Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче, пастеризоване, жирністю 2,5%, фасоване 1л
Очікувана вартість
99 968,00 UAH
UA-2024-01-23-002022-a 8dbd0779fbfe4077966e43b23885d54f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Подковирова

+380661782104 zakupivlivprozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 35 "КУЛЬБАБКА" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34398594
Місцезнаходження: 52208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води , вул. Грушевського, буд. 8
Контактна особа: Вікторія Подковирова
+380661782104
zakupivlivprozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3124 літр
молоко коров’яче, пастеризоване, жирністю 2,5%, фасоване 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52208, Україна, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, вул. Грушевського, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

23 січня 2024 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
#45196061
Переможець 99 968,00
UAH
23 січня 2024 10:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2024 14:25
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 10:45
ДУ 1 договір 9 молоко.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 98368,00 (дев’яносто вісім тисяч триста шістдесят вісім грн. 00 коп.) та внесення змін до договору. 2. Викласти пункт Договору 2.1 розділу 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ» в новій редакції наступного змісту: 2.1.Сума Договору на момент укладання складає 1600 грн. 00 коп. (одна тисяча шістсот гривень 00 копійок), без ПДВ. В подальшому фінансові зобов’язання можуть уточнюватись додатковими угодами.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 600,00
UAH