Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2024-01-22-015256-a ● 15a342d9c73544b68e6e13d742b7c1ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Крюківщинський заклад дошкільної освіти "Барвінок" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26104582 |
Місцезнаходження: | 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вул. Балукова, 2-а |
Контактна особа: |
Арполенко Людмила Олексіївна +380966421077 dnz-barvinok.kruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:33 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:33 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить:4110 7350грн. 00 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7350 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограм
сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1000 кілограм
сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 10:08 |
Перелік змін_ що вносяться до тд_сир_2.doc | |
12 лютого 2024 10:08 |
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги_нова редакція.docx | |
12 лютого 2024 10:08 |
ТД Сир нова редакція 2.docx | |
24 січня 2024 09:02 |
Перелік змін_ що вносяться до тд_сир.doc | |
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 6 Довідка про викоання аналогічних договорів.docx | |
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 5 Лист згода на обробку персональної інформації.docx | |
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 4 Проект договору та порядок зміни його умов.docx | |
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 3 Технічні якісні кількісні характеристики нова редакція.docx | |
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx |
12 лютого 2024 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2024 10:08 |
Перелік змін_ що вносяться до тд_сир_2.doc
|
||||||
12 лютого 2024 10:08 |
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги_нова редакція.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:08 |
ТД Сир нова редакція 2.docx
|
||||||
24 січня 2024 09:02 |
Перелік змін_ що вносяться до тд_сир.doc
|
||||||
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 6 Довідка про викоання аналогічних договорів.docx
|
||||||
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 5 Лист згода на обробку персональної інформації.docx
|
||||||
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 4 Проект договору та порядок зміни його умов.docx
|
||||||
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 3 Технічні якісні кількісні характеристики нова редакція.docx
|
||||||
24 січня 2024 09:02 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги, які потрібно прибрати Замовнику
Дата подання: 26 січня 2024 13:12
Дата відповіді: 26 січня 2024 17:44
Замовнику!
Частина 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178, передбачає право учасників на звернення не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що закупівлі здійснюються за такими принципами: «добросовісна конкуренція» серед учасників; «максимальна економія», ефективність та пропорційність; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Частиною 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або «вчитняти дії», що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або «ставлять у невірне становище» окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом «порушують правила конкуренції» У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольноконкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що «документація не поивнна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по закупівлі, яка оголошена, встановлено, ми можемо постачати якісний товар по ринковим цінам Замовнику, але встановлені «дискримінаціні вимоги» в тендерній документації Замовника, не дають можливості підготовити якісно тендерну пропозицію, оскільки штучно звужують участь в даній закупівлі, та є дискримінаційними по відношенню до нас, як учасника даної закупівлі, а саме:
1. Наступні вимоги ТД є дискримінаційними по відношеню до нас, як зацікавленого учасника в даній закупівлі:
«9. Довідка за формою зазначеною в Додатку №6 про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше «2 (двох) договорів» для постачання державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл, які укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які укладені були на продаж/постачання товару аналогічного за предметом закупівлі, не однієї партії товару (разової поставки), а договори, які забезпечували постачання товару на протязі календарного року. Під аналогічними договорами розуміється постачання сирних продуктів на протязі календарного року за кодом ДК 021:2015 CPV – 15540000-5 – Сирні продукти (твердий сир, м’який сир (сир кисломолочний)).
10. Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості «не менше 2 (двох) договорів», що зазначені довідці (додаток №6) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору, або інші документи) та надати до кожного договору оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору. Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору.
Проаналізувавши Закупівлі Замовника за декілька років, зрозуміла стає річ, що Замовник дискримінує інших учасників на користь учасника, якого постійно визначає переможцем/постачальником - МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ" та чому виставлені такі вимоги.
У разі, якщо Замовник знехтує прохання/вимогу щодо внесення змін до «вимоги що аналогічних договорів, а саме: неприбере дану вимогу чи не спростує вимогу щодо кількості договорів та оформлених за результатами торгів та постачання саме: «державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл» та «надання відгуків до них» будемо змушеними подати документи до контролюючих та правоохоронних органів для доведення «узгоджених дій між Замовником та учасником», яке матиме наслідки як для постійного вибраного постачальника, забороною участі в закупівлях так і забороною укладати договори з таким учасником, так і наслідки для Замовника у відповідності до норм діючого законодавства.
Враховуючи, вищезазначене, просимо Замовника не нехтувати дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації та спростувати встановлені вимоги, які виявились по відношенню до нас дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
ВІДПОВІДІ ПО СУТІ НЕ НАДАНО. БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЬ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
Дата подання: 26 січня 2024 18:01
Дата відповіді: 26 січня 2024 18:19
Замовнику!
Верховним судом встановлено наступне, що звернення вважаються ВИРІШЕНИМИ, якщо РОЗГЛЯНУТО ВСІ ПОСТАВЛЕНІ В НИХ ПИТАННЯ, ВЖИТІ НЕОБХІДНІ ЗАХОДИ І ЗАЯВНИКУ ДАНІ ВИЧЕРПНІ ВІДПОВІДІ. (пункт 32 постанови ВС від 31.07.2020 справа №826/3849/16).
Прохання в даному запиті надати відповіді, на попередні запити, які Уповноваженою особою Замовника не були надані по суті.
Право на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст.40 КУ) належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану (ст.64 Конституції України). Неприпустимість обмеження таких прав під час війни також визначена ч.2 ст.20 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-22-015256-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КОМПАНЕЦЬ ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3071906089
Дата подання: 26 січня 2024 22:37
Дата подання: 26 січня 2024 22:37
Дискримінаціні вимоги в Тендерні документації Замовника
Замовником встановлено специфічні вимоги до аналогічних догворів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 16:09
рішення від 30.01.2024 № 1754.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 16:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2292.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 16:34
рішення від 06.02.2024 №2292.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №2292-р/пк-пз
від 06.02.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОМПАНЕЦЬ ІРИНА ВІКТОРІВНА |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
210 242,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ" |
240 300,00
UAH з ПДВ
|
210 243,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОМПАНЕЦЬ ІРИНА ВІКТОРІВНА #3071906089 |
Відхилено |
210 242,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 20:36
|
|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ"
#31539532 |
Переможець |
210 243,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 21:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 14:11
|
дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2024 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 13:53
|
дог 2919.PDF | укладений |
11 березня 2024 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 29/19-24Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |