Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тендерний відділ 380627744144,380994968750 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 132 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про погодження щодо надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями у вигляді банківської гарантії в розмірі: 5 % від загальної вартості договору про закупівлю; у разі визначення його переможцем за результатами проведених торгів. Переможець процедури закупівлі не раніше 5 та не пізніше 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ, повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути документально підтверджені (установчими документами Банку, ліцензіями, протоколом правління, довіреністю, тощо); Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно містити такі суттєві умови: 1) назву документа – «Гарантія»; 2) номер, дату та місце складання; 3) термін дії банківської гарантії повинен бути на весь строк дії договору про закупівлю (з дати підписання), до повного виконання договору про закупівлю в частині виконання зобов’язань; 4) повну або скорочену назву Банка-Гаранта; 5) повну або скорочену назву учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; 6) повну або скорочену назву Бенефіціара; 7) платіжні реквізити Бенефіціара: Назва: Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток»; Банківські реквізити Замовника (Бенефіціара): Код ЄДРПОУ (отримувача): 43895975; UA453355480000026007053634688 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 335548 UA763348510000000026001130445 у АТ «ПУМБ», МФО 334851. посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі; 8) суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 9) умови, за яких можна вносити зміни до тексту Гарантії Учасником (Принципалом), Замовником (Бенефіціаром), Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Замовником (Бенефіціаром). 10) обов’язок Банка сплатити повну суму договірного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на невиконання або неналежне виконання учасником (Принципалом) взятих на себе зобов’язань за договором про закупівлю. 11) термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом: протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Замовника (Бенефіціара); Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності Гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про обов’язкове надання учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору про закупівлю в іноземній валюті в розмірі: 5 % від загальної вартості договору про закупівлю; що перераховується учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого Гарантією, Замовник (Бенефіціар) має право протягом строку дії Гарантії звернутися з вимогою до Гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією. Вимога Кредитора (Замовника) до Гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним Гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в Гарантії. У вимозі до Гаранта або у доданих до неї документах Кредитор (Замовник) зазначає, у чому полягає порушення Боржником (учасником) основного зобов'язання, забезпеченого Гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 11:07 |
ТД_ з особливостями +аукціон_без ПДВ_Вилучення мулів_ ш. Піонер .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Однак, у додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі»;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
У свою чергу у пункті 12.8. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено: «12.8. Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється у разі:
1) сплати Виконавцю суми, на яку видано гарантію;
2) закінчення строку дії гарантії;
3) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, у тендерній Документації, у Додатках до неї по різному описуються та трактуються Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю (припинення Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником).
Зокрема, в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не описано та не деталізовано пункту «4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин», який вказаний у інших розділах тендерної документації.
Отже, тендерна документація містить істотні неузгодженості.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та чітко визначити в договорі про закупівлю умови, за яких зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється, зазначивши також «не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Аналогічні пункти передбачені у Додатку 3 до тендерної документації у п 3.1., а також в пункті 4.3. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації).
Тобто, за вимогами замовника закупівлі її учасник має забезпечити наявність цих документів на момент подання тендерної пропозиції.
Однак, замовник залишив поза увагою, що згідно сертифікація товарної продукції до Міжнародної системи кодифікації вугілля середнього і високого рангів за проводиться виключно за товарними пробами, що відбираються згідно з ДСТУ 4096-2002 "Вугілля буре, кам'яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети".
Отже, для отримання такого сертифікату учасник закупівлі повинен відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток».
Аналогічно цьому, розробка Технічних Умов на вугільну продукцію також проводиться по конкретній сировинній базі вугільної продукції, у т.ч. шламу вугільного.
Отже, умова тендерної документації про надання вказаних документів разом із пропозицією учасника є дискримінаційною. Така умова апріорі може бути виконана лише учасником, який ще до оголошення закупівлі міг на законних підставах відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток».
Така умова може бути виконана переможцем торгів лише протягом 90 робочих днів з дати підписання Договору, як це і передбачено щодо інших вимог в пункті 4.3. проекту договору.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Однак, в пункті 3.2. проекті договору про закупівлю зазначено «Термін надання послуг з ____________ по _____________2024 рік.».
В пункті 13.1 проекту договору про закупівлю також зазначено «Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а щодо оплати - до повного закінчення розрахунків».
Отже, наведена вище умова щодо обсягу зобов’язань виконавця послуг завідомо не може бути виконана, оскільки договір про закупівлю у даному випадку буде діяти менше 1 року з дати його укладення (може бути укладений не раніше 01 лютого 2024 р. з огляду на дату завершення торгів та до 31.12.2024). Варто додати, що до початку виконання послуг виконавець зобов’язаний виконати підготовчі роботи, наведені у пункті 4.3. проекту договору, на що відводиться до 90 днів.
Таким чином, наведена умова є дискримінаційною та завідомо ставить виконавця у положення порушення договору та нарахування штрафних санкцій.
Також на підставі цієї умови буде не вірно розраховано суму тендерної пропозиції та суму Договору.
Усунення такого порушення можливе шляхом зміни строку дії договору на не менше 1 року, або шляхом розрахунку показника кількості вугільного шламу не на рік, а на повний місяць, або пропорційного розрахунку на частину року, що залишиться.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Однак, чинне законодавство передбачає можливість оскарження незаконної відмови у реєстрації податкових накладних, а саме: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Отже, перекладання негативних наслідків можливих незаконних дій з боку органів державної влади виключно на учасника закупівлі, який не вичерпав наданого законом права оскарження цих дій, є дискримінаційною умовою.
Відшкодування таких збитків відповідатиме закону, якщо виконавець не здійснив реєстрації податкової накладної або ж не оскаржив відмови в її реєстрації, або оскарження відмови було завершене винесенням остаточного рішення не на користь виконавця.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 січня 2024 18:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000047 ● 7c2047ca401e4909ae87d53a455d8b2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-01-23-004224-a 23.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 12:08:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із вилучення мулів з мулонакопичувача ш. Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке» ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-004224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів на додаткові роботи, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 11:42:00
Відповідь на запит
Відповідь надається у файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 14:45:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із вилучення мулів з мулонакопичувача ш. Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке» ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-004224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів):
1. У відповідь на запит Держаудитслужби від 29.10.2024 щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник через електронну систему закупівель 04.11.2024 надав пояснення та посилання «Закупівля:UA-2024-08-20-009944-a - ДП Добропіллявугілля-видобуток (dobropillyavuhillya.com.ua)», за яким відсутня запитувана інформація.
Зважаючи на зазначене необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та які доступні для перегляду.
2. На підставі яких документів (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «АIP» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації в частині підтвердження, що транспортні засоби, які містяться у довідці про наявність обладнання та устаткування від 29.01.2024 № 240129_23 (за номером 10 і 11) мають документ, що підтверджує проходження щорічного технічного огляду (талон чи АКТ чи протокол проходження технічного огляду)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 14:17:40
Відповідь на запит
Відповідь надається у файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" врахований висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-23-004224-a від 18.11.2024. З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб підприємства, щодо недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на виконання рішення висновку про результати проведення моніторингу, враховуючи небезпечну ситуацію в Донецькому регіоні, наявність постійних повітряних тривог, можливу релокацію підприємства, буде проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, враховуючи надану інформацію на майбутнє. Інформація та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів додаються.
2024-11-22 10:29:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ КАРХОЛД» |
43 266 000,00
UAH
|
43 266 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФІРМА «АІР» |
129 600 000,00
UAH
|
129 600 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ КАРХОЛД» #43120289 |
Відхилено |
43 266 000,00
UAH
|
07 лютого 2024 13:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 лютого 2024 00:00
|
ТОВ ФІРМА «АІР» #30986916 |
Переможець |
129 600 000,00
UAH
|
08 лютого 2024 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 09:43
|
Дог 166-24 ТОВ ФІРМА АІР.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:42
|