Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., смт Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Контактна особа: |
Темнохуд Андрій Іванович 380504479384 temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 10 730 198,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 301,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця з наступними умовами оплати: • попередня оплата складає 50% від суми Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату та наданої Замовником заявки на початок виконання робіт. При цьому, на момент отримання Замовником рахунку на здійснення передоплати, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику банківську гарантію повернення передоплати від банківської установи, що складає 100% від розміру передоплати щодо забезпечення виконання зобов’язань Виконавця з повернення такої попередньої оплати. | Аванс | 15 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | • остаточний розрахунок по кожному етапу виконаних робіт проводиться наступним чином: - з Актів прийому-передачі виконаних робіт вираховується вартість авансу (попередньої оплати) та залишок сплачується протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту прийому-передачі. У випадку, якщо Виконавець протягом 30 банківських днів з дня отримання попередньої оплати не приступив до виконання робіт, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику попередню оплату (аванс) протягом 10 банківських днів з останнього дня вищезазначеного тридцятиденного строку в повному обсязі. Строк надання послуг (виконання робіт): на протязі дії договору до 31.12.2024 р. та в терміни визначені письмовими заявками Замовника. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 13:31 |
Тендерна документація.doc | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 6 довідка про відсутність підстав для відмови.doc | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 5 письмова згода учасника.doc | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 3 технічні вимоги.pdf | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 4 проект договору.pdf | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 1 довідка про відповідність пропозиції.doc | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.pdf | |
23 січня 2024 13:31 |
Додаток 7 перелік документів що подається переможцем.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000018 ● c1243fedc2f14d7aa33bc47dcef89948
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2024-01-23-008904-a 23.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 17:05:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт водоочисних обертових сіток з заміною каркасів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-008904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 10:05:46
Відповідь на запит ДАСУ
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відкриті торги на закупівлю 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт водоочисних обертових сіток з заміною каркасів) здійснювались за кошти підприємства. Разом з тим надаємо інформацію та документи, підготовлені відповідальним підрозділом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 15:48:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги з ремонту і
технічного обслуговування техніки (Ремонт водоочисних обертових сіток з
заміною каркасів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером ID: UA-2024-01-23-008904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті
10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію щодо наявності в тендерній пропозиції ТОВ «НІК-
ПРОМРЕМОНТ» діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної
небезпеки, а саме на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 10:08:06
Відповідь на запит ДАСУ
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відкриті торги на закупівлю 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт водоочисних обертових сіток з заміною каркасів) здійснювались за кошти підприємства. Разом з тим надаємо інформацію та документи, підготовлені відповідальним підрозділом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІК-ПРОМРЕМОНТ |
10 730 198,83
UAH
|
10 730 198,83
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІК-ПРОМРЕМОНТ #40123596 |
Переможець |
10 730 198,83
UAH
|
06 лютого 2024 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2024 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 13:03
|
Договір 16-58 від 21.02.2024.pdf | укладений |
22 лютого 2024 13:03
|