Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (централізоване постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
2 090 864,80 UAH
UA-2024-01-23-004764-a 055212dcbcdc499fb8bb64bc96281498
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Долусова

+380501393778 prozorro1972@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24145750
Вебсайт: http://ouz9.com.ua
Місцезнаходження: 28008, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія,, просп. Соборний, 82
Контактна особа: Анна Долусова
+380501393778
prozorro1972@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
524 гігакалорія
централізоване постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, проспект Соборний, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2024 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2024 11:19
Протокол № 27 (1).jpg
23 січня 2024 11:19
UA-2024-01-12-001784-a-report.pdf
23 січня 2024 11:19
Протокол № 27 (2).jpg
23 січня 2024 11:19
UA-2024-01-12-001784-a-open.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#00185330
Переможець 2 090 864,80
UAH з ПДВ
23 січня 2024 11:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2024 10:38
Додаткова угода № 2 (КП Теплокомуненерго) 001.jpg зміни до договору
30 квітня 2024 10:32
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 10:11
Додаткова угода № 1 (КП Теплокомуненерго).jpg зміни до договору
18 квітня 2024 10:04
Договір 22 (КП Теплокомуненерго).pdf укладений
23 січня 2024 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (збільшення суми бюджетних зобов'язань)
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (збільшення суми бюджетних зобов'язань)
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML