Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечки тактичні
Очікувана вартість
336 200,00 UAH
UA-2024-01-23-013882-a ● 6f5675e32611417baf6f8e88faae1717
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108887 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., місто Львів, |
Контактна особа: |
Божко Юрій Любомирович +380322522620 yurybozhko1968@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 336 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 362,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 набір
Аптечка тактична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, У разі, коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце поставки (оприлюднення якої передбачено Законом) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту, у який здійснюється доставка товару (у якому виконуються роботи чи надаються послуги)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
НК 024:2023: 43000 — Набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати його отримання на підставі документів, що підтверджують факт поставки | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 15:56 |
ТД АПТЕЧКИ 012024.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо картки постраждалого
Дата подання: 24 січня 2024 17:05
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:21
Згідно з вимогами ТД, у склад Аптечки входить "Картка постраждалого встановленого зразка (ламінована), яка має відповідати Формі 100 - визначеній додатком 4 наказу Генерального штабу ЗСУ від 09.07.2018 № 258 «Про затвердження Керівництва з медичної евакуації в Збройних Силах України». При цьому, якщо переглянути Форму 100 з цього Наказу, то Картка називається: "Первинна медична картка" (а не "Картка постраждалого", як в ТД). Тому, отримавши Аптечки, туди буде вкладена саме Первинна медична картка, і при огляді у Замовника можуть виникнути запитання, чому це НЕ "Картка постраждалого". Відповідно, в порівняльній таблиці - яку все ж назву картки має зазначити Учасник, щоб це не було визнано невідповідністю? Адже "Первинна медична картка" - це не еквівалент, а повна відповідність Вашим вимогам, проте за назвою це НЕ "Картка постраждалого". Роз'ясніть будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
Строки поставки
Дата подання: 24 січня 2024 17:24
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:21
Доброго дня! Скажіть будь ласка, протягом якого саме строку має бути здійснено поставку товару та узгодьте, будь ласка, невідповідності тендерної документації та договору?! Оскільки, загальними положеннями тендерної документації встановлено, що «Поставка товару здійснюється відповідно до умов договору про закупівлю», згідно проекту договору ( Додаток № 3) “Поставка товару здійснюється Постачальником окремими партіями протягом 5-ти (п’яти) робочих днів від дати отримання замовлення Покупця” (п. 2.2), при цьому згідно із вимогами п. 3, Додатку № 5, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист, про те що "Доставка до місця поставки товару, навантаження та розвантаження товару здійснюється учасником власними силами та за власний рахунок в строк протягом 3 (трьох) робочих днів від дати підписання договору."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
Хімічне джерело світла
Дата подання: 24 січня 2024 17:32
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:22
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, чи може учасник пропонувати у складі пропозиції Хімічне джерело світла іншої форми, замість плоскої? Наприклад у вигляді "палички" довжиною 10 см, яка за технічними характеристиками є навіть кращим виробом, оскільки забезпечує освітлення на 360 градусів, а не 180 градусів (адже Замовник у вимогах зазначив, що плоска форма забезпечує збільшення помітної площі, тоді як розміри світлової частини що у пласкої форми, що у "палички" однакова, але градус освітлення у "палички" - більший), і також така "паличка" світить до 10 годин, як хоче Замовник. Більш того, хімічне джерело світла у вигляді "палички" містить отвір та гачок для фіксації, як і в пласкій формі. В будь-якому випадку, у Статті 23 п. 4 Закону "Про публічні закупівлі" зазначено: "4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тобто, в даному випадку, Замовник зазначає ТИП виробу (плоскої форми), тоді як є й інші форми виробу, які забезпечують потрібний ефект, а саме: світлення до 10 годин, але не надає ніяких обґрунтувань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
Найменування товару
Дата подання: 25 січня 2024 13:17
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:22
Доброго дня! Роз’ясніть будь ласка, наступне. По-перше: в Договорі у Додатку № 3, зазначено, що Предметом договору є Аптечки тактичні згідно коду ДК 021:2015: 33196000-0 – «Аптечки першої медичної допомоги» та коду НК 024:2019: 43000 – «Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів») і назва предмету закупівлі така ж сама. По-друге: у Тендерній документації у Додатку 5, Замовник зазначає: «Обґрунтування причин необхідності вказувати в технічному завданні посилання на конкретну торгову марку/виробника/модель тощо по відношенню до конкретного НАЙМЕНУВАННЯ товару, що є предметом закупівлі: для однозначного розуміння Замовником і Учасником вимог до товарів, що є предметом закупівлі.». Тобто, якщо Учасник запропонує Аптечку медичну тактичну або Аптечку тактичну First Aid Kit, або Аптечку тактичну військову, це буде вважатися еквівалентом по відношенню до конкретного НАЙМЕНУВАННЯ товару, що є предметом закупівлі? Чи, якщо в назві стоїть слово ТАКТИЧНА - це за замовчуванням НЕ еквівалент, а відповідність предмету закупівлі? Адже, якщо замовник надає "Обґрунтування...щодо еквіваленту до найменування предмету закупівлі" він усвідомлює, що назви аптечок будуть пропонуватись різні, а отже учасники повинні зазначати, що пропонують еквівалент? Бо Замовник також у Додатку 5 зазначає: "У разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент», замість товару, наведеного у Таблиці 1, то він повинен позначити таку складову частину виразом «еквівалент» та надати документи, які підтверджують, що «еквівалент» має ідентичні якісні та технічні характеристики, а також – надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого Учасником еквіваленту". То ж, запропонувавши Аптечку тактичну First Aid Kit , або Аптечку військову тактичну - чи повинен учасник позначати біля назви Аптечки, що ця аптечка є еквівалентом, і надавати документи на неї, і складати окрему порівняльну таблицю? Адже як зазначалось вище предметом договору чітко визначено: Аптечки тактичні згідно коду ДК 021:2015: 33196000-0 – «Аптечки першої медичної допомоги» та коду НК 024:2019: 43000 – «Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів»).
Дане питання виникло через те, що коли учасник запропонував Аптечка медична тактична, а не Аптечка тактична (як хотів замовник) - інший учасник подав скаргу на те, що назва "Аптечка медична тактична" НЕ відповідає вимогам замовника (??), адже за назвою вона не "Аптечка тактична", а "Аптечка медична тактична". Тобто, дії іншого учасника, який програв - дійшли до абсурду в цій частині, але ж в предметі закупівлі зазначено навіть «Аптечки першої медичної допомоги» та «Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів», вже три назви, що не є евівалентом. Дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-23-013882-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 24 січня 2024 16:34
Щодо зразків продукції
Добрий день! Шановний замовник, згідно п. 5 Додатку 5 Тендерної документації (далі - ТД): «Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника, із зазначенням кількості та термінів поставки, яким підтверджується можливість поставки ЗРАЗКІВ та всієї кількості Товару, що є предметом закупівлі цих торгів», про те згідно з умовами ТД надання контрольного зразку не передбачено, а також відсутня будь-яка інформація щодо терміну його передачі замовнику. Більш того, не зрозуміло чи то учасник на етапі подання пропозиції чи кваліфікації має надати зразок? Якщо на етапі пропозиції - то протягом якого часу він має його надати? Де зазначена відповідна інформація? Якщо на етапі кваліфікації - то знову ж, скільки часу йому на це надається? Отже, все це свідчить про наявні розбіжності у ТД які утворюють не відповідності. Тому вимагаємо усунути дані невідповідності ТД, а саме вилучити з п. 5 Додатку 5, вимогу про надання «ЗРАЗКІВ» і залишити формулювання у наступній редакції: «Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника, із зазначенням кількості та термінів поставки, яким підтверджується можливість поставки всієї кількості Товару, що є предметом закупівлі цих торгів».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2024 16:22
Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
Номер вимоги: UA-2024-01-23-013882-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 25 січня 2024 09:58
Щодо бинта зет складеного
Добрий день! У Тендерній документації , а саме: у Додатку №5 в п.4 таблиці зазначено: "Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Стерильний 6-шаровий бавовняний бинт що може використовуватися для зупинки кровотечі разом з компресіонною пов'язкою, також використовується для перев'язки незначних ран. Унікальна зручна конфігурація упаковки і дозатора дозволяє контролювати використання з можливістю безперервної лінійної подачі…". Жоден виробник в Україні не виготовляє такий засіб, і немає навіть еквівалентів. В даному випадку, сплутані описи двох різних виробів, а саме: "Компресійний бинт для тампонади" - https://paramedic.ua/ua/sredstva-dlya-okazaniya-pervoy-pomoshchi/bandages/bint-dlya-tamponady/krovoostanavlivayushchiy-kompressionnyy-bint-dlya-tamponady та "Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом)" - https://paramedic.ua/ua/sredstva-dlya-okazaniya-pervoy-pomoshchi/hemostatic/bint-krovospas.
Саме Компресійний бинт для тампонади - це стерильний 6-шаровий бавовняний бинт що може використовуватися для зупинки кровотечі разом з компресіонною пов'язкою, також використовується для перев'язки незначних ран. Він має дозатор. Він НЕ просочується гемостатичним засобом, адже його функція через таку кількість шарів бавовни - впитувати швидко кров, розбухати, і заповнювати собою весь простір рани. Натомість, Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом) - має бути просочений хімічною речовиною, НЕ МАЄ 6 шарів бавовни, а складається з одношарового бинта, ЗЕТ-складений, і не має дозатора. І завдяки хімічній речовині в його складі - прискорюється згортання крові.
Тобто, наявна плутанина з описами цих двох виробів. Вимагаємо усунути невідповідності, та встановити належні описи до кожного з виробів. Приклад: "Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом)". Просочений гемостатичною речовиною. Повинен гарантувати усунення кровотечі, не більше ніж 5 хвилин. Вид: z-подібний (складений); стерильний. Повинен мати герметичне пакування. Ширина, не менше: 7,5 см, довжина, не менше 3,7 м. "Компресійний бинт для тампонади" - компактний стислий рулон з 6-ти шарової високоякісної бавовняної марлі що має вологовбираючу здатність. Повинен бути складений у Z-образному стані, таким чином дозволяючи поступово використовувати кожен тур бинта, не дістаючи весь бинт відразу. Унікальна зручна конфігурація упаковки і дозатора дозволяє контролювати використання з можливістю безперервної лінійної подачі. Невикористана частина залишається захищеною від забруднення. Використовується як підкладка для кровоспинних засобів, у поєднанні з компресійною пов’язкою для зупинки кровотечі або для перев’язки невеликих ран Розміри виробу: ширина: не менше 11,4 см; довжина: не менше 375 см. Дані характеристики - відповідають тій продукції, яка є на фарм.ринку і, яка поставляється до силових структур у складі Аптечок.
Розгорнути
Згорнути
Саме Компресійний бинт для тампонади - це стерильний 6-шаровий бавовняний бинт що може використовуватися для зупинки кровотечі разом з компресіонною пов'язкою, також використовується для перев'язки незначних ран. Він має дозатор. Він НЕ просочується гемостатичним засобом, адже його функція через таку кількість шарів бавовни - впитувати швидко кров, розбухати, і заповнювати собою весь простір рани. Натомість, Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом) - має бути просочений хімічною речовиною, НЕ МАЄ 6 шарів бавовни, а складається з одношарового бинта, ЗЕТ-складений, і не має дозатора. І завдяки хімічній речовині в його складі - прискорюється згортання крові.
Тобто, наявна плутанина з описами цих двох виробів. Вимагаємо усунути невідповідності, та встановити належні описи до кожного з виробів. Приклад: "Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом)". Просочений гемостатичною речовиною. Повинен гарантувати усунення кровотечі, не більше ніж 5 хвилин. Вид: z-подібний (складений); стерильний. Повинен мати герметичне пакування. Ширина, не менше: 7,5 см, довжина, не менше 3,7 м. "Компресійний бинт для тампонади" - компактний стислий рулон з 6-ти шарової високоякісної бавовняної марлі що має вологовбираючу здатність. Повинен бути складений у Z-образному стані, таким чином дозволяючи поступово використовувати кожен тур бинта, не дістаючи весь бинт відразу. Унікальна зручна конфігурація упаковки і дозатора дозволяє контролювати використання з можливістю безперервної лінійної подачі. Невикористана частина залишається захищеною від забруднення. Використовується як підкладка для кровоспинних засобів, у поєднанні з компресійною пов’язкою для зупинки кровотечі або для перев’язки невеликих ран Розміри виробу: ширина: не менше 11,4 см; довжина: не менше 375 см. Дані характеристики - відповідають тій продукції, яка є на фарм.ринку і, яка поставляється до силових структур у складі Аптечок.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 16:22
Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 15:24 |
Кінець періоду оскарження: | 06 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: через помилку при публікації відкритих торгів (з особливостями) в ЕСЗ у полі «очікувана вартість» плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі та тендерній документації, де помилково було зазначено невірно визначену очікувану вартість та кількість предмета закупівлі та відсутності у замовника законних підстав та технічної можливості для застосування норм пункту 54 Особливостей, щоб виправити інформацію про очікувану вартість та кількість предмета закупівлі, яка була зазначена в полях ЕСЗ плану до закупівлі та оголошенні про проведення закупівлі. |
Документи:
26 січня 2024 15:24
|
Електронний підпис |
26 січня 2024 15:22
|
Протокол |