Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперове канцелярське приладдя
Очікувана вартість
101 975,00 UAH
UA-2024-01-22-013478-a ● a2948b0c37ad4e688976b3cc35acfedb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052531 |
Вебсайт: | http://www.zhrkrog.gov.ua |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Подакова Алла Василівна 0984306938 A.PODAKOVA@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 14:30 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 14:30 |
Очікувана вартість: | 101 975,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 509,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
348 пачка
Паперове канцелярське приладдя (папір офісний білий, формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Шурупова, буд. 2, вул. Федора Караманиць, 37в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2024
ДК 021:2015: 30199110-4 — Копіювальний папір
7 коробка
Паперове канцелярське приладдя (папір перфорований 55-420-12 Super Lux)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50096, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Федора Караманиць, 37в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2024
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
30 коробка
Паперове канцелярське приладдя (папір перфорований 55-210-12 Super Lux)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50096, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Федора Караманиць, 37в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2024
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 16:01 |
Додаток 3.docx | |
22 січня 2024 16:01 |
Додаток 1.doc | |
22 січня 2024 16:01 |
Додаток 5.doc | |
22 січня 2024 16:01 |
ТД.docx | |
22 січня 2024 16:01 |
Додаток 4.docx | |
22 січня 2024 16:01 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-22-013478-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 24 січня 2024 12:33
Дискримінаційні технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-01-22-013478-a на закупівлю код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір канцелярське приладдя), де Замовником виступає Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради, нами було виявлено, що технічні параметри до Паперовового канцелярського приладдя (папір офісний білий, формат А4) було встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу, без допусків до технічних показників. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас зробити зміни до Паперовового канцелярського приладдя (папір офісний білий, формат А4), а саме: Білизна СІЕ: не менше 146%, Товщина: не менше 104 мкм, Непрозорість: не менше 92%, Яскравість ISO: не менше 105% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2024 14:08
Тендерна документація замовника розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.
Керуючись вимогами чинного законодавства, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю за кодом ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Паперове канцелярське приладдя) (закупівля зареєстрована за № UA-2024-01-22-013478-a).
Встановлені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації технічні вимоги відносяться до характеристик паперу декількох виробників, не є в жодному разі дискримінаційними та мають конкурентне середовище в цієї групі товару, що не обмежують право на участь у закупівлі потенційних постачальників. Крім того, технічні вимоги до паперу пов’язані з можливістю експлуатації високотехнологічного обладнання для друку та копіювання документів, яке наявне в нашій установі.
Виходячи із наведеного, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Керуючись вимогами чинного законодавства, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю за кодом ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Паперове канцелярське приладдя) (закупівля зареєстрована за № UA-2024-01-22-013478-a).
Встановлені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації технічні вимоги відносяться до характеристик паперу декількох виробників, не є в жодному разі дискримінаційними та мають конкурентне середовище в цієї групі товару, що не обмежують право на участь у закупівлі потенційних постачальників. Крім того, технічні вимоги до паперу пов’язані з можливістю експлуатації високотехнологічного обладнання для друку та копіювання документів, яке наявне в нашій установі.
Виходячи із наведеного, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
90 867,42
UAH з ПДВ
|
87 641,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бердник В.А. |
94 580,00
UAH з ПДВ
|
87 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Переможець |
87 641,34
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 09:48
|
Договір 11.pdf | укладений |
13 лютого 2024 09:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Паперове канцелярське приладдя (папір офісний білий, формат А4) | 348 | пачка |
157,20
UAH з ПДВ
|
Паперове канцелярське приладдя (папір перфорований 55-420-12 Super Lux) | 7 | коробка |
1 490,82
UAH з ПДВ
|
Паперове канцелярське приладдя (папір перфорований 55-210-12 Super Lux) | 30 | коробка |
750,00
UAH з ПДВ
|