Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2024-01-23-007456-a ● b61437e414d24d0b877c64abc63850d1
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "БІЛОЧКА" ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36132112 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., місто Першотравенськ, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Ганна Олександрівна +380563352800 kdnz1965@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, вул.Шкільна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 14:39 |
КЗДО БілочкаПротокол про внесення змін до тендерної документації.pdf | |
24 січня 2024 14:39 |
Перелік змін.pdf | |
24 січня 2024 14:39 |
Т Д Білочка охорона 2024 зі змінами.docx | |
23 січня 2024 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 січня 2024 14:39 |
КЗДО БілочкаПротокол про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
||
24 січня 2024 14:39 |
Перелік змін.pdf
|
||
24 січня 2024 14:39 |
Т Д Білочка охорона 2024 зі змінами.docx
|
||
23 січня 2024 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-23-007456-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», Код ЄДРПОУ:44249269
Дата подання: 23 січня 2024 15:27
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику. Відповідно до розділу 3.1 Тендерної документації Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції вами зазначена наступна вимога:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з охорони закладів освіти. Учасник надає:
- копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності. Вимога про надання аналогічного договору з охорони закладів освіти/дошкільної освіти є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з охорони будівель державних та комунальних установ та надавав послуги раніше, проте не має аналогічного договору саме охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з охорони закладів освіти. Учасник надає:
- копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності. Вимога про надання аналогічного договору з охорони закладів освіти/дошкільної освіти є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з охорони будівель державних та комунальних установ та надавав послуги раніше, проте не має аналогічного договору саме охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2024 14:37
Шановний учасник! Відповідно до розділу 3.1 Тендерної документації Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції нами зазначена наступна вимога: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з охорони закладів освіти. Учасник надає: - копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти/дошкільної освіти. Вимога про надання аналогічного договору з охорони закладів освіти/дошкільної освіти дійсно обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти вам участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками. Вважаємо, що ваша вимога є правомірною. У зв’язку з викладеним вище, ми як Замовник вносимо зміни до розділу ІІІ.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 3.1 Тендерної документації - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, з метою усунення неправомірних дій, таких що не відповідають нормам Закону та звужують коло потенційних учасників.
Номер вимоги: UA-2024-01-23-007456-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:41612783
Дата подання: 25 січня 2024 12:06
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства України, та вимоги які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, що призводять до дискримінації та обмеження кола учасників.
Для надання послуг з охорони відповідно до ДК 021:2015 -797 10000-4 Охоронні послуги) від учасника вимагається розташування матеріально-технічної бази та мобільної групи реагування на території м. Першотравенськ.
« п. 3.2. розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в обов'язковому порядку зазначається про наявність у мобільної групи спеціальних засобів індивідуального захисту, мінімально: гумові кийки, засоби радіозв’язку із черговою частиною, формений одяг, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони; автомобілі для забезпечення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника);На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає: - документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група і строк якої становить не менше одного року; - довідка складена в довільній формі про наявність у учасника мобільної групи (швидкого реагування) на території м. Першотравенська.
Дану вимогу вважаємо такою, що обмежує коло учасників встановивши вимогу в тендерній документації про розташування матеріально- технічної бази учасника та групи швидкого реагування в конкретній географічний місцевості чим порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі.
Також вимога містить необгунтований, безпідставний та дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупiвлi можуть ті учасники які мають фактичне розташування у м. Першотравенськ, як результат це позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим учасникам які зареєстровано в iнших містах України.
Ми, є реальним надавачем охоронних послуг з відповідним досвідом (ДК 021:2015 -797 10000-4 Охоронні послуги) претендуємо на участь та перемогу у даній закупівлі оскільки маємо чинну ліцензію (що діє по всій території України), офіс де знаходиться повноцінна матеріально-технічна база та мобільна група, що вимагає Замовник для надання послуг, отже маємо право, а також можливість надавати охоронні послуги не знаходячись територіально в м. Першотравенськ.
Наголошуємо на тому, що Законом України «Про охоронну діяльність» не заборонено залучати транспорт реагування для надання охоронних послуг.
Також зазначаємо, що ст.16 Закону визначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Слід зазначити, що аналогічні вимоги - скарги висвітлюються в рішеннях Постійно – діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства сфері публічних закупівель та мають позитивне рішення в бік учасника-скаржника.
На основі вищевикладеного просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Для надання послуг з охорони відповідно до ДК 021:2015 -797 10000-4 Охоронні послуги) від учасника вимагається розташування матеріально-технічної бази та мобільної групи реагування на території м. Першотравенськ.
« п. 3.2. розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в обов'язковому порядку зазначається про наявність у мобільної групи спеціальних засобів індивідуального захисту, мінімально: гумові кийки, засоби радіозв’язку із черговою частиною, формений одяг, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони; автомобілі для забезпечення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника);На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає: - документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група і строк якої становить не менше одного року; - довідка складена в довільній формі про наявність у учасника мобільної групи (швидкого реагування) на території м. Першотравенська.
Дану вимогу вважаємо такою, що обмежує коло учасників встановивши вимогу в тендерній документації про розташування матеріально- технічної бази учасника та групи швидкого реагування в конкретній географічний місцевості чим порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі.
Також вимога містить необгунтований, безпідставний та дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупiвлi можуть ті учасники які мають фактичне розташування у м. Першотравенськ, як результат це позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим учасникам які зареєстровано в iнших містах України.
Ми, є реальним надавачем охоронних послуг з відповідним досвідом (ДК 021:2015 -797 10000-4 Охоронні послуги) претендуємо на участь та перемогу у даній закупівлі оскільки маємо чинну ліцензію (що діє по всій території України), офіс де знаходиться повноцінна матеріально-технічна база та мобільна група, що вимагає Замовник для надання послуг, отже маємо право, а також можливість надавати охоронні послуги не знаходячись територіально в м. Першотравенськ.
Наголошуємо на тому, що Законом України «Про охоронну діяльність» не заборонено залучати транспорт реагування для надання охоронних послуг.
Також зазначаємо, що ст.16 Закону визначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Слід зазначити, що аналогічні вимоги - скарги висвітлюються в рішеннях Постійно – діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства сфері публічних закупівель та мають позитивне рішення в бік учасника-скаржника.
На основі вищевикладеного просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2024 14:03
Шановний учасник! Для надання послуг з охорони відповідно до ДК 021:2015 -79710000-4 Охоронні послуги згідно нашої Тендерної документації від учасника вимагається розташування матеріально-технічної бази та мобільної групи реагування на території м. Першотравенськ. «п. 3.2. розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в обов'язковому порядку зазначається про наявність у мобільної групи спеціальних засобів індивідуального захисту, мінімально: гумові кийки, засоби радіозв’язку із черговою частиною, формений одяг, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони; автомобілі для забезпечення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника);На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає: - документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група і строк якої становить не менше одного року; - довідка складена в довільній формі про наявність у учасника мобільної групи (швидкого реагування) на території м. Першотравенська.
Дану вимогу не вважаємо дискриминаційною, такою, що обмежує коло учасників. Наголошуємо, що об'єктом охорони є заклад дошкільної освіти, який потребує наявність мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події, та інші вимоги до Виконавця, викладені у Додатоку 2 до Тендерної документації. Група реагування повинна швидко реагувати на позаштатні ситуації, тому і дислокація повинна бути у межах швидкого прибуття на об’єкт. Ми, як Замовник покладаємо всю відповідальність за збереження майна та приміщень згідно режиму надання послуги на учасника-переможця.
В ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Тому на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає:
- документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м.Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група.
При складані вашої Тендерної пропозиції просимо це врахувати та надати необхідні документи.
Дану вимогу не вважаємо дискриминаційною, такою, що обмежує коло учасників. Наголошуємо, що об'єктом охорони є заклад дошкільної освіти, який потребує наявність мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події, та інші вимоги до Виконавця, викладені у Додатоку 2 до Тендерної документації. Група реагування повинна швидко реагувати на позаштатні ситуації, тому і дислокація повинна бути у межах швидкого прибуття на об’єкт. Ми, як Замовник покладаємо всю відповідальність за збереження майна та приміщень згідно режиму надання послуги на учасника-переможця.
В ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Тому на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає:
- документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м.Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група.
При складані вашої Тендерної пропозиції просимо це врахувати та надати необхідні документи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" |
699 978,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
657 530,00
UAH з ПДВ
|
549 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" #35284685 |
Рішення скасоване |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 17:34
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" #35284685 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 17:35
|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Очікує рішення |
549 990,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 17:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 08:20 |
Кінець періоду оскарження: | 23 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 23 лютого 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У замовника наразі відсутня потреба у закупівлі послуг охорони на підставі Службової записки (клопотанні) №01-35/14 від 05.02.2024р та Рішення Міського відділу освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради №113 від 07.02.2024р. (копії надаються). |
Документи:
12 лютого 2024 08:20
|
Електронний підпис |
12 лютого 2024 08:19
|
Протокол від 12.02.2024 про відміну торгів з поясненнями.pdf |