Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
МОСТОВЕНКО Олександр Петрович 380637290245 mostovenko.monitoryng@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 992 573,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 925,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2025 включно». - гарантія не може бути відкликана гарантом; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною»; - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику або в паперовому вигляді або у електронному (у вигляді електронного документу). У разі надання банківської гарантії в паперовому вигляді, то вона надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, то вона надсилається на електронну адресу замовника: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник сектору діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (або у вигляді електронного документу) відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України Замовником щомісячно не пізніше 20 - го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного акту приймання-передачі наданої Послуги, рахунку – фактури та звіту про надання Послуги за звітний період | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 5_Супроводження Свет ЩКВО.docx | |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 3_Супроводження Свет ЩКВО.docx | |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 6_Супроводження Свет ЩКВО.docx | |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 2_Супроводження Свет ЩКВО.docx | |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 4_Супроводження Свет ЩКВО.docx | |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Супроводження Свет ЩКВО.docx | |
23 січня 2024 12:53 |
5.1_72250000-2_ТД_Додаток 1_Супроводження Свет ЩКВО.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000095 ● 4494c0e52dff463a82b90fe953c781e1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 46
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-01-23-007881-a 23.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 09:50:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва», за кодом ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-23-007881-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 16:53:52
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2024-02-19-000095), який надійшов в електронній системі закупівель 2024-02-20 09:50:52 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (додається), реалізує захід, визначений п. 5.1. «Створення, розвиток та супровід програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва», шляхом здійснення закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) були визначені фахівцями КП «Інформатика» виходячи з кількості обладнання та програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, яке необхідно обслуговувати, а саме:
- щити керування зовнішнім освітленням ЩКВО120 у кількості 791 одиниця;
- щити керування зовнішнім освітленням ЩКВО250 у кількості 136 одиниць;
- програмне забезпечення на контролері WAGO 750-8217 - CODESYS – спеціально розроблене програмне забезпечення, що дозволяє керувати освітленням та забезпечує зворотній зв’язок контролера та програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу;
- демодулятор керування світлодіодними світильниками у кількості 1663 одиниці;
- електронний пуско-регулюючий пристрій для ламп ДНАТ у кількості 66 одиниць.
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) були визначені відповідно до вимог технічного проекту програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва з метою контролю функціонування та безперебійної роботи обладнання та програмного забезпечення, його налаштувань, виявлення та усунення порушень у функціонуванні програмно-апаратного комплексу тощо. Вищевказані технічні та якісні характеристики до закупівлі зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 3 від 19.01.2024 (додається).
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік на закупівлю за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 серпня 2015 року № 755 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються).
Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (додається), було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 14 992 573,00 грн (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дві тисячі п’ятсот сімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» на момент публікації закупівлі був тимчасово заблокованим.
Водночас зазначаємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Київської міської державної адміністрації – Офіційний інтернет-портал «Київаудит» за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/8200E8FD51198F28C2258AA7004C79D6/$file/ОБГ_Обслуговування%20ЩКВО_2024.pdf
Додатки:
1. Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 44 арк.;
2. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 13 арк.;
3. Копія протоколу № 3 від 19.01.2024 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 9 арк;
4. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік – на 2 арк;
5. Копії комерційних пропозицій – на 3 арк;
6. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік на 10 арк.
- 4_ОБГ_Обслуговування ЩКВО_2024.pdf
- Відповідь на запит по моніторингу_супровід_СВЕТ_ЩКВО.docx
- 5_Комерційні_пропозиції.PDF
- 3_Протокол_№_3_робочої групи.PDF
- 6_Паспорт бюджетної програми на 2024 рік.pdf
- 2_ТВ_Технічні, якісні та кількісні харакетристики.PDF
- 1_МЦП Цифровий Київ на 2024-2025 рік.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 17:49:47
Запит про надання пояснень
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано Сертифікат в якому зазначено, що сертифікат є дійсний протягом строку дії договору між SEAK s.r.o. і ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі».
Яким чином Замовником було перевірено дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції Переможця торгів?
Пояснення (інформацію, документальне підтвердження) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 11:49:17
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – Замовник), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2024-02-19-000095), який надійшов в електронній системі закупівель 2024-02-27 17:49:47 до процедури закупівлі за предметом «Послуга з супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» (код за ДК 021:2015: 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копію(-ії) сертифікату(-ів) від виробника SEAK s.r.o. про проходження спеціалістами навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT та/або сервісного обслуговування обладнання Seak s.r.o., яке використовується у програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва, надається(-ються), надається(-ються) на не менш ніж дві особи, зазначених в довідці. Водночас, замовником в тендерній документації не встановлювалися будь-які інші вимоги до форми, змісту, строку дії або чинності сертифікатів від виробника SEAK s.r.o.
На виконання цієї вимоги, учасником ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «2. Лист перелік працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому наведено лист (від 29.01.2024 № 29.01/24-0) про підтвердження наявності на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема і про наявність кваліфікованих спеціалістів, які пройшли навчання з супроводження та/або модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT, яке використовується у програмно-апаратному комплексі управління та контролю мереж зовнішнього (вуличного) освітлення міста Києва. На підтвердження інформації, зазначеної у вказаному листі, надано копію сертифікату від виробника SEAK s.r.o. (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що фахівці ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» Заможний Денис, Марковська Анна, Редванський Сергій, Степаненко Денис та Іванюженков Денис пройшли повний цикл навчання з роботи, користування, супроводження та модернізації програмного забезпечення SEAK SMART LIGHT.
Надані документи в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації.
1. В процесі проведення процедури закупівлі, Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. При розгляді тендерної пропозиції учасника, ретельно та всебічно досліджено всю інформацію, надану у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», зокрема за допомогою відкритих джерел даних досліджено взаємодію ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» з виробником SEAK s.r.o., а саме, в наданому в тендерній пропозиції Сертифікаті є посилання на офіційний веб-сайт виробника (https://www.seakenergetics.com/) на якому за посиланням (https://www.seakenergetics.com/en/partner-list.html) зазначено про те, що ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» є офіційним дистриб’ютором компанії SEAK s.r.o. в Україні, що доводить офіційне співробітництво між ними. Також на вказаному веб-сайті зазначено посилання на сайт самого учасника (https://hiddenenergy.com.ua/pro-kompaniyu/), на якому зокрема розміщені аналогічні сертифікати від виробника SEAK s.r.o. (інформація додається).
Таким чином, дійсність Сертифікату від виробника SEAK s.r.o., який наданий у складі тендерної пропозиції ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі», Замовником перевірено шляхом співставлення інформації у Сертифікаті з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника, який власне і видав такий Сертифікат.
Поряд з цим, варто відмітити, що відповідно до пункту 2.1 тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов‘язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До таких помилок, згідно тендерної документації, зокрема віднесено - “5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.”
Не надання договору на який є посилання в Сертифікатів, відповідно до умов тендерної документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому підстави відхилення тендерної пропозиції були відсутні.
Додаток: інформація про виробника та дистриб’ютора виробника на 2 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" |
14 985 564,00
UAH з ПДВ
|
14 985 564,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" #43201634 |
Переможець |
14 985 564,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 10:49
|
Договір про надання послуг №8022024.PDF | укладений |
08 лютого 2024 10:49
|