Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Брикети торф’яні
Очікувана вартість
2 411 850,00 UAH
UA-2024-01-23-015430-a ● bc02e9eaa45540cda49f1e9e44ab8f6e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42043220 |
Місцезнаходження: | 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53 |
Контактна особа: |
Шумік Тетяна Михайлівна +380663650432 uprgumpol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 13:07 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 13:07 |
Очікувана вартість: | 2 411 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 059,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 72000,00 грн. (сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок). 3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради (місцезнаходження Україна, 44200, Волинська обл., Камінь-Каширський район, смт. Любешів, вул. Незалежності, 53, код ЄДРПОУ - 42043220), р/р UA IBAN 048201720355189015001056128 в ДКСУ, м.Київ суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 3.2.7.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. 3.2.8. Пропозиції в складі яких відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. 3.3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) сплата бенефіціару суми гарантії; 2) отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; 3) отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - відмови принципалом продовжити термін дії пропозиції на вимогу бенефіціара продовжити термін дії тендерної пропозиції; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей та п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. 3.3.3. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 3.3.4. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 4) ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5 % від суми договору у формі: банківської гарантії або грошового депозиту. Форма забезпечення виконання договору про закупівлю визначається Замовником та оприлюднюється в протоколі про намір укласти Договір. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації, Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Надання грошового депозиту – внесення Постачальником грошових коштів на рахунок Замовника. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити Бенефіціара: Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради (місцезнаходження Україна, 44200, Волинська обл., Камінь-Каширський район, смт. Любешів, вул. Незалежності, 53, код ЄДРПОУ - 42043220), р/р UA IBAN 048201720355189015001056128 в ДКСУ , м.Київ. 6.6.2 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності Постачальника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Постачальника за Договором. 6.6.3. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 6.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У випадку відсутності або зняття фінансування витрат Замовника, кошти що надійшли як забезпечення виконання договору повертаються підряднику на протязі 5 (п’яти) банківських днів. У випадку відновлення фінансування витрат Замовнику, Постачальник повторно вносить забезпечення виконання договору за 3 (три) робочі дні до підписання додаткової угоди. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У складі пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів. 6.6.5. За будь-яке одноразове порушення Постачальником умов договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
574 тонни
Брикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 7 календарних днів, але не пізніше 31.12.2024 року | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 16:38 |
2.3 Додаток 2 Договір.docx | |
23 січня 2024 16:38 |
2.2. Додаток_1 торф.docx | |
23 січня 2024 16:38 |
2.1. ТД торф.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 26 січня 2024 12:14
Дата відповіді: 29 січня 2024 14:12
Прошу дати розяснення на якій підставі ви вимагаєте якісь оплати третій особі згідно п 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17500,00 грн. (сімнадцять тисяч п’ятсот гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5.2.3. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17500,00 грн. (сімнадцять тисяч п’ятсот гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором..
Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта.
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Більш того правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта.
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Більш того правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Щодо п 5.2.4 тендерної документації
Дата подання: 26 січня 2024 12:15
Дата відповіді: 29 січня 2024 14:12
Просимо пояснити що Ви вимагаєте від Учасників у п. 5.2.4 тендерної документації:
5.2.4. На виконання частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує в тендерній документації вимоги до енергоспоживчої продукції (товарів) щодо класу енергетичної ефективності або відповідності індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну або стандартами у сфері екологічного маркування типу I.
Частиною першою статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» визначено, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
Учасники закупівлі на виконання частини четвертої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі своєї лист в довільній формі з гарантією того, що товар запропонований Учасником, відповідає класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне, На виконання частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує в тендерній документації вимоги до енергоспоживчої продукції (товарів) щодо класу енергетичної ефективності або відповідності індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну або стандартами у сфері екологічного маркування типу I. Тобто Замовник зобов’язаний встановлювати вказану вимогу в тендерній документації.
Стосовно документально підтвердження Ви як Учасник торгів надаєте своєї лист в довільній формі з гарантією того, що: 1. товар запропонований Учасником, відповідає класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, 2.Показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, 3. Така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
Стосовно документально підтвердження Ви як Учасник торгів надаєте своєї лист в довільній формі з гарантією того, що: 1. товар запропонований Учасником, відповідає класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, 2.Показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, 3. Така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 26 січня 2024 12:23
Дата відповіді: 29 січня 2024 14:12
Підкажіть будь-ласка яким нормативним документом передбачено вимога забезпечення виконання договору в редакції п. 6.6.1 а саме: 6.6.1. Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається.
Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5 % від суми договору у формі: банківської гарантії або грошового депозиту. Форма забезпечення виконання договору про закупівлю визначається Замовником та оприлюднюється в протоколі про намір укласти Договір.
Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації, Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.
Надання грошового депозиту – внесення Постачальником грошових коштів на рахунок Замовника.
Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю.
Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Реквізити Бенефіціара: Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради (місцезнаходження Україна, 44200, Волинська обл., Камінь-Каширський район, смт. Любешів, вул. Незалежності, 53, код ЄДРПОУ - 42043220), р/р UA IBAN 048201720355189015001056128 в ДКСУ , м.Київ.
6.6.2 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності Постачальника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Постачальника за Договором.
6.6.3. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
6.6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
У випадку відсутності або зняття фінансування витрат Замовника, кошти що надійшли як забезпечення виконання договору повертаються підряднику на протязі 5 (п’яти) банківських днів. У випадку відновлення фінансування витрат Замовнику, Постачальник повторно вносить забезпечення виконання договору за 3 (три) робочі дні до підписання додаткової угоди. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
У складі пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів.
6.6.5. За будь-яке одноразове порушення Постачальником умов договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього договору, про що Учасником у складі пропозиції надається лист-погодження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
1. У відповідності до п. 28 Особливостей визначено, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно п. 16 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
2. Частиною 1 Статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Тобто врахїовуючи вищевикладене, Замовник вимагає забезпечення виконання умов договору у відповідності до вимог чинного законодавства ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Стосовно виду забезпечення виконання Умов договору. Вдповідно до Статті 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Тобто Замовник на власний розсуд може обрати вид забезпечення.
1. У відповідності до п. 28 Особливостей визначено, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно п. 16 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
2. Частиною 1 Статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Тобто врахїовуючи вищевикладене, Замовник вимагає забезпечення виконання умов договору у відповідності до вимог чинного законодавства ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Стосовно виду забезпечення виконання Умов договору. Вдповідно до Статті 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Тобто Замовник на власний розсуд може обрати вид забезпечення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-23-015430-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД, Код ЄДРПОУ:41448025
Дата подання: 07 лютого 2024 15:28
Дата подання: 07 лютого 2024 15:28
Скарга на неправомірне рішення замовника
обрання переможцем тендеру Замовником є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2024 15:44
рішення від 09.02.2024 № 2522.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 15:43
інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3065.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 11:39
рішення від 19.02.2024 № 3065.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2024 11:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРФ" |
2 095 100,00
UAH з ПДВ
|
2 095 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД |
2 400 468,00
UAH з ПДВ
|
2 400 468,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРФ" #45203419 |
Переможець |
2 095 100,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2024 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 11:55
|
Підписаний договір | укладений |
26 лютого 2024 11:44
|