Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2024-01-23-006760-a ● c9d5b64c773f40029f2d53f85747406c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ПОПЕЛЮШКА" ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36132175 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Незалежності, будинок 14-А |
Контактна особа: |
Вініченко Ірина Федорівна 0506472267 detsadpopelyshka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, вул.Незалежності,14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 15:45 |
КЗДО ПопелюшкаПротокол про внесення змін до тендерної документації.pdf | |
24 січня 2024 15:45 |
Перелік змін.pdf | |
24 січня 2024 15:45 |
Т Д Попелюшка охорона 2024 зі змінами.docx | |
23 січня 2024 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 січня 2024 15:45 |
КЗДО ПопелюшкаПротокол про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
||
24 січня 2024 15:45 |
Перелік змін.pdf
|
||
24 січня 2024 15:45 |
Т Д Попелюшка охорона 2024 зі змінами.docx
|
||
23 січня 2024 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-23-006760-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ», Код ЄДРПОУ:44249269
Дата подання: 23 січня 2024 15:29
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику. Відповідно до розділу 3.1 Тендерної документації Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції вами зазначена наступна вимога:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з охорони закладів освіти. Учасник надає:
- копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності. Вимога про надання аналогічного договору з охорони закладів освіти/дошкільної освіти є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з охорони будівель державних та комунальних установ та надавав послуги раніше, проте не має аналогічного договору саме охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з охорони закладів освіти. Учасник надає:
- копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності. Вимога про надання аналогічного договору з охорони закладів освіти/дошкільної освіти є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з охорони будівель державних та комунальних установ та надавав послуги раніше, проте не має аналогічного договору саме охорони закладів освіти/дошкільної освіти.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору охорони закладів освіти/дошкільної освіти порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2024 15:44
Шановний учасник! Відповідно до розділу 3.1 Тендерної документації Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції нами зазначена наступна вимога: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з охорони закладів освіти. Учасник надає: - копію аналогічного договору надання послуг з охорони закладів освіти/дошкільної освіти. Вимога про надання аналогічного договору з охорони закладів освіти/дошкільної освіти дійсно обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти вам участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками. Вважаємо, що ваша вимога є правомірною. У зв’язку з викладеним вище, ми як Замовник вносимо зміни до розділу ІІІ.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 3.1 Тендерної документації - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, з метою усунення неправомірних дій, таких що не відповідають нормам Закону та звужують коло потенційних учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" |
349 989,00
UAH з ПДВ
|
349 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТТІК ПЛЮС" #35284685 |
Переможець |
349 989,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2024 15:04
|
Договір №2 від 07.02.2024 правильний.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 10:45
|
Договір №2 від 07.02.2024 охорона.pdf | укладений |
09 лютого 2024 10:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень | 1 | послуга |
349 989,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлено "Директор Валентина Діжак" на "т.в.о. директора Валентина Діжак" |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень | 1 | послуга |
349 989,00
UAH
|