Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія для потреб навчального корпусу та навчально-виробничої майстерні
Очікувана вартість
484 000,00 UAH
UA-2024-01-23-011470-a ● c97357c9c76a4301801b7e93eec8c885
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ " Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" |
Код ЄДРПОУ: | 00216208 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Пушкіна, 83 А |
Контактна особа: |
Артем Кісь +380660447295 kis.everest@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 484 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60500 Кіловат-година
Електрична енергія для потреб навчального корпусу та навчально-виробничої майстерні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Пушкіна 83 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 11:34 |
Додаток 4. Проект договору..docx | |
23 січня 2024 14:52 |
Пр_5.1.2024_Початок відкритих торгів.pdf | |
23 січня 2024 14:52 |
Тендерна док-ція, ел.енергія.pdf |
24 січня 2024 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2024 11:34 |
Додаток 4. Проект договору..docx
|
|||
23 січня 2024 14:52 |
Пр_5.1.2024_Початок відкритих торгів.pdf
|
|||
23 січня 2024 14:52 |
Тендерна док-ція, ел.енергія.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявність дискримінаційних умов в тендерній документації
Дата подання: 24 січня 2024 14:46
Дата відповіді: 29 січня 2024 11:01
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 п.15 до тендерної документації передбачено наступне: «Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, передбачених п. 12 цього додатку, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКІ від 1403.2018 Nº 312 (зі змінами), який шоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає розʼяснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів (довідка надається за формою 1 до Додатку 3).»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності центр обслуговування споживачів або власний структурний підрозділ на території певної області або посадову особу, з робочим місцем на території певної області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. (З рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c). Відповідно до діючого законодавства постачальники не зобов'язані мати свої центри обслуговування споживачів, структурні підрозділи по окремих областях України. Електропостачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок постачальника створювати центри обслуговування споживачів, структурні підрозділів у всіх чи в окремих регіонах, як це вимагається тендерною документацією.
Щодо здійснення комунікації між сторонами, надання інформації, рахунків тощо впродовж виконання договірних правовідносин, то відповідно до п.п.2 п.3.2.4, п.4.14, п.п. 14, 15 п. 5.2.2, п. 9.1.3, 9.2.1, 9.6.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. No 312, передбачений персональний електронний кабінет на офіційному веб-сайті постачальника, а також інші дистанційні засоби обміну інформацією. Наприклад, п.4.14 ПРРЕ визначено, що Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на вебсайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв'язком, поштовим зв'язком, кур'єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Зазначена вимога тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Висновок про наявність дискримінаційних умов в тендерній документації у випадку вимоги наявності центра обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу в певному регіоні підтверджується, зокрема, наступними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - No 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c; - No 9665-р/пк-пз від 18.05.2020 р., UA-2020-04-08-000945-b; - No 6773- р/пк-пз від 28.05.2019 р., UA-2019-05-02-000456-a; - No 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 р., UA-2019-03-27-000358-a; -No 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 р., UA-2023-07-10-010043-a тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Полтавської області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Невідповідність тендерної документації п. 29 Особливостей в частині вимог інформації від оператора системи розподілу, що є публічною інформацією і міститься в публічних реєстрах
Дата подання: 25 січня 2024 14:25
Дата відповіді: 29 січня 2024 11:02
Шановний замовнику, в тендерній документації у п.15.1, 16.1 додатку № 3 наявна наступна вимога: Учасником надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією пpo кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані в поточному році.
Роз’яснюємо, що кількість Енергорозподільчих компаній в Україні складає 32 організації. Навіщо Вам довідки від всіх операторів системи розподілу та ще з інформацією про кількість споживачів? Якщо інформація про наявність чинних договірних правовідносин з ОСР викладена в публічному доступі на офіційних сайтах усіх ОСР України в розділі «РЕЄСТР/ПЕРЕЛІК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ». Тобто, дана інформація є публічною, актуальні дані містяться у відритих реєстрах. Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити вимогу щодо надання довідки від всіх операторів системи розподілу, тому що дана інформація є публічною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дана інформація потрібна Замовнику для підтвердження виконання учасниками вимог чинного законодавства. Перевірка по всім сайтам операторів систем розподілу займе багато часу, тому Замовник просить надати дані довідки. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
471 900,00
UAH з ПДВ
|
471 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
471 900,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 18:53
|
заява-приєдн. Енергозбут.pdf | укладений |
23 лютого 2024 18:52
|
Комерц.пропозиція Енергозбут.pdf | укладений |
23 лютого 2024 18:52
|
Д. 22310492_21.02.24_к+м.pdf | укладений |
23 лютого 2024 18:52
|