Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
021:2015 09310000-5-електрична енергія
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2024-01-22-009682-a ● 3198e1fec28942aaa7bb564f8596d6a3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Березівська спеціальна школа Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20412791 |
Місцезнаходження: | 12411, Україна , Житомирська обл., с.Березівка, вул.Бушуєва,6 |
Контактна особа: |
Чикаленко Світлана Василівна +380680396225 kzbnrc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 15:05 |
Початок аукціону: | 31 січня 2024 15:05 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
електрична енергія
021:2015 09310000-5-електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12411, Україна, Житомирська область, село Березівка, вулиця Бушуєва,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 17:37 |
ТД Електроенергія на 2024.docx | |
22 січня 2024 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 січня 2024 17:37 |
ТД Електроенергія на 2024.docx
|
|||||||||
22 січня 2024 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 січня 2024 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Електрична енергія
Дата подання: 24 січня 2024 10:29
Дата відповіді: 24 січня 2024 10:57
1. Шановний Замовник! У додатку 3 до тендерної документації передбачено що Учасник має надати довідку, а саме: " Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
З огляду на вищевикладене, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в місті Житомирі центру обслуговування споживачів, якщо він обслуговує більше 50000 споживачів, або довідку в довільній формі про наявність в місті Житомирі окремого структурного підрозділу (посадової особи) учасника роздрібного ринку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів. В довідці обов'язково вказати місце розташування, посаду, ПІБ та контактного телефону керівника (посадової особи).» Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу на території Дніпропетровської області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу на території Дніпропетровської області. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші вимоги виконано. Зміни в тендерну документацію внесено.
Елктрична енергія
Дата подання: 25 січня 2024 08:39
Дата відповіді: 25 січня 2024 09:30
Доброго дня! Шановний Замовнику під час воєнного стану та 90 днів з моменту його припинення діє постанова № 1178 від 12 жовтня 2022року діє п. 47 особливостей, замість ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". У вас у Тендерній документації і у Додатку 3 зазначена стаття 17. Просимо внести зміни.
Відповідь: У Додатку 3 тендерної документації не зазначена стаття 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Електрична енергія
Дата подання: 25 січня 2024 09:31
Дата відповіді: 25 січня 2024 11:34
Доброго дня шановний замовник З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (п.47 Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Просимо вас привести до відповідності "Тендерну документацію ".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші вимоги виконано. В тендерну документацію внесено зміни.
Електрична енергія
Дата подання: 25 січня 2024 15:43
Дата відповіді: 25 січня 2024 17:37
Доброго дня шановний замовник. Просимо прибрати не відповідність.У розділі « ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей. п.п. Учасник подає тендерну пропозицію з урахуванням кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та вимог, з урахуванням вимог Особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством, відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації.
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації.
5.2. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до п. 5.3 Тендерної документації.
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Оскільки наразі Єдиний державний реєстр осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi корупцiєю правопорушення у відповідності до Постанови КМУ № 263 від 12.03.2022 р. функціонує в обмеженому режимі, що унеможливлює самостійну перевірку замовником наявності/відсутності в ньому відомостей, переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність у такому реєстрі відомостей про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або фізичну особу, яка є учасником, видану НАЗК не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (надається переможцем виключно у разі, якщо протягом строку, визначеного ч. 6 ст. 17 Закону, буде відсутній вільний доступ до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi корупцiєю правопорушення).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги виконано. Внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю-ГАЗ" |
340 200,00
UAH з ПДВ
|
331 156,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИТЕЙЛ СЕРВІС" |
372 000,00
UAH з ПДВ
|
331 157,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
383 657,04
UAH з ПДВ
|
333 257,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ю-ГАЗ" #30194498 |
Переможець |
331 156,99
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 15:43
|
img885.pdf | укладений |
12 лютого 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 15:24
|
img878.pdf | укладений |
09 лютого 2024 15:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 60000 | кіловат-година |
5,51
UAH з ПДВ
|