що з особи, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, витребуване письмове пояснення щодо встановленого порушення Закону України «Про публічні закупівлі», було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та попереджено її про недопущення порушень у подальшому.
2024-04-08 15:34:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
3 898 125,00
UAH
|
2 899 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
4 096 575,00
UAH
|
2 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА |
4 614 795,00
UAH
|
2 953 687,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
4 702 005,00
UAH
|
3 199 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Переможець |
2 899 900,00
UAH
|
05 лютого 2024 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 14:08
|
дог 17.pdf | укладений |
14 лютого 2024 14:07
|