Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Олександрійський професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02544945 |
Вебсайт: | http://opl.com.ua |
Місцезнаходження: | 28001, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, Покровська площа, буд. 18 |
Контактна особа: |
Наталія Макаренко +380977072028 opl.ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 2 079 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 12:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 12:44 |
ТД_вугілля (нова редакція).docx | |
26 січня 2024 12:44 |
ТД_вугілля (нова редакція).docx | |
26 січня 2024 12:44 |
Лист зі змінами 26.01.2024.doc | |
26 січня 2024 12:44 |
Лист зі змінами 26.01.2024.doc | |
26 січня 2024 12:44 |
Додатки (нова редакція).docx | |
26 січня 2024 12:44 |
Додатки (нова редакція).docx | |
23 січня 2024 15:03 |
ТД_вугілля.docx | |
23 січня 2024 15:03 |
ТД_вугілля.docx | |
23 січня 2024 15:03 |
Додатки.docx | |
23 січня 2024 15:03 |
Додатки.docx | |
23 січня 2024 15:03 |
Проект договору.docx | |
23 січня 2024 15:03 |
Проект договору.docx | |
23 січня 2024 15:03 |
Обгрунтування Постанова 710.pdf | |
23 січня 2024 15:03 |
Обгрунтування Постанова 710.pdf |
26 січня 2024 12:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2024 12:44 |
ТД_вугілля (нова редакція).docx
|
|||
26 січня 2024 12:44 |
ТД_вугілля (нова редакція).docx
|
|||
26 січня 2024 12:44 |
Лист зі змінами 26.01.2024.doc
|
|||
26 січня 2024 12:44 |
Лист зі змінами 26.01.2024.doc
|
|||
26 січня 2024 12:44 |
Додатки (нова редакція).docx
|
|||
26 січня 2024 12:44 |
Додатки (нова редакція).docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
ТД_вугілля.docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
ТД_вугілля.docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
Додатки.docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
Додатки.docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
Проект договору.docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
Проект договору.docx
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
Обгрунтування Постанова 710.pdf
|
|||
23 січня 2024 15:03 |
Обгрунтування Постанова 710.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з ДСТУ 7146:2010 «Вугілля камʼяне та антрацит для побутових потреб.
Технічні умови» сертифікат якісних, генетичних та технологічних характеристик надається під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб.
За результатами досліджень для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313-95 «Угли каменные и антрациты (угли среднего и высокого рангов). Кодификация» і Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів, що відображає генетичні особливості та основні технологічні параметри.
Сертифікат оформлюється на підставі досліджень якісних, генетичних та технологічних характеристик вугілля відповідно замовлення. Замовником може виступати виробник Ігродукції або постачальник товарної вугільної продукції або заявник на проведення досліджень.
За таких умов просимо виправити п.А.3) Додатку 2 до тендерної документації та відповідно привести його у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 лютого 2024 22:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000038 ● 1e1f20dcc07c4c4bb147ad3f76f57890
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.06.2024 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-23-011824-a 23.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 16:19:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам`яне», код ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-23-011824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 08:58:10
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-06-17-000038
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення -
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі і відповідно до даних доведеного кошторису на 2024 рік.
http://opl.com.ua/%d0%ba%d0%be%d1%88%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%81-%d1%82%d0%b0-%d0%b7%d0%bc%d1%96%d0%bd%d0%b8-%d0%b4%d0%be-%d0%bd%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be/
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –
Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даних фракцій, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів.
3. Яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість –
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлінадаємо -
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-23-011824-a
http://opl.com.ua/%d0%ba%d0%be%d1%88%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%81-%d1%82%d0%b0-%d0%b7%d0%bc%d1%96%d0%bd%d0%b8-%d0%b4%d0%be-%d0%bd%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 16:20:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам`яне», код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2024-01-23-011824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно вимог розділу ІІІ Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, для підтвердження відповідності вугілля кам`яного учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копію дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам`яне. Копія вказаного сертифікату повинна бути завірена особою, на ім`я якого такий сертифікат видано, у порядку, передбаченому пунктом 1 розділом І «Загальні вимоги» тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ» з підстав відсутності на копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля дати її засвідчення ?
Просимо пояснити, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» з підстав відсутності на копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля слів «згідно з оригіналом» та найменування посади особи, якою завірено копію ?
Слід зазначити, що норма пункту 43 Особливостей замовником не застосовується лише в тому випадку, коли виправлення невідповідностей в інформації та/або документах призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 08:51:48
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-06-17-000038
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення -
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі і відповідно до даних доведеного кошторису на 2024 рік.
http://opl.com.ua/%d0%ba%d0%be%d1%88%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%81-%d1%82%d0%b0-%d0%b7%d0%bc%d1%96%d0%bd%d0%b8-%d0%b4%d0%be-%d0%bd%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be/
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –
Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даних фракцій, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів.
3. Яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість –
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлінадаємо -
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-23-011824-a
http://opl.com.ua/%d0%ba%d0%be%d1%88%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%81-%d1%82%d0%b0-%d0%b7%d0%bc%d1%96%d0%bd%d0%b8-%d0%b4%d0%be-%d0%bd%d1%8c%d0%be%d0%b3%d0%be/
Надання інформації про усунення порушення замовником
04.07.2024р. №298 УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Начальнику управління Сергію ВІННІЧЕНКО 27.06.2024 року через електронну систему закупівель УПРАВЛІННЯМ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ до Замовника в рамках здійснення моніторингу за №UA-M-2024-06-17-000038 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-23-011824-a) (далі – Висновок). У Висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначено, що за результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог установлено порушення вимог пункту 3, пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. Керуючись нормами ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку. 1. Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, враховуючи наявність ДСТУ 4163:2020, яким встановлені правила завіряння копій документів, Замовник включив до тендерної документації інформацію про порядок завіряння копій в абз.2 п.1 розділу 1 тендерної документації та в п.А.2 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до положень п.А.2 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації вимагалося, що «копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик завіряється у порядку зазначеному цією тендерною документацією суб'єктом господарювання (або фізичною особою), якому такий сертифікат видано та який зазначений в сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик». Зазначена вище вимога щодо завіряння копії передбачена законодавством, зокрема ДСТУ 4163:2020. В свою чергу положеннями абз.2 п.1 розділу 1 тендерної документації «- копії документів, що подаються на виконання вимог тендерної документації (крім нотаріально засвідчених копій), засвідчуються згідно ДСТУ 4163:2020 у такому порядку: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Сканування повинно бути в кольоровому режимі з копії документу. Дата засвідчення копії повинна бути не раніше дати оголошення даних торгів. Відсутність засвідчення на копіях документів отримувачем яких не є учасник процедури закупівлі не вважається формальною помилкою.». Крім того в Переліку формальних помилок, який затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, відсутність засвідчення на копіях документів отримувачем яких не є учасник процедури закупівлі не вважається формальною помилкою. Слід також додати, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля вимагався в якості підтвердження інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації тендерної документації. А отже невідповідність наданого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик умовам тендерної документації є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і враховуючи положення п.43 Особливостей є невідповідністю яка не може бути виправлена шляхом надання 24 годин. Такої ж думки стосовно невідповідного завіряння документів (якщо умовами тендерної документації були встановлені вимоги до оформлення документів технічної специфікації) дотримується в своїх рішеннях Антимонопольний комітет України (наприклад Рішення №8260-р/пк-пз від 07.06.2023, Рішення № 7023-р/пк-пз від 19.04.2024) В свою чергу відповідно до норм ч.4 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» , Антимонопольний комітет України є одним з органів, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Згідно норм ч.1 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження здійснює неупереджений захист прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі. Тому Замовникам слід брати до уваги винесені рішення за поданими на розгляд Антимонопольного комітету України скаргами. Аналізуючи наведені вище рішення Антимонопольного комітету України, Замовник встановив, що Антимонопольний комітет України вважає неправильність оформлення (як то відсутність підписів чи печаток, якщо їх наявність вимагалася вимогам тендерної документації) документів, які надаються в якості підтвердження інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації невідповідністю яка не може бути виправлена шляхом надання 24 годин. Тому, Замовником було правомірно прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" на підставі норм абз.5 п.п. 2 п. 44 Особливостей через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, отримувачем якого не є учасник процедури закупівлі, засвідчена з порушеннями вимог абз.2 п.1 розділу 1 тендерної документації та п.А.2 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації через відсутність на копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля дати її засвідчення. 2. Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та беручи до уваги наявність чинного стандарту ДСТУ 4163:2020, яким встановлені правила завіряння копій документів, Замовником було встановлено необхідність та порядок завіряння копій, які наведені в абз.2 п.1 розділу 1 тендерної документації та в п.А.2 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Так відповідно до положень п.А.2 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації вимагалося, що «копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик завіряється у порядку зазначеному цією тендерною документацією суб'єктом господарювання (або фізичною особою), якому такий сертифікат видано та який зазначений в сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик». В свою чергу положеннями абз.2 п.1 розділу 1 тендерної документації «- копії документів, що подаються на виконання вимог тендерної документації (крім нотаріально засвідчених копій), засвідчуються згідно ДСТУ 4163:2020 у такому порядку: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Сканування повинно бути в кольоровому режимі з копії документу. Дата засвідчення копії повинна бути не раніше дати оголошення даних торгів. Відсутність засвідчення на копіях документів отримувачем яких не є учасник процедури закупівлі не вважається формальною помилкою.». Крім того в Переліку формальних помилок, який затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, відсутність засвідчення на копіях документів отримувачем яких не є учасник процедури закупівлі не вважається формальною помилкою. Зауважимо, що вимога стосовно завіряння копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик встановлено в розділі ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, який в свою чергу стосується документального підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. А отже невідповідність завіряння копії зазначеного вище документа вимогам ДСТУ 4163:2020 та тендерної документації є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і враховуючи положення п.43 Особливостей є невідповідністю яка не може бути виправлена шляхом надання 24 годин. Такої ж думки стосовно невідповідного завіряння документів (якщо умовами тендерної документації були встановлені вимоги до оформлення документів технічної специфікації) дотримується в своїх рішеннях Антимонопольний комітет України (наприклад Рішення №8260-р/пк-пз від 07.06.2023, Рішення № 7023-р/пк-пз від 19.04.2024) В свою чергу відповідно до норм ч.4 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» , Антимонопольний комітет України є одним з органів, який здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Згідно норм ч.1 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження здійснює неупереджений захист прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі. Тому Замовникам слід брати до уваги винесені рішення за поданими на розгляд Антимонопольного комітету України скаргами. Аналізуючи наведені вище рішення Антимонопольного комітету України, Замовник встановив, що Антимонопольний комітет України вважає неправильність оформлення (як то відсутність підписів чи печаток, якщо їх наявність вимагалася вимогам тендерної документації) документів, які надаються в якості підтвердження інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації невідповідністю яка не може бути виправлена шляхом надання 24 годин. Тому, Замовником було правомірно прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» на підставі норм абз.5 п.п. 2 п. 44 Особливостей через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, отримувачем якого не є учасник процедури закупівлі, засвідчена з порушеннями вимог абз.2 п.1 розділу 1 тендерної документації та п.А.2 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації через відсутність на копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля слів «Згідно з оригіналом» та найменування посади особи, яка засвідчила копію. Уповноважена особа / Наталія МАКАРЕНКО /
2024-07-04 10:38:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04-11/40/2024пр |
Дата публікації: | 31 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/398/1698/24 |
Дата відкриття провадження: | 05 вересня 2024 |
Документи:
18 жовтня 2024 14:57
|
Електронний підпис |
31 липня 2024 08:05
|
Електронний підпис |
Оскарження в суді
Опис: | Єдиний унікальний номер справи: 340/4956/24 від 24.07.2024 |
Дата публікації: | 26 липня 2024 |
Документи:
28 листопада 2024 08:27
|
Електронний підпис |
28 листопада 2024 08:25
|
Апеляційна скарга від 27.11.2024.pdf |
05 листопада 2024 08:33
|
Рішення від 04.11.2024 року по справі 340 4956 24.docx |
26 липня 2024 11:04
|
340-4956-24.zip |
28 листопада 2024 08:27
|
Електронний підпис |
05 листопада 2024 08:40
|
Електронний підпис |
28 листопада 2024 08:25
|
Апеляційна скарга від 27.11.2024.pdf |
05 листопада 2024 08:33
|
Рішення від 04.11.2024 року по справі 340 4956 24.docx |
26 липня 2024 11:04
|
340-4956-24.zip |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" |
1 796 256,00
UAH з ПДВ
|
38 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" |
1 293 600,00
UAH з ПДВ
|
923 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" |
1 642 872,00
UAH з ПДВ
|
1 642 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
2 063 600,00
UAH з ПДВ
|
2 063 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" #32872463 |
Рішення скасоване |
38 500,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:17
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 лютого 2024 00:00
|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" #32872463 |
Відхилено |
38 500,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 12:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 березня 2024 00:00
|
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 |
Відхилено |
923 999,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 11:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 березня 2024 00:00
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" #45254272 |
Відхилено |
1 642 872,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 15:05
|
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 10:10
|
|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна #2721016269 |
Переможець |
2 063 600,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 13:37
|
Договір 29 від 26.03.2024 року.pdf | укладений |
26 березня 2024 13:35
|