Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Вебсайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380969718948 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 11:43 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 11:43 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 10:40 |
Протокол 94 від 29.01.24 зміни до ТД.pdf | |
29 січня 2024 10:40 |
Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція.docx | |
29 січня 2024 10:40 |
тд 2024 (відсів) Нова редакція.docx | |
23 січня 2024 09:48 |
Протокол 61 від 23.01.24 зміни до ТД.pdf | |
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності.docx | |
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 1.1 Відомості про учасника.docx | |
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx |
29 січня 2024 10:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2024 10:40 |
Протокол 94 від 29.01.24 зміни до ТД.pdf
|
||||||
29 січня 2024 10:40 |
Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція.docx
|
||||||
29 січня 2024 10:40 |
тд 2024 (відсів) Нова редакція.docx
|
||||||
23 січня 2024 09:48 |
Протокол 61 від 23.01.24 зміни до ТД.pdf
|
||||||
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності.docx
|
||||||
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 1.1 Відомості про учасника.docx
|
||||||
22 січня 2024 15:59 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 07 лютого 2024 10:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000093 ● 5a66b4bbfaee4e7bb1592799a737da7a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.03.2024 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-01-22-013407-a, 22.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 12:22:36
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3800000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-22-013407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 08:22:09
Пояснення на запит ДАСУ
На Ваш запит від 20.03.2024 року про надання інформації по закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-22-013407-a, повідомляємо на ступне:
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» від 16.12.2020 року №1266 в постанову №710 було добавлено новий пункт 4-1 такого змісті:
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
В п.1 ст.2 Бюджетного кодексу наведено наступні терміни:
38) одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою та отримує на їх виконання кошти бюджету;
47) розпорядних бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобовязань за енергосервісом, середньострокових зобовязань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Крім того, Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (Далі – Замовник) є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі м. Хмельницький.
Відповідно до п.п. 2.2 п.2 Наказу Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 р. №154 про затвердження «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати до цього інші підприємства, організації.
Відповідно до п.п. 2.3 п.2 вищезазначеного наказу Власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Затверджується також перелік об’єктів проведення капітального ремонту. Балансоутримувач об’єктів благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
На підставі затверджених заходів з виконання послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі був затверджений кошторис на 2024 рік.
Дані заходи передбачають використання матеріалів (природного газу, бітуму, відсіву, щебнів різних фракцій, бітумної емульсії, кам’яної солі з антизлежувачем для посипання доріг тощо) в кількості, достатній для їх виконання.
Фінансування на закупівлю матеріалів, необхідних для виконання заходів, відбувається на підставі плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та підписаних актів виконаних робіт (наданих послуг).
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак не зобов’язаний розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Що стосується запитання, яким чином Замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі, то Замовником проведено розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), у кількості 10 000 т, на загальну суму 3 800 000,00 грн. (три мільйони вісімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ та сформований на підставі аналізу обсягів аналогічних закупівель, здійснених замовником у минулих роках та з урахуванням інфляційних процесів та темпів зростання ціни на відсів гранітний фракції 0-5 мм у 2023 році.
Також до уваги взято комерційні пропозиції ТОВ «Спецметалконструкція.» від 08.01.2024 року №2/08.01.24, ТОВ «Подільська доставка» від 17.01.2024 року №01-17/012024, ТОВ «Укртрестінвест» від 09.01.2024 року №2.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі замовником оприлюднено на власному веб-сайті за посиланням:
https://www.kpbred.com.ua/pay-plans/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b4%d0%bb%d1%8f-%d0%b1%d0%bb%d0%b0%d0%b3%d0%be%d1%83%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d1%8e-%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%85-11/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС ТЕХБУД" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 209 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІС ТРАНС СЕРВІС" |
3 198 000,00
UAH з ПДВ
|
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
3 059 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕСТІНВЕСТ" |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС ТЕХБУД" #39618812 |
Відхилено |
2 209 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 10:28
|
|
ТОВ "ЛІС ТРАНС СЕРВІС" #43671678 |
Відхилено |
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 12:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" #40049880 |
Переможець |
3 059 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 08:06
|
Договір | укладений |
04 березня 2024 08:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відсів гранітний фракції 0-5 мм | 10000 | тонни |
305,90
UAH з ПДВ
|